Transferbombe: Florentino Pérez vil hente Griezmann
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge normalt meget velinformerede kilder i Real Sociedad kan Real Madrids helt store transfer-bombe denne sommer være ingen ringere end Antoine Griezmann.
I løbet af eftermiddagen er flere kommentarer tikket ind om at der venter Real Sociedad en stor bonus i løbet af transfer-vinduet og de henviser til, at Florentino Pérez vil købe Antoine Griezmann fri af sin kontrakt med Atlético Madrid for 200 millioner € og lade ham overtage trøje nr. 7 fra Cristiano Ronaldo.
Hvis disse forlydender holder stik, står Real Sociedad til at modtage 40 millioner €.
Den franske angriber forlængede tidligere på sommeren med Atlético Madrid efter at have afvist Barcelona.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det bliver et nej tak herfra.
Edit: Okay, jeg kan se han faktisk scorer lidt mere end jeg husker det. Men nogen bomber er han trods alt ikke. Hmm, den er svær synes jeg. Han er en god spiller og det kunne være fedt med Isco, Asensio og Griezmann sammen. Men meget ligger på Benzema's skuldre på toppen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
nono skrev: Hvad med Gabriel Jesus?
Han har lige forlænget sin kontrakt med City.
www.bold.dk/fodbold/nyheder/gabriel-jesus-forlaenger-med-city/
Real HWL skrev:
nono skrev: Hvad med Gabriel Jesus?
Han har lige forlænget sin kontrakt med City.
www.bold.dk/fodbold/nyheder/gabriel-jesus-forlaenger-med-city/
Fine by me, synes han har set middelmådig ud i alle de kampe jeg har set ham spille.