TMW: Modric-repræsentanter spottet i Milano

5 år 7 måneder siden #25 af Vildfaren
Godt indlæg.

Dog har jeg hele tiden skrevet at en forstærkning i forreste kæde er nødvendig.
Jeg er ikke i tvivl om, at både Bale og Benz vil spille bedre uden Ronaldo på banen, men det er ikke nok.
Bale vil være den naturlige leder i næste sæson.
Benz vil blive angriber igen, i stedet for tjener.
Mayoral er nok den af de unge jeg har mindst tiltro til.
Derfor er det afgørende for hele sæsonen at der kommer en forstærkning ind i angrebet.

Mht. Navas så er jeg frisk på at skifte ham, men jeg har kun 2 keepere, som jeg vil bytte med. De Gea og courtouis.
Ingen andre har niveau, alder og præstationer som jeg er villig til at bytte med. Og jeg vil ikke bytte med nogen der er over 30.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #26 af RobertoCarlos

Vildfaren skrev: Mht. Navas så er jeg frisk på at skifte ham, men jeg har kun 2 keepere, som jeg vil bytte med. De Gea og courtouis.
Ingen andre har niveau, alder og præstationer som jeg er villig til at bytte med. Og jeg vil ikke bytte med nogen der er over 30.

Hvad med Oblak?
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #27 af Vildfaren
Det er absolut ikke noget galt med Oblak.
Jeg ser det dog som højst usansynligt, at Oblak kommer til Real Madrid direkte fra Atl. Madrid.
Derfor har jeg ikke nævnt ham.
Jeg har heller ikke set ham spille nok til, at vurdere om han er værd at lave om i truppen for.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #28 af RobertoCarlos
Oblak ville ikke være den første, der skiftede fra en mindre klub i Madrid til den bedste klub i Madrid ;)
Han er helt sikkert noget værd. IMO er de 4 topkeepere: De Gea, Oblak, Neuer og Ter Stegen. Derefter er der en stor gruppe, der er på samme niveau.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce