Holdes Cristiano Ronaldo ud af El Clásico
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Barcelona slipper måske for deres onde ånd, når de i morgen gæster Estadio Santiago Bernabéu.
I hvert fald melder spansk presse, at José Mourinho overvejer at lade Cristiano Ronaldo starte på bænken, fordi han ikke tør risikere en skade til portugiseren inden den vitale CL-returkamp mod Manchester United på tirsdag.
Dermed kan Cristiano Ronaldo se frem til kun at komme i kamp, hvis Real Madrid skulle få problemer mod et givetvis hævntørstigt Barcelona-mandskab.
Det er dog ikke kun Cristiano Ronaldo som får et hvil i morgen. Spansk presse spekulerer i, at flere af nøglespillerne vil blive sparet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Er 100% sikker på at hvis det står til CR7 så SKAL han spille, den mand er så ambitiøs, mon ikke han også får hans vilje hvis Mourinho overveje at sætte ham på bænken.
Xabi Alonso, Özil, Khedira de skal spares, måske også Varane og Coentrao.
Den her kamp er måske ikke ligeså vigtig som kampen på tirsdag, men el clasico er el clasico og den her kamp kan få stor betydning både for os og især for Barcelona. Hvis vi vinder, har vi maks. selvtillid til United kampen, vi besejre Barcelona 2 gange i træk, kun 1 nederlag til dem i de sidste 8 kampe og vi udbygger vores føring i clasico-sejre.
For Barcelona kan denne kamp endten vende deres nuværende situation eller også kan det sende dem i en stor krise. 1 sejr i 3 kampe vil dræne deres selvtillid inden Milan kampen og det bliver sværere for dem at vende 2-0 resultatet til deres fordel.
- 10-Tallet
- Gæst
-
Drømmescenariet er selvfølgelig at han spiller, ikke bliver skadet og selvfølgelig at vi vinder. Men det indebærer en ikke ubetydelig risiko, og jeg hælder nok mest til at Cristiano Ronaldo starter på bænken, mens vi afventer og ser, hvordan kampens indledning forløber.
F.C. Barcelona virker til at være til at tale med for tiden, og Manchester United kampen tirsdag anser jeg som vigtigere selvom der er tale om El Clásico. Mon ikke det er realistisk at tro på, at vi kan vinde ved at spille 45-60 minutter uden CR7 på banen?
Drømmescenarie ville være at vi spillede 60 gode min. som i tirsdags og dermed havde luft til at spare Cristiano og 2 andre (Ramos, Özil, Coentrao, Khedira, Arbeloa). At spare de vigtigste spillere mod Barca er i min verden ikke en mulighed, men jeg hedder selvfølgelig heller ikke Jose Mourinho :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- madrid01
- Gæst
-
Jeg synes også at coentrao, varane, khedira, og alonso også spares.
- madrid01
- Gæst
-
Jeg synes også at coentrao, varane, khedira, og alonso også spares.
"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.