Officielt: Courtois er Real Madrid-spiller

7 år 11 måneder siden #1 af Jbner

Så blev det officielt. Thibaut Courtois er Real Madrid-spiller, og tørner de kommende seks sæsoner ud for verdens bedste klub.

Real Madrid har netop offentliggjort købet af Courtois, og den belgiske landsholdsmålmand har skrevet under på en seksårig kontrakt.

Han vil i morgen gennemgå det obligatoriske lægetjek, og herefter vil han blive præsenteret i den præsidentielle boks på Santiago Bernabeu. Herefter vil han for første gang betræde græsset på verdens bedste stadion iført en Real Madrid-trøje, hvor han også vil møde pressen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #2 af Steen
BIENVENIDO COURTOIS! VMs bedste målmand er endelig hentet ind, og nu får vi langt om længe ro på målmandsposition. Courtois vogter målet de næste 5-6 år, og så står Lunin forhåbentligt klar til at tage over.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 11 måneder siden #3 af Kiwes
Fint, så er målmandsposten på plads. Få så hentet en angriber med mål i benene tak!

7 år 11 måneder siden #4 af JimmyBroe
Jeg er spændt på hvad der sker med Navas. Jeg mener han er for god til at være anden målmand. Sælger man ham og beholder Kiko?

Jeg er her stadig XOXO

7 år 11 måneder siden #5 af Daniel

JimmyBroe skrev: Jeg er spændt på hvad der sker med Navas. Jeg mener han er for god til at være anden målmand. Sælger man ham og beholder Kiko?

Forhåbentlig ikke. Kiko er ingenlunde go' nok til at være anden målmand i Real Madrid. Væk med Kiko og behold Navas!
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben

7 år 11 måneder siden #6 af Kiwes

JimmyBroe skrev: Jeg er spændt på hvad der sker med Navas. Jeg mener han er for god til at være anden målmand. Sælger man ham og beholder Kiko?

Mit bud vil være at man beholder Navas, udlejer Lunin og sælger Kiko.
Måske Courtois får ligaen og Navas CL.

7 år 11 måneder siden #7 af nono
Håber at der betyder farvel til både Navas og Kiko. Synes Lunin skal have tid i Copaen osv.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 11 måneder siden #8 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Officielt: Courtois er Real Madrid-spiller
Ikke noget der forstærker holdet fra dag 1, men med prisen og alderen giver det hele rigtig god mening på den lange bane. Man får cirka det samme niveau ind og en lidt anden type keeper og så holder han endda nok længere. Dejligt at der i hvert fald sker noget!

7 år 11 måneder siden #9 af ChrillRM14
Wow! Endelig. Endelig. Endelig!

En enkelt transfer mere til enten den centrale midtbane eller en offensiv, så har jeg ikke længere hjertet oppe i halsen!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

7 år 11 måneder siden #10 af madrid2000
Giver ikke mening, at lade en ung målmand som Lunin sidde på bænken. Lej ham ud til en klub, der vil give ham fast spilletid.
Sælg Kiko.
Self. skal vi beholde Keylor. Han kan tage ligaen og CL
Giv Courtois Copa Del Rey.

7 år 11 måneder siden #11 af zizou21
Fedt, han kommer til at give meget ro i feltet - qua hans stoerrelse. Bliver guld paa doedbolde/hjoerne/indlaeg.

Hala

7 år 11 måneder siden #12 af REAL
Fantastisk!!

Mon ikke der venter et køb mere. Tror Julen har set nok af Asensio som falsk 9er, til at lade ham agere "backup" (som i, han starter fast på en anden plads, og hvis Benz ikke finder formen, så må han tage den tørn). Tror ikke de ønskede angribere er muligt denne sommer.

Så en midtbane. Men hvem.

PS. sælg for guds skyld RDT!

Leveret af Kunena Forum