AS: Modric fastholder transferønske - men vil snakke med Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske AS har Luka Modric besluttet sig for at forlade Real Madrid, men først vil han have den samtale med Real Madrid, som klubben ønsker.
Den kroatiske midtbanespiller er efter sigende ganske tiltrukket af Inters voldsomme økonomiske tilbud og den fire år lange kontrakt, som er er væsentligt bedre end den nuværende kontrakt med Real Madrid.
Derfor ønsker han at høre Real Madrids planer og det er ingen hemmelighed, at han ønsker en gestus fra klubben. Luka Modric er ankommet til den spanske hovedstad og skal på onsdag påbegynde træningen.
Som udgangspunkt ønsker Luka Modric ikke at lave ”en Kovacic” og gå i strejke for at få sit ønske opfyldt, men han håber at en god snak med klubben kan løse udfordringen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er bare så latterligt oveni hele Kovacic-sagaen! Frygter den tiltrækningskraft Serie A åbenbart har på Kroatiske spillere.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Man burde skille sig af med spillere et år for tidligt end et år for sent, og Modric har lige nu en højere værdi end han nogensinde vil få.
Hvis man for alvor vil have lavet et generationsskifte som har været forsømt længe nu, så virker det oplagt at starte med de to vigtigste spillere som begge er godt oppe i 30’erne, Ronaldo og Modric.
Med det sagt, så har Modric simpelthen været en fornøjelse at følge og været en rigtig klubmand, og hans afsked vil for mig være tæt på at gøre ligeså ondt som da Raúl og Guti forlod klubben. Men det er desværre det optimale tidspunkt at rykke plasteret af, sådan som jeg ser det.
DC19
Puha.. jeg forstår intet af det her, og det er klart at Perez sidder forvirret på sit slot i Madrid og ser sit puslespil gå i stykker. Zidane... Ronaldo.... muligvis Modric? Måske kovatic? Alt imens vores rivaler beholder deres bedste og køber bedre..
Okay, hvis jeg skal kigge i bagklogskabens klare lys, så var Zidane en rigtig god plejebamse, han kunne håndter påklædningen, diske op med nogle taktiske ændringer hist og her, men den helt store hjerne samt koncept freak var han jo ikke..
Ronaldo... Ronaldo Ronaldo og Ronaldo. Husker stadig hans første skridt ind på et fyldt Bernabeu og efterfulgt af sin første tale “Uno,sos,tres...HALA MADRID... jaaa kuldegysningerne er der stadig..
manden var på vej ned. Det må vi indrømme, efter saksesparket mod Juve, så var han der bare ikke længere? Blot et fyld på banen i hver kamp.
Hvis et generations skifte nogensinde skulle finde sted, så skal det være denne sommer. Og det må ci bare bide i os. Alle de spillere vi har set igennem årene, nogle af dem vil bare være trist at sige farvel til. Men et must. For at holde os på toppen.
Vi har stadig et club VM at spille om og endnu en chance for at få det lækre gyldne mærkat på trøjen i længere tid. Tids nok til at jeg finder pengene til at anskaffe mig sådan en trøje
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
-#7- skrev: Jeg synes man burde sælge nu. Som siempre skriver så går det altså kun en vej for Modric nu, med den alder han har. Derudover har han netop lige spillet et opslidende VM hvor han vel nærmest har været den der har spillet allerflest minutter og løbet længst.
Man burde skille sig af med spillere et år for tidligt end et år for sent, og Modric har lige nu en højere værdi end han nogensinde vil få.
Hvis man for alvor vil have lavet et generationsskifte som har været forsømt længe nu, så virker det oplagt at starte med de to vigtigste spillere som begge er godt oppe i 30’erne, Ronaldo og Modric.
What!?
Manden er vanvittig og var kun én kamp for at blive kåret til verdens bedste dette år - VERDENS BEDSTE I ÅR!!
Selvom han er 32 år så har han i hvert fald minimum 2 år på topniveau.
Mener du vitterlig at man har forsømt et generationsskifte?? Så spillere som Ronaldo, Modric, Ramos og Marcelo er alle nogle gamle Hierro-typer eller hvad.
Beklager min aggressive/forundrende retorik, men jeg er simpelthen komplet uenig.
En spiller som vil væk skal selvfølgelig sælges. Men hvis både Ronaldo, Modric og Kovacic smutter uden vi får hentet nogle kompetente erstatninger, så står der på Europe league på menuen til sæsonen 19/20.
Raul7-2880 skrev:
-#7- skrev: Jeg synes man burde sælge nu. Som siempre skriver så går det altså kun en vej for Modric nu, med den alder han har. Derudover har han netop lige spillet et opslidende VM hvor han vel nærmest har været den der har spillet allerflest minutter og løbet længst.
What!?
Manden er vanvittig og var kun én kamp for at blive kåret til verdens bedste dette år - VERDENS BEDSTE I ÅR!!
Selvom han er 32 år så har han i hvert fald minimum 2 år på topniveau.
Mener du vitterlig at man har forsømt et generationsskifte?? Så spillere som Ronaldo, Modric, Ramos og Marcelo er alle nogle gamle Hierro-typer eller hvad.
Beklager min aggressive/forundrende retorik, men jeg er simpelthen komplet uenig.
En spiller som vil væk skal selvfølgelig sælges. Men hvis både Ronaldo, Modric og Kovacic smutter uden vi får hentet nogle kompetente erstatninger, så står der på Europe league på menuen til sæsonen 19/20.
Jeg skriver lige bagefter at man burde sælge en spiller et år for tidligt end et år for sent. Jeg er sikker på Modric stadigvæk ville være en god og vigtig spiller for os det kommende år, men næste år bliver han altså 34 år lige efter sæsonstart, og hvis valget står mellem at få en masse penge for Modric nu og erstatte ham med en yngre model, og potentielt slippe for at se en aldrende elsket spiller dale i niveau i vores klub, så er valget altså desværre ret oplagt for mig.
Jeg synes man har forsømt et generationsskifte i den forstand at de bærende spillere på holdet er 30 år eller derover, uden nogen form for direkte konkurrenter i truppen. Lad mig spørge dig, hvem ser du afløse Marcelo, Ramos, Benzema, Bale, og Modric? For de spillere er ganske tæt på 30 år og flere af dem over. Så der kommer en dag meget snart hvor de spillere ikke længere vil være gode nok eller holdbare nok til at være holdets ryggrad. Så er det muligt du måske ser et lys i Theo, Vallejo, Mayoral og hvad de ellers hedder, men det må jeg nok indrømme at jeg ikke gør. Vinicius ser spændende ud og Ceballos har gjort det fint i de to træningskampe. Asensio går en sæson i møde hvor man forventer at han vil indfri sit potentiale til fulde eller blive stemplet som lidt af et evighedstalent. Men derudover er der vel ikke ret mange andre store talenter i truppen som man kan se overtage for de spillere du selv nævner. Slet ikke nu hvor Kovacic tilsyneladende vil væk. Så man står måske med en situation hvor man på en eller to skal ud og investere stort på et fuldkomment latterligt transfermarked, for at finde fuldgode erstatninger.
Det er klart jeg tager den pessimistiske tilgang, men jeg synes klubben har forsømt dets ansvar i at sørge for at truppen ikke stagnerer. Vi elsker stortset allesammen Ramos, Marcelo, Modric osv., men man er også nødt til at kigge realistisk på fremtiden og kigge de næste 2-3 år frem i fremtiden. Og det synes jeg ikke klubben har gjort i tilstrækkeligt omfang. Det kan lyde kynisk, men klubben over spilleren, trods alt.
EDIT: Iøvrigt med hensyn til Ballon d’Or og Modric, så blev Cannavaro også kåret som verdens bedste i 2006 på baggrund af et fantastisk VM, men hans tid i Real Madrid fra 06-09 viste vel også at Cannavaros bedste år lå bag ham.
DC19
Jeg er overbevist om at Ronaldo sagtens leverer til han er 36-37 og Modric mindst 2 år mere.
Han fortjener i forvejen en lønforhøjelse.