Stor Lopetegui-tilfredshed med Ceballos
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Situationen for Dani Ceballos har ændret sig radikalt over de seneste to måneder.
Ved udgangen af sidste sæson lignede den unge andaluser en spiller på vej ud af Real Madrid, men midtbanetalentet har fået ny luft med ansættelsen af Julen Lopetegui som ny træner.
Julen Lopetegui har altid haft et godt øje til Dani Ceballos fra deres fælles tid på det spanske U-landshold og nu ser det ud til, at midtbanespilleren får en langt større rolle i Real Madrid i den kommende sæson og det er ingen hemmelighed, at Ceballos med lidt mere spilletid i Real Madrid ville have været sikker mand i Lopeteguis spanske VM-trup.
Nu får de chancen for at spille ham tilbage i varmen på det spanske landshold og allerede i nat ventes Ceballos at få masser af spilletid, når Real Madrid møder Manchester United i sæsonens første træningskamp.
Senere i august måned venter første store test i den europæiske Super Cup og her er han også tiltænkt en plads i startopstillingen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Meget spændt på at se ham og resten af holdet i kamp igen. Jeg ser frem til at se Vinicius som jeg ikke haft æren af at se, andet i nogle youtubeklip. Hvor mange af jer skal se den i nat?
Tror jeg springer over, det er alligevel lidt for sent til mig.
Men hvis jeg nu skulle se den ville jeg glæde mig til at se, om man allerede nu kan se Lopeteguis præg på måden vi spiller på. Mht. Til spillere glæder jeg mig mest til at se Iscos rolle og Ceballos som jeg forventer mig en del af i næste sæson netop pga. Ansættelsen af Lopetegui. Tror han kommer til at passe rigtig godt ind i spillestilen.
Og så bliver det også godt at se Vinicius i aktion.
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
JimmyBroe skrev: Meget spændt på at se ham og resten af holdet i kamp igen. Jeg ser frem til at se Vinicius som jeg ikke haft æren af at se, andet i nogle youtubeklip. Hvor mange af jer skal se den i nat?
Kam man se den på Real Madrid TV?
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Håber at kunne holde mig vågen!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Snupper den på Viaplay (eller Yousee) imorgen tidlig inden job. Glæden ved børn, som vågner kl 6 :)
Ud fra seneste træning, så ligner det opstillingen:
Casilla; Odriozola, Vallejo, Sanchez, Theo; Ceballos, Llorente, Valverde (eller Ødegaard); Vinicius, Benzema, Bale.
Spændende at se de unge.
REAL skrev:
Snupper den på Viaplay (eller Yousee) imorgen tidlig inden job. Glæden ved børn, som vågner kl 6 :)
Ud fra seneste træning, så ligner det opstillingen:
Casilla; Odriozola, Vallejo, Sanchez, Theo; Ceballos, Llorente, Valverde (eller Ødegaard); Vinicius, Benzema, Bale.
Spændende at se de unge.
Ja okay, jeg havde nok regnet med isco og Asensio i startopstillingen. Men fair nok at det er de spillere der har trænet med længst tid, der får lov. Jeg havde slet ikke tænkt på at Valverde var med på turen, så ham er jeg også lidt spændt på.
Havde faktisk også glemt Ødegaard. Glæder mig til at følge ham den her sæson, jeg håber han bliver udlejet til en spansk klub hvor han får fuld spilletid. Tænker ikke han er klar til at få en rolle i truppen selvom han nok er en type lopetegui sætter pris på, men nu må vi se.