Ingen panik i forhold til spiller-indkøb
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Siempre fiel skrev: [...] de sidste måneder af sidste sæson hvor ingen vel var i nogen som helst tvivl om at NU sku der komme generationsskifte og det blev taget for givet (her på forum, blandt eksperter/kommentatorer og i medierne) at spillere som Bale og Benzema med fuldstændig sikkerhed var færdíge i klubben efter sæsonen.
Hvem har helt seriøst troet på, at de to var på vej ud? Du skriver det som om, at alle troede på det. I bedste fald har der vel været et håb.
Det er Kaka om igen. Tre spillere som er hentet af Florentino som store stjerner, og som alle tager mange sæsoner at komme af med, selvom de leverer under det håbede niveau. Bale har vel nærmest leveret bedst af de tre, og det siger en del, når vi taler om en af de mest forhadte spillere.
Nej du har som sådan ret - men tror både fans og eksperter var nået til konklusionen at "med den horrible, ydmygende ligasæson og med Bale og Benzema midt i om muligt deres ringeste sæson for klubben - og et større generationsskifte under opsejling, så MÅ det ganske enkelt betyde farvel til de to" - det virkede som om at selv de som havde forsvaret de to spillere var nået til den erkendelse at nu ville det nok betyde udskiftning dér.
Men NEJ - de to spillere er nu vores største stjerner og håb - puha, fik lige myrekryb da jeg skrev det!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nej du har som sådan ret - men tror både fans og eksperter var nået til konklusionen at "med den horrible, ydmygende ligasæson og med Bale og Benzema midt i om muligt deres ringeste sæson for klubben - og et større generationsskifte under opsejling, så MÅ det ganske enkelt betyde farvel til de to" - det virkede som om at selv de som havde forsvaret de to spillere var nået til den erkendelse at nu ville det nok betyde udskiftning dér.
Men NEJ - de to spillere er nu vores største stjerner og håb - puha, fik lige myrekryb da jeg skrev det!!
Jeg tror at mod slutningen af sidste sæson, hvor INGEN af os havde overvejet at Zidane ville forlade klubben, der forventede de fleste af os vel at Bale ville blive solgt, men at Benzema ville fortsætte i klubben. Bale ville blive solgt, fordi han åbenlyst ikke var en af Zidanes foretrukne, og det virkede som det mest oplagte salg, at han skulle skibbes videre. Benzema regnede vi alle vel med trods alt ville fortsætte i klubben, pga. Zidane elsker ham mere end han elsker sine egne sønner, og ikke kunne drømme om at hverken sælge eller bænke ham. Men vi forventede nok at der ville komme en angriber ind, måske ikke som erstatning for Benzema, men så vi i det mindste havde et bedre alternativ istedet for Mayoral, for vi vidste alle at Benzema ville fortsætte som førsteangriber med Zidane ved roret. Men ja, som du siger endte vi med at sælge Ronaldo, og nu er Bale og Benzema i stedet vores to offensive stjerner. Det er næsten tragikomisk at tænke på.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Når vi nu ikke kan få Neymar eller Mbappe denne sæson er det vel egentlig meget smart at Perez holder lidt igen med indkøbene? Det vil være rigtig dumt at smide en masse penge efter middelmådige spillere dette vindue (nu er vi så nødt til det pga. Kovacic udlån) og så stå næste sommer og ikke have råd til at købe Neymar eller Mbappe. Det er altså en kæmpe pose penge der skal på bordet, vi snakker verdensrekord + kæmpe kontrakt. Det kuuuunne jo være derfor at Florentino lige slapper lidt af pt. Jeg er også muggen ved Mayoral som angrebsbackup og at Bale og Benzema er dem vi skal sætte vores lid til, men økonomisk giver det mening at vente på at Neymar eller Mbappe bliver ledige.
Jeg er med på at Neymar og Mbappé vil være meget dyre at købe, men i hvor lang tid skal man “spare op”? Holdet har vundet CL 3 gange i streg, har de sidste 4 år haft et samlet overskud på transferfronten. Hvis ikke pengene er der nu, er de der bare ikke.
Ramos4 skrev: Når vi nu ikke kan få Neymar eller Mbappe denne sæson er det vel egentlig meget smart at Perez holder lidt igen med indkøbene? Det vil være rigtig dumt at smide en masse penge efter middelmådige spillere dette vindue (nu er vi så nødt til det pga. Kovacic udlån) og så stå næste sommer og ikke have råd til at købe Neymar eller Mbappe. Det er altså en kæmpe pose penge der skal på bordet, vi snakker verdensrekord + kæmpe kontrakt. Det kuuuunne jo være derfor at Florentino lige slapper lidt af pt. Jeg er også muggen ved Mayoral som angrebsbackup og at Bale og Benzema er dem vi skal sætte vores lid til, men økonomisk giver det mening at vente på at Neymar eller Mbappe bliver ledige.
Men der er jo absolut intet der tyder på at Neymar eller Mbappé bliver ledige næste sommer. Begge har kontrakter der løber til sommeren 2022, og PSG sælger IKKE deres profiler på trods af interesse fra andre storklubber, det har vi set gentagne gange, og for PSG vil det være et stort slag for deres omdømme hvis bare én af dem ryger. Neymar var KØBET der rykkede PSG fra at være opkomlinge der ville lege med de store, til at være en af topklubberne som man for alvor skal tage seriøst. Mbappé er verdens med afstand største talent, han er allerede en nøglespiller for dem, og han er fransk og tilmed fra Paris.
Ingen af dem får lov at skifte, og det er derfor at vi SKAL lægge fokus andetsteds og hente andre spillere, og det skal være snart, for angrebet er gennemsyret af ufattelig middelmådighed i Benzema og Mayoral!
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Må indrømme at jeg er nervøs om vores forsvar kan holde ud en lang og hård La Liga sæson med kun Nacho, Vallejo og Odriozola som backups til Marcelo, Carvajal, Varane og Ramos.
Vallejo har glasben.
Nacho bliver nok brugt som venstreback backup hvis Theo bliver udlejet og vi ikke finder en anden udmærket backup til Marcelo.
Cristiano7 skrev: Det er ikke kun angrebet som mangler en rigtig god backup.
Må indrømme at jeg er nervøs om vores forsvar kan holde ud en lang og hård La Liga sæson med kun Nacho, Vallejo og Odriozola som backups til Marcelo, Carvajal, Varane og Ramos.
Vallejo har glasben.
Nacho bliver nok brugt som venstreback backup hvis Theo bliver udlejet og vi ikke finder en anden udmærket backup til Marcelo.
Mon ikke at Reguilón vil blive brugt som backup til Marcelo ovenpå hans fremragende præstationer i USA.
PMO skrev:
Jeg er med på at Neymar og Mbappé vil være meget dyre at købe, men i hvor lang tid skal man “spare op”? Holdet har vundet CL 3 gange i streg, har de sidste 4 år haft et samlet overskud på transferfronten. Hvis ikke pengene er der nu, er de der bare ikke.
Jeg siger ikke at vi skal spare op fordi vi ikke har pengene. Vi skal spare op fordi Neymar og Mbappe ikke skifter væk efter 1 sæson i PSG. Efter 2-3 sæsoner kan det være en anden snak, der vil PSG ikke tabe ansigt ved et salg. Det er bare derfor vi skal spare lidt op :)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Evden skrev:
Cristiano7 skrev: Det er ikke kun angrebet som mangler en rigtig god backup.
Vallejo har glasben.
Mon ikke at Reguilón vil blive brugt som backup til Marcelo ovenpå hans fremragende præstationer i USA.
Tja, et par fremragende præstationer i en træningsturnering mod andre hold som ikke er i topform betyder ikke jeg er helt trygt ved Reguilon. Vi har brug for mere erfaring i forsvaret. Vi har set hvordan det gik med Achraf og Theo i sidste sæson. Det lykkedes ikke hele tid for dem :-)