Odriozola misser europæisk Super Cup
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrids nyerhvervelse, Álvaro Odriozola, misser onsdagens europæiske Super Cup mod Atlético Madrid.
Den spanske landsholdsspiller døjer med en muskeskade i højre læg og det var også den, der holdt ham ude af lørdagens Trofeo Bernabéu-kamp mod AC Milan.
Real Madrid må også se bort fra Jesús Vallejo til kampen på onsdag.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg ville da til enhver tid hellere give ham den oplevelse, at komme med holdet, frem for at medbringe hele 5 målmænd. Herunder den talentløse Luca.
REAL skrev: Er det ikke en mystisk disposition, at lade Ødegaard blive hjemme? Med minde han er på vej ud på lån de kommende dage.
Jeg ville da til enhver tid hellere give ham den oplevelse, at komme med holdet, frem for at medbringe hele 5 målmænd. Herunder den talentløse Luca.
Jeg har læst (www.realmadrid.dk/news/article/?newsid=25285) at han skulle være på vej til at blive udlejet til the championship. Jeg er lidt forundret over rygterne må jeg sige. Var det ikke muligt at finde en klub i den bedste spanske række? Hvad er det ved Ødegaard der frastøder så mange trænere? Udefra fremstår han som en seriøs, ekstraordinært talentfuld spiller. I min bog er han den mest spændende spiller Real har, og ham med det klart største potentiale, så jeg begriber det ikke.
Norske medier udtalte sig positivt om J-Lo ifht Ødegaards chancer da førstnævnte blev ansat (www.vg.no/sport/fotball/i/yvMa7a/veland-...er-bra-for-oedegaard), men i den eneste kamp hvor han reelt fik chancen (united (ret mig hvis jeg tager fejl, har ikke set for meget preseason)), blev han ydmyget og skiftet ud efter han var blevet skiftet ind. Og det ovenikøbet efter en udefra set ganske fin præstation. Alle trænere han har haft i RM opfører sig som om Ødegaard knepper deres døtre sønder og sammen. Lad os antage at det ikke er tilfældet, så hvad fanden foregår der?
- Brylle
- Gæst
-
Var han ikke en smule skadet i kampen hvor han blev taget ud igen? Sådan husker jeg det. Med Ødegaard synes jeg, at han mangler det sidste i forhold til at skabe chancer og mål, for selvom han er rigtig fin i det opbyggende spil og har en glimrende teknik, så skal en spiller på hans position være i stand til at øge tempoet en del mere og bedømt på statistikker fra Heernveen samt det jeg har set i pre-season, så er det ikke en mand som lægger op til mange mål i løbet af en sæson. Ej heller kommer han til at bidrage med mål.Jonas skrev:
REAL skrev: Er det ikke en mystisk disposition, at lade Ødegaard blive hjemme? Med minde han er på vej ud på lån de kommende dage.
Jeg har læst (www.realmadrid.dk/news/article/?newsid=25285) at han skulle være på vej til at blive udlejet til the championship. Jeg er lidt forundret over rygterne må jeg sige. Var det ikke muligt at finde en klub i den bedste spanske række? Hvad er det ved Ødegaard der frastøder så mange trænere? Udefra fremstår han som en seriøs, ekstraordinært talentfuld spiller. I min bog er han den mest spændende spiller Real har, og ham med det klart største potentiale, så jeg begriber det ikke.
Norske medier udtalte sig positivt om J-Lo ifht Ødegaards chancer da førstnævnte blev ansat (www.vg.no/sport/fotball/i/yvMa7a/veland-...er-bra-for-oedegaard), men i den eneste kamp hvor han reelt fik chancen (united (ret mig hvis jeg tager fejl, har ikke set for meget preseason)), blev han ydmyget og skiftet ud efter han var blevet skiftet ind. Og det ovenikøbet efter en udefra set ganske fin præstation. Alle trænere han har haft i RM opfører sig som om Ødegaard knepper deres døtre sønder og sammen. Lad os antage at det ikke er tilfældet, så hvad fanden foregår der?
Jeg synes faktisk det lyder glimrende at sende ham på udleje i Championship. Hvis han er så god som du siger, så bør han jo også dominere i den næstbedste engelske række og hvis ikke han er der helt endnu, så giver det god mening at give ham lidt hård på brystet samt sende ham til en liga hvor han er presset til at spille i et højere tempo for at lykkes.
Brylle skrev: Jeg synes faktisk det lyder glimrende at sende ham på udleje i Championship. Hvis han er så god som du siger, så bør han jo også dominere i den næstbedste engelske række og hvis ikke han er der helt endnu, så giver det god mening at give ham lidt hård på brystet samt sende ham til en liga hvor han er presset til at spille i et højere tempo for at lykkes.
Det er synd at sende en teknisk spiller til Championship. Hans medspillere vil simpelthen være for ringe teknisk, og trænerne for dårlige taktisk. Hans far bør simpelthen holde Martin væk fra kick'n'rush hold.
- Brylle
- Gæst
-
Tja det kan man sige. Synes bare virkelig han er sløset, går ikke ind i noget som helst og spiller så ufatteligt langsomt. Fodboldspillet er England har dog også udviklet sig, så den stereotyp passer ikke nødvendigvis til alle hold.BBB skrev:
Brylle skrev: Jeg synes faktisk det lyder glimrende at sende ham på udleje i Championship. Hvis han er så god som du siger, så bør han jo også dominere i den næstbedste engelske række og hvis ikke han er der helt endnu, så giver det god mening at give ham lidt hård på brystet samt sende ham til en liga hvor han er presset til at spille i et højere tempo for at lykkes.
Det er synd at sende en teknisk spiller til Championship. Hans medspillere vil simpelthen være for ringe teknisk, og trænerne for dårlige taktisk. Hans far bør simpelthen holde Martin væk fra kick'n'rush hold.
Jeg har ikke hørt noget til en skade i united-kampen.
Som jeg husker hans position er den en smule for langt tilbage i banen til at man skal forvente mål og/eller assists. Jeg synes hans styrke er at han skaber plads med sit overblik og sine afleveringer. Ofte har han 3. eller 4. sidste fod på - lidt ligesom iniesta i sine senere år (uden at sammenligne de to ellers).
Edit: ifølge whoscored havde han 1.9 key passes per game og 2.8 dribbles per game sidste sæson. Det er blandt andet højere end isco, modric, asensio, bale, ronaldo og benzema hvis jeg ellers har set rigtigt på min telefon.