Kiko Casilla på vej til Sevilla
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Med købet af Thibaut Courtois i går er Real Madrid nu oppe på fem målmænd, nemlig Keylor Navas, Kiko Casilla, Luca Zidane og Andriy Lunin.
Det er naturligvis lige i overkanten og derfor er Real Madrid nu ved at finde løsninger, som måske er lige ved hånden. I går udlejede Sevilla nemlig Sergio Rico til Fulham og det giver Sevilla-træner Pachín et alvorligt problem, som Kiko Casilla måske kan løse for ham.
I hvert fald meldes den 31-årige Real Madrid-målmand at være på vej til Sevilla og de indledende forhandlinger skal allerede være sat i gang.
Kiko Casilla returnerede til Real Madrid i 2015 efter at have spillet i Cartagena, Cádiz og Espanyol.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Det lyder fornuftigt når nu planen er at beholde Navas og man lige har købt Courtois. Jeg synes det er åndsvagt med to så gode målmænd. Vi så det med Casillas og Lopez det år vi vandt La Decima. Der var for meget drama. Og det skaber mere debat end det skaber ro. Jeg ville foretrække at beholde Casilla som kan få de små “ubetydelige” kampe og så Courtois som klart førstevalg, ligesom det har været tilfældet med Navas og Casilla i de sidste sæsoner.
Enig i at det potentielt kan blive noget bøvl med to gode målmænd der skal konkurrere. Men Navas er trods alt ikke en trouble maker, så mon ikke han vil indordne sig? Lige præcis Casilla vil jeg ikke have som reserve, han er simpelthen så ringe at jeg længes tilbage til Dudek som 2. valg.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
JimmyBroe skrev: Det lyder fornuftigt når nu planen er at beholde Navas og man lige har købt Courtois. Jeg synes det er åndsvagt med to så gode målmænd. Vi så det med Casillas og Lopez det år vi vandt La Decima. Der var for meget drama. Og det skaber mere debat end det skaber ro. Jeg ville foretrække at beholde Casilla som kan få de små “ubetydelige” kampe og så Courtois som klart førstevalg, ligesom det har været tilfældet med Navas og Casilla i de sidste sæsoner.
Enig i at det potentielt kan blive noget bøvl med to gode målmænd der skal konkurrere. Men Navas er trods alt ikke en trouble maker, så mon ikke han vil indordne sig? Lige præcis Casilla vil jeg ikke have som reserve, han er simpelthen så ringe at jeg længes tilbage til Dudek som 2. valg.
Det er rigtig at Navas ikke tilnærmelsesvis er lige så slemt som Casillas var det. Men synes stadig det er en chance at tage.
Casilla er jo nærmest ikke blevet brugt.
Jeg er her stadig XOXO
- Brylle
- Gæst
-
Men det tror jeg også handler om at han ganske enkelt er ubrugelig. Hans rækkevidde på stregen er forfærdelig og trods sin størrelse er han heller ikke god i feltet. Reflekser ejer han ikke noget af og spillet med fødderne er ikke mere end OK. Jeg tænker at man med to af verdens 6-7 bedste keepere har langt bedre forudsætninger for at variere mellem dem, hvis det er det man ønsker.JimmyBroe skrev:
Ramos4 skrev:
Det er rigtig at Navas ikke tilnærmelsesvis er lige så slemt som Casillas var det. Men synes stadig det er en chance at tage.
Casilla er jo nærmest ikke blevet brugt.