Mourinho spurgte til Vilanova

13 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Barcelona må fortsat se bort fra træner Tito Vilanova, som behandles for sin kræft-sygdom i New York.

Det fylder naturligvis meget i den catalanske klub, men også hos José Mourinho, som inden kampen i tirsdags spurgte til Vilanova, da han hilste på assisternede træner, Jordi Roura. Det afslører spansk TV, som har mundaflæst The Only One i forbindelse med de to træneres hilsen, hvor Mourinho sagde følgende:

- Hvordan har Tito det? Jeg vil gerne have, at du sender ham mine tanker og støtte om at han hurtigst muligt er helbredt.

Efter der famøse øjeprik for et par år siden, har de to trænere fået et normalt forhold til hinanden og i det hele taget var det en samlet Real Madrid-ekspedition, som interesserede sig for Barcelona-træneren.

Således spurgte også Florentino Pérez til Vilanova under den officielle frokost med Barcelona-præsident Sandro Rosell, som i går rejste til New York for at besøge ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #2 af Mathiaska
God stil af Mourinho. Det synes jeg sgu. Men intet mindre end forventet.

Åh nej...
Man sporer forbedring hos Mou, ingen nævnte problemer i spillertruppen, resultaterne med os og mål på samlebånd - kan man frygte, at Mou ikke nødvendigvis er færdig i klubben til sommer? Hvis Perez nu ikke kan finde en kvalificeret afløser?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7

13 år 4 måneder siden #3 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Mourinho spurgte til Vilanova

Mathiaska skrev: God stil af Mourinho. Det synes jeg sgu. Men intet mindre end forventet.

Åh nej...
Man sporer forbedring hos Mou, ingen nævnte problemer i spillertruppen, resultaterne med os og mål på samlebånd - kan man frygte, at Mou ikke nødvendigvis er færdig i klubben til sommer? Hvis Perez nu ikke kan finde en kvalificeret afløser?

Det kan man sagtens frygte. Det gør jeg i hvert fald :S

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 4 måneder siden #4 af M_linding

Mathiaska skrev: God stil af Mourinho. Det synes jeg sgu. Men intet mindre end forventet.

Åh nej...

Ja, det kan man vel faktisk.... Især hvis han vinder CL.

Dog tror jeg ikke kun, at det handler om hvorvidt Perez vil beholde Mourinho.

Jeg tror i den grad også, at Mourinho vil til en klub, hvor han føler total opbakning fra fans, trup og presse... Det er nok gået op for ham, at det ikke bliver i Spanien.

13 år 4 måneder siden #5 af Mathiaska

M_linding skrev:

Åh nej...

Ja, det kan man vel faktisk.... Især hvis han vinder CL.

Dog tror jeg ikke kun, at det handler om hvorvidt Perez vil beholde Mourinho.

Jeg tror i den grad også, at Mourinho vil til en klub, hvor han føler total opbakning fra fans, trup og presse... Det er nok gået op for ham, at det ikke bliver i Spanien.

Det tror jeg du har ret i. Alene af den grund, har vi vel en rigtig god grund til at tro (og håbe) at han smutter..
Men igen, jeg vil nu hellere have Mou ved roret end Benitez!

Leveret af Kunena Forum