ESPN: Courtois har meddelt Sarri, at han vil væk

7 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Thibaut Courtois kan være kommet et stort skridt nærmere et skifte til Real Madrid.

I hvert fald melder ESPN, at den belgiske målmand nu direkte har fortalt Chelsea-træner Maurizio Sarri, at han ønsker at forlade London-klubben og dermed synes vejen banet for en tilbagevenden til den spanske hovedstad.

I denne weekend var belgierens agent selv ude og proklamere, at Courtois har gjort klart, at det vil være bedst for ham at rejse til Madrid, men hovedpersonen selv var fåmælt, da han mødte engelsk presse og nøjedes med at konstatere, at det er et følsomt emne.

Det engelske transfervindue lukker på torsdag ved midnat, hvilket betyder at Chelsea fra på fredag ikke vil have mulighed for at købe en erstatning, men Real Madrid har helt frem til den 31. august til at få lukket handlen og derfor er der ikke nødvendigvis en afklaring i denne uge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #2 af Daniel
Om jeg da begriber, at det kan tage så lang tid at lande en målmand med kontraktudløb næste sommer.

Det der med, at Chelsea først skal finde en erstatning, er tæt på at være det tåbeligste jeg nogensinde har hørt, og særligt in mente, at Real Madrid ikke selv havde en erstatning klar for Ronaldo.

Hvorfor så vente på Chelsea får fingeren ud af RØVEN? Dont get it...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Hansen

7 år 11 måneder siden #3 af Hansen

Daniel skrev: Om jeg da begriber, at det kan tage så lang tid at lande en målmand med kontraktudløb næste sommer.

Det der med, at Chelsea først skal finde en erstatning, er tæt på at være det tåbeligste jeg nogensinde har hørt, og særligt in mente, at Real Madrid ikke selv havde en erstatning klar for Ronaldo.

Hvorfor så vente på Chelsea får fingeren ud af RØVEN? Dont get it...

Jeg syntes Real Madrid gør det helt rigtige her! Hvorfor betale mere end 34m euro? Hvorfor presse Chelsea ud, når de udemærket ved, at de allerede har Navas, Lunin (Som har stået meget flot i pre - sæson) og de er ikke SUPER afhængig af Courtois.

Det er virker mere som en undskyldning fra Chelsea til at beholde Courtois og håbe på at han forlænger på sæsonen (Ala De Gea nummer). Real Madrid spiller den bare smart og skubber alle brikkerne over til Courtois selv til at "Tvinge" skiftet.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Hansen.

Leveret af Kunena Forum