Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Fede Valverde som afløser for Kovacic?

Fede Valverde som afløser for Kovacic? 1 måned 1 uge siden #1

Valverde interview 030818

Real Madrid er på jagt efter afløseren for Mateo Kovacic, der som bekendt er skiftet til Chelsea på en lejeaftale.

Men måske findes spilleren allerede i egne rækker, for under denne sommers optakt til den nye sæson har uruguayanske Fede Valverde gjort det over al forventning og det får nu Julen Lopetegui til at overveje at beholde ham i truppen.

Midtbanetalentet var i sidste sæson udlejet til Deportivo, men selv om den galiciske klub rykkede ud af den bedste spanske række, leverede Fede Valverde så overbevisende takter, at han blev udtaget til Uruguays brutto-trup til VM, hvor han endte med at blive sorteret fra.

Real Madrids første tanker med Valverde var at udleje ham på ny for at give ham mere erfaring, men den får han måske nu lov til at hente i førsteholds-truppen.

The administrator has disabled public write access.

Fede Valverde som afløser for Kovacic? 1 måned 1 uge siden #2

Jeg ved godt hans bliver omtalt Fede, men det har jo ikke den betydning på Spansk som dansk. Vi kender ham heller ikke personligt. Synes det lyder så plat på dansk. Hvorfor ikke bruge Federico?
Følgende bruger(e) har sagt tak: REAL

Fede Valverde som afløser for Kovacic? 1 måned 1 uge siden #3

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
madrid2000 skrev:
Jeg ved godt hans bliver omtalt Fede, men det har jo ikke den betydning på Spansk som dansk. Vi kender ham heller ikke personligt. Synes det lyder så plat på dansk. Hvorfor ikke bruge Federico?

Jeg smiler, når jeg læser det. Det er grund nok for mig til ikke at kalde ham Federico.
Følgende bruger(e) har sagt tak: andreashn, Jonas
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.