Sky Italia: Inter i kontakt med Modric

8 år 6 timer siden #13 af Jonas

BBB skrev:

Jonas skrev:

Lars1991 skrev:

Jonas skrev: Vi så Alonso lave et lignende skifte til Bayern..

Bayern er trods alt stadig noget andet end Inter. De sidste mange år har de vel været et af de tre bedste hold i europa sammen med Real Madrid og Barcelona. Der skal vi altså en del længere ned på listen for at finde Inter. Og ja jeg ved godt de har et nyt projekt igang med en stærkere økonomi, men de jo stadig ikke i nærheden af top3 eller top anything.

Jeg ved ikke hvor vigtigt det var for Alonso at det skulle være en TOPklub. Det har altid været mit indtryk at hans primære motivation var at han gerne ville prøve noget nyt og inspirerende. Det kan være projektet i Inter er netop dette for Modric.

Var det ikke hans kone, som fik ham væk fra Madrid pga. noget utroskab?

Den har jeg ikke hørt om :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 time siden #14 af El Siete

Dios skrev:

El Siete skrev: Fra ubetinget fast starter for Real Madrid og så tage til Inter, det kan kun være en and. Dog skrives der meget om det.

Men det er sgu nærmest skræmmende med alle de rygter om afgange og så ren stilhed når det kommer til tilgange.

Mange af de bedste signings klubben har lavet har været i stilhed, så læg ikke for meget i, at klubben nedtoner diverse transfers, eller der er stille omkring rygtebørsen. Spillere som Neymar og Mbappé har selv været offentligt ude og sige, at de bliver, så derfor skrives der jo ikke mere om dem.
Jeg tror vitterligt stadig på Hazard er målet, men det har aldrig hjulpet på prisen ved at lave en Mourinho, og tale sit hold ned, og sige vi absolut mangler den type spiller. Hazard skal noget mere på banen, men skal jo først lige vende tilbage fra ferie af.
Ellers er alternativerne jo få, og spillere som Cavani og Lewandowski burde jo aldrig nogensinde komme på tale til den pris. Begge deres trænere har også været ude at sige, at klubben ikke vil sælge dem.

Ifht til Hazard tror jeg også strategien er at give udtryk for at han absolut ikke er et must og at man egentlig er fint tilfreds med truppen, men at man i det smug arbejder på handlen, for er stadig sikker på at han bliver købt inden længe. Chelsea arbejder bare på erstatninger og presser sikkert Real tættere på deadline for at hæve prisen.
Men Hazard selv skal snart på banen og fortælle klubben han vil videre, selvom de jo kan være ligeglade (som med Bayern og Lewandowski) giver det vel bedst mening at sende en utilfreds og rastløs spiller videre - især når man får 1,5 milliard for besværet.

Men ellers har du nok ret, der er så få reelle emner at rygterne også er få, og, som man hele tiden ser, går i ring. Selvom om både Neymar og Mbappe er udelukket skal rygterne om dem nok blusse op igen inden længe.

Nå, angående Modric så ser jeg absolut ingen ide i det fra hans side. Det er jo et kæmpe skridt ned af karrierestigen når man lige er blevet VM’s bedste spiller og er fast starter for Real i en alder af 32.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum