Officielt: Courtois er Real Madrid-spiller
Så blev det officielt. Thibaut Courtois er Real Madrid-spiller, og tørner de kommende seks sæsoner ud for verdens bedste klub.
Real Madrid har netop offentliggjort købet af Courtois, og den belgiske landsholdsmålmand har skrevet under på en seksårig kontrakt.
Han vil i morgen gennemgå det obligatoriske lægetjek, og herefter vil han blive præsenteret i den præsidentielle boks på Santiago Bernabeu. Herefter vil han for første gang betræde græsset på verdens bedste stadion iført en Real Madrid-trøje, hvor han også vil møde pressen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Jeg er spændt på hvad der sker med Navas. Jeg mener han er for god til at være anden målmand. Sælger man ham og beholder Kiko?
Forhåbentlig ikke. Kiko er ingenlunde go' nok til at være anden målmand i Real Madrid. Væk med Kiko og behold Navas!
JimmyBroe skrev: Jeg er spændt på hvad der sker med Navas. Jeg mener han er for god til at være anden målmand. Sælger man ham og beholder Kiko?
Mit bud vil være at man beholder Navas, udlejer Lunin og sælger Kiko.
Måske Courtois får ligaen og Navas CL.
- Brylle
- Gæst
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
En enkelt transfer mere til enten den centrale midtbane eller en offensiv, så har jeg ikke længere hjertet oppe i halsen!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Sælg Kiko.
Self. skal vi beholde Keylor. Han kan tage ligaen og CL
Giv Courtois Copa Del Rey.
Hala
Mon ikke der venter et køb mere. Tror Julen har set nok af Asensio som falsk 9er, til at lade ham agere "backup" (som i, han starter fast på en anden plads, og hvis Benz ikke finder formen, så må han tage den tørn). Tror ikke de ønskede angribere er muligt denne sommer.
Så en midtbane. Men hvem.
PS. sælg for guds skyld RDT!