Spansk presse: Rodrigo tættere på?

5 år 7 måneder siden #13 af Ramos4

Dios skrev:

Ramos4 skrev:

Dios skrev: Fuldstændig absurd handel, hvis man betaler mere end €40 for ham, som det ser ud til man er villig til. Fair nok, hvis Julen vil have ham, meen mon ikke der er andre og langt bedre der passer til profilen. Jeg kan da ihvertfald nævne de første 5.


5 gode angribere, men til samme pris?


Ja, 5 bedre angribere til 120 millioner €, hvis Valencia ikke er til at forhandle med som de har for vane at gøre med Real Madrid. Jeg har intet imod man smider det efter en spiller, hvis han passer på profilen, er verdensklasse og har en del år tilbage at spille fodbold i. F.eks. spillere som Firmino eller Gabriel Jesus, som begge passer på profilen, men har langt mere potentiale og kvalitet end Rodrigo, selvom han egentlig altid har set godt ud i mine øjne, og vi skal vel ikke mere end 3-4 år tilbage før jeg nævnte ham som en reserve for Benzema dengang. Dog til en helt anden pris :)


Jeg er enig, men jeg tror overhovedet ikke på, at vi kan få Firmino eller Jesus. De engelske klubber har masser af penge og intet incitament for at sælge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #14 af Ramos4

mohbar skrev: Icardis stats (kun for serie A):

17/18: 34 kampe, 29 mål, 1 assists
16/17: 34 kampe, 24 mål, 8 assists
15/16: 33 kampe, 16 mål, 4 assists
14/15: 36 kampe, 22 mål, 6 assists

Imponerende, når man tænker på den defensive indstilling Inter, historisk har haft og har. Hvis vi får ham tror jeg han kommer til at smadre ligaen. Og læg mærke til hvor stabil han er ift skader..

Vil langt heller give 120 mio for Icardi, end 50 mio for Rodrigo !


Helt enig. Jeg gad virkelig godt se ham i klubben. Men man kan jo forstå på mange brugere herinde, at Icardi ikke kan tæmme en bold og ikke lægger nogen assists.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce