Corriere dello Sport: Nyt Real Madrid-bud på Milinkovic-Savic
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge italienske Corriere dello Sport har Sergio Milinkovic-Savic´ agent bedt Lazio om et møde, fordi han har fået et attraktivt tilbud fra Real Madrid.
Det har ellers længe set ud til, at der ikke var kontakt mellem parterne, fordi Lazio kræver for meget for det serbiske midtbanetalent, men nu skal der altså være kommet et nyt tilbud fra Real Madrid, som har genåbnet forhandlingerne.
Det puster naturligvis yderligere til rygterne om, at Luka Modric kan være på vej væk fra Real Madrid, idet man ellers er godt besat på de centrale midtbanepladser i den spanske hovedstad.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
nono skrev: Modric kan kun skifte, hvis vi modtager en sum som vi kan veksle til Pogba.
Han kan være Barcelona-spiller inden længe. Så er den ihvertfald helt ude..
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
nono skrev: Modric kan kun skifte, hvis vi modtager en sum som vi kan veksle til Pogba.
Jeg gætter på vi ender med at købe ham dér den ligegyldige kroat for 150+ mio, samtidig med at vi mister enten Modric eller Kova for det halve og Barca køber Pogba for 100-120 mio. Jeg frygter at det her transfervindue ka udveksle sig til en større katastrofe end vi nogensinde ku ha forestillet os!!
Jeg tænker om det er en blanding af vores triumfer i CL, de forventninger der nu følger, og dertil.. hvis Zidane og Ronaldo kunne søge væk, så er det ligesom blevet mere legitimt.