El Transistor: Luka Modric vil bede om at blive solgt
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Mathiaseefsen skrev: Det meldes nu at Thiago er meget tæt på, og handlen bliver lavet inden for de næste to dage. Betyder det et farvel til Modric?
Thiago, er han ikke ret ofte skadet ??
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Men derudover, er vi så ikke stadig en spiller for lidt? Eller forventer vi at Ceballos virkelig brager igennem? Tænker hvad der sker hvis (gyyyys....) Modric sælges og Kroos får en langtidsskade. Eller egentlig bare en skade.
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Thiago spillede 32 kampe for Bayern München i sidste sæson fordelt på 2.099 minutter. Det svarer til 23 hele kampe. I Bundesligaen spillede han 1.242 minutter fordelt på 19 kampe. Det giver godt 14 hele kampe.
Thiagos skader er derfor, nødvendigvis, ikke det man skal kigge på. Profilen er nok vigtigere. Men han kan nogle ting, og han ville være en fin erstatning, da han givetvis kan erhverves for mellem 50-60 millioner euro.
Daniel skrev: Hvis Thiago bliver købt ind for at lukke hullet efter Kovacic, er spanierens skadesfrekvens mere eller mindre underordnet. Kovacic spillede 36 kampe fordelt på 1.823 minutter i sidste sæson. Det er 20 hele kampe. Det er ikke meget. I La Liga spillede han 21 kampe fordelt på 988 minutter - det er 11 hele kampe.
Thiago spillede 32 kampe for Bayern München i sidste sæson fordelt på 2.099 minutter. Det svarer til 23 hele kampe. I Bundesligaen spillede han 1.242 minutter fordelt på 19 kampe. Det giver godt 14 hele kampe.
Thiagos skader er derfor, nødvendigvis, ikke det man skal kigge på. Profilen er nok vigtigere. Men han kan nogle ting, og han ville være en fin erstatning, da han givetvis kan erhverves for mellem 50-60 millioner euro.
14 kampe pr/sæson for 50-60 mio euro + løn. Det bliver dobbelt up for Bayern (James til peanuts og storsalg af en perifær spiller) :-)
Synes godt nok vi som klub virker som en klub med muskelsvind på transfermarkedet...
mohbar skrev:
Daniel skrev: Hvis Thiago bliver købt ind for at lukke hullet efter Kovacic, er spanierens skadesfrekvens mere eller mindre underordnet. Kovacic spillede 36 kampe fordelt på 1.823 minutter i sidste sæson. Det er 20 hele kampe. Det er ikke meget. I La Liga spillede han 21 kampe fordelt på 988 minutter - det er 11 hele kampe.
14 kampe pr/sæson for 50-60 mio euro + løn. Det bliver dobbelt up for Bayern (James til peanuts og storsalg af en perifær spiller) :-)
Synes godt nok vi som klub virker som en klub med muskelsvind på transfermarkedet...
Det var et skud i tågen. Det kan også være han kan hentes billigere. Bayern München har trods alt før vist velvilje til at sælge store profiler til Real Madrid til spotpris.
Jeg forholder mig pænt til nuet, men for fanden hvor er jeg også vild med og håbefuld omkring fremtiden!
Hvorfor taler alle i øvrigt om Kovacic som Modrics afløser, mens ingen nævner Ødegaard? Bare en tanke.
El_Juan skrev: Modric drømmer om Inter, bliver tørret af Ødegaard og Vinicius og leder stadigvæk efter bolden: as.com/videos/2018/08/10/portada/1533892978_008336.html
Jeg forholder mig pænt til nuet, men for fanden hvor er jeg også vild med og håbefuld omkring fremtiden!
Hvorfor taler alle i øvrigt om Kovacic som Modrics afløser, mens ingen nævner Ødegaard? Bare en tanke.
Nu har jeg desværre ikke set alt for meget til Ødegaard, men jeg husker Ødegaard som langt mere offensiv? Er man gået væk fra den gamle "Messi position" på højrekanten, hvor han kunne trække ind i banen, og lave lækkert?
Ødegaard er helt klart en spiller lige efter min smag, men efter hvad jeg har set, og nogenlunde kunne læse mig frem til, så vil han ikke fylde specielt godt inde på den centrale midtbane, hvor Kovacic jo fylder en del både defensivt og offensivt.
Vil han via hans alder ikke være mere spændende for en fremtid i stedet for Kroos? :) Han er ellers lige en spiller efter min smag, og hans teknik er simpelthen vidunderlig.
Det småspil drengene viser til træning er jo fodboldens ABC, hvis bare Lucas? bankede den i kassen til sidst :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.