Sky Italia: Inter i kontakt med Modric
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge italienske Sky har Inter taget kontakt til Luka Modric for at lokke ham til Italien.
Inter er tilbage i Champions League og har forstærket sig markant til den kommende sæson med spillere som De Vrij, Asamoah, Lautaro Martínez, Nainggolan, Politano og Vrsaljko, men man mangler også en stærk midtbanespiller.
Man har egentlig været tæt på en lejeaftale med Bayern München om Arturo Vidal, men nu er Luka Modric´ navn også dukket op og ifølge det italienske medie skal Modric ikke være afvisende for at tørne ud sammen med sine landsmænd Brozovic, Perisic og Vrsaljko.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men det er sgu nærmest skræmmende med alle de rygter om afgange og så ren stilhed når det kommer til tilgange.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Jonas skrev: Vi så Alonso lave et lignende skifte til Bayern..
Bayern er trods alt stadig noget andet end Inter. De sidste mange år har de vel været et af de tre bedste hold i europa sammen med Real Madrid og Barcelona. Der skal vi altså en del længere ned på listen for at finde Inter. Og ja jeg ved godt de har et nyt projekt igang med en stærkere økonomi, men de jo stadig ikke i nærheden af top3 eller top anything.
El Siete skrev: Fra ubetinget fast starter for Real Madrid og så tage til Inter, det kan kun være en and. Dog skrives der meget om det.
Men det er sgu nærmest skræmmende med alle de rygter om afgange og så ren stilhed når det kommer til tilgange.
Mange af de bedste signings klubben har lavet har været i stilhed, så læg ikke for meget i, at klubben nedtoner diverse transfers, eller der er stille omkring rygtebørsen. Spillere som Neymar og Mbappé har selv været offentligt ude og sige, at de bliver, så derfor skrives der jo ikke mere om dem.
Jeg tror vitterligt stadig på Hazard er målet, men det har aldrig hjulpet på prisen ved at lave en Mourinho, og tale sit hold ned, og sige vi absolut mangler den type spiller. Hazard skal noget mere på banen, men skal jo først lige vende tilbage fra ferie af.
Ellers er alternativerne jo få, og spillere som Cavani og Lewandowski burde jo aldrig nogensinde komme på tale til den pris. Begge deres trænere har også været ude at sige, at klubben ikke vil sælge dem.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Lars1991 skrev:
Bayern er trods alt stadig noget andet end Inter. De sidste mange år har de vel været et af de tre bedste hold i europa sammen med Real Madrid og Barcelona. Der skal vi altså en del længere ned på listen for at finde Inter. Og ja jeg ved godt de har et nyt projekt igang med en stærkere økonomi, men de jo stadig ikke i nærheden af top3 eller top anything.
Jeg ved ikke hvor vigtigt det var for Alonso at det skulle være en TOPklub. Det har altid været mit indtryk at hans primære motivation var at han gerne ville prøve noget nyt og inspirerende. Det kan være projektet i Inter er netop dette for Modric.
Jonas skrev:
Lars1991 skrev:
Jeg ved ikke hvor vigtigt det var for Alonso at det skulle være en TOPklub. Det har altid været mit indtryk at hans primære motivation var at han gerne ville prøve noget nyt og inspirerende. Det kan være projektet i Inter er netop dette for Modric.
Var det ikke hans kone, som fik ham væk fra Madrid pga. noget utroskab?
Jeg er her stadig XOXO
- Madridistao
- Junior bruger
-
Jeg har virkelig svært ved at se hvem der skulle udfylde hans jeg-kan-det-hele-rolle som ham der driver forbi modstanderen (Som Kovacic), slår både de lange, korte, og afgørende afleveringer (Som Kroos), og som samtidig er SÅ klog og rolig in possession.
Cristiano kan vi leve uden, men hvis vi sælger Modric, må vi ud og hente Pogba.
Vi har nu i 10 år set at det hold der vinder er det hold der har den bedste midtbane. (Sergio-Xavi-Iniesta, Case-Kroos-Modric) med undtagelse af det år hvor Neymar, Messi og Suarez ødelagde min teori haha.
Madridistao skrev: Det ville være et kæmpe selvmål at sælge verdens klart bedste CM.
Jeg har virkelig svært ved at se hvem der skulle udfylde hans jeg-kan-det-hele-rolle som ham der driver forbi modstanderen (Som Kovacic), slår både de lange, korte, og afgørende afleveringer (Som Kroos), og som samtidig er SÅ klog og rolig in possession.
Cristiano kan vi leve uden, men hvis vi sælger Modric, må vi ud og hente Pogba.
Vi har nu i 10 år set at det hold der vinder er det hold der har den bedste midtbane. (Sergio-Xavi-Iniesta, Case-Kroos-Modric) med undtagelse af det år hvor Neymar, Messi og Suarez ødelagde min teori haha.
Jeg er heller ikke meget for at sælge Modric, men Pogba er da slet ikke manden der kan erstatte ham. Han er dygtig, det er han da, men han er så langt fra en Modric-type som man næsten kan komme. Hvis man sælger Modric, håber jeg Kovacic får chancen, og så kan der også kommer mere spilletid til Ceballos, som så godt ud i nattens kamp.