Spansk presse: Real Madrid i vente-position på Neymar
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spansk presse skyldes Real Madrids manglende indkøb til den kommende sæson at man står i venteposition til udfaldet af en stor UEFA-undersøgelse af Paris SG, som kan tvinge den franske klub til at sælge Neymar.
UEFA er ved at undersøge Paris SGs sponsor-aftaler, som i nogen tilfælde er 2-3 gange større end hvad andre klubber får for lignende aftaler. I Paris SGs tilfælde er det Qatars nationalbank, som står for udbetalingen.
UEFA ventes at komme med en afgørelse i de sidste dage af august og her står Florentino Pérez angiveligt klar med det helt store checkhæfte for at købe Neymar, hvis det viser sig at Paris SG bliver tvunget til et salg. Spansk presse mener, at man vil være klar til at betale helt op mod 300 millioner € for brasilianeren.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
elle44 skrev: Nej tak. Uagtet trup situationen skal vi ikke synke så dybt.
..... til at hente en af verdens bedste fodboldspillere?
Ja, Neymar havde et jammerligt VM, Messi havde også et lorte VM. Det samme kan siges om et utal af andre spillere som vi kunne ha haft i kikkerten.
Hans rullefald var ikke kønne. Og flæberiet på banen var ej heller flaterende. Men Barcelona fik Suarez til st stoppe sin kannibalisme så mon ikke Real kan få skruet ned for filmerriet.
Neymar er verdensklasse. Absolut verdensklasse. Hvis banken skal sprænges for nogen så er det ham eller Mpabbé.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Folk skal altså slappe af med tuderiet omkring Neymar. Det er som om at folk her på forum kun havde hørt om ham inden VM, men først fået syn for sagen under VM. Og så kloger sig ud fra hvad de så der. ..
Ja, Neymar havde et jammerligt VM, Messi havde også et lorte VM. Det samme kan siges om et utal af andre spillere som vi kunne ha haft i kikkerten.
Hans rullefald var ikke kønne. Og flæberiet på banen var ej heller flaterende. Men Barcelona fik Suarez til st stoppe sin kannibalisme så mon ikke Real kan få skruet ned for filmerriet.
Neymar er verdensklasse. Absolut verdensklasse. Hvis banken skal sprænges for nogen så er det ham eller Mpabbé.
Jeg er enig i at han er verdensklasse, han har om nogen x-faktor ! Men jeg tror personligt, at han laver en Ronaldinho, og dykker meget i niveau i slut 20'erne. Det er jo naturligvis ren spekulation, men ja... han er allerede på nuværende tidspunkt ikke helt ung, så i bedstefald er der 5-6 gode år i ham, i værstefald måske kun 2.
- HalaMadrid
- Forum begynder
-
Hvis ikke, så Hazard.
Mbappe er umulig at hente denne transfer, da han selv har fortalt, at han bliver i PSG. Han kommer nok til kongeklubben på et tidspunkt, men lige nu synes jeg vi skal gå All in på Neymar eller hazard.
Og hvis en angriber skal hentes, så helst en fra den øverste hylde. Lewandowski/Cavani.
Sarri sagde i går at han er sikker på han bliver, altså den er ikke lukket endnu, og før Hazard siger han bliver, tror jeg på det.
Men, ifht ovenstående er jeg også helt sikker på at pengene er der, men man venter på den rette. Jeg tror dog ikke PSG slipper Neymar i år, da jeg heller ikke tror der er hold i UEFA-undersøgelsen. Næste år ville det givetvis være nemmere at hente Neymar efter to år i PSG og Hazard med kun et år tilbage af sin kontrakt.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg er nok bare ikke typen der vil vinde for enhver pris. Moral,etik og værdighed,er lige så vigtigt for mig.
Med Neymar får man et gevaldigt løft af kvalitet på banen, da han vil være vores bedste spiller med det samme. Vi vil købe ham til astronomisk overpris.
Dette er min egen holdning:
Med ind af døren får vi en meget egocentreret person, som sætter sig selv over holdet. Som ruller rundt på grønsværen i et omfang, som ikke er et storhold værdigt. (Undtagen lige FCB ;) )
Som angiveligt er villig til at sable konkurrenter til tronen internt(Cavani) og som danner kliker i truppen.
Han er løsningen ligesom Mourinho, som garanter lidt fremgang, men altid på bekostning af noget andet.
Er det dét værd? Det er det ikke for mig.
Hellere Icardi, Cavani, Lewandowski, immobile, Insigne, Mbappe, Hazard, Rodrigo, Werner, Kane, Lautaro Martinez osv.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Jeg er sådan set komplet enig, men alle.de klamme ting Neymar bringer havde vi også i Ronaldo, og han blev anset som en helt uanset hvor usympatisk han opførte sig.Vildfaren skrev: Neymar er fantastisk. Jeg vil dog under ingen omstændigheder, se ham rulle rundt i vores flotte hvide trøje.
Jeg er nok bare ikke typen der vil vinde for enhver pris. Moral,etik og værdighed,er lige så vigtigt for mig.
Med Neymar får man et gevaldigt løft af kvalitet på banen, da han vil være vores bedste spiller med det samme. Vi vil købe ham til astronomisk overpris.
Med ind af døren får vi en meget egocentreret person, som sætter sig selv over holdet. Som ruller rundt på grønsværen i et omfang, som ikke er et storhold uværdigt. (Undtagen lige FCB ;) )
Som angiveligt er villig til at sable konkurrenter til tronen internt(Cavani) og som danner kliker i truppen.
Han er løsningen ligesom Mourinho, som garanter lidt fremgang, men altid på bekostning af noget andet.
Hellere Icardi, Cavani, Lewandowski, immobile, Insigne, Mbappe, Hazard, Rodrigo, Werner, Kane, Lautaro Martinez osv.
Jeg siger nej tak til flere selv iscenesættende "se mig se mig" typer der bruger mere tid på at sætte hår og smide sig i græsset, end på at spille bold og kæmpe for sit hold.
Jeg er også på Hazard vognen.
Kimbo skrev:
Jeg er sådan set komplet enig, men alle.de klamme ting Neymar bringer havde vi også i Ronaldo, og han blev anset som en helt uanset hvor usympatisk han opførte sig.Vildfaren skrev: Neymar er fantastisk. Jeg vil dog under ingen omstændigheder, se ham rulle rundt i vores flotte hvide trøje.
Med ind af døren får vi en meget egocentreret person, som sætter sig selv over holdet. Som ruller rundt på grønsværen i et omfang, som ikke er et storhold uværdigt. (Undtagen lige FCB ;) )
Jeg siger nej tak til flere selv iscenesættende "se mig se mig" typer der bruger mere tid på at sætte hår og smide sig i græsset, end på at spille bold og kæmpe for sit hold.
Jeg er også på Hazard vognen.
Det er måske lige stramt nok at sammenligne CR med Neymar hvad angår opførslen på banen. CR har aldrig rullet rundt i den hvide trøje mig bekendt og han har de seneste år været en leder på og udenfor banen. Han har været en inspiration for sine holdkammerater og idrætsfolk generelt hvad angår professionalitet og livsstil. Han er kendt for at vise uendeligt overskud og ydmyghed hvad angår hans interaktion med fans.
Hans vindermentalitet manifesterede sig fra tid til anden uheldigt på banen, men sådan er det med de største idrætsfolk; man skal have en anden personlighed for at være bedre end alle andre. Langt fra alt ved CRs personlighed var negativt.
Neymar på den anden side har jeg indtrykket af er en douchebag, slet og ret. Både på og udenfor banen.Ifølge rygterne var det også hans usympatiske personlighed og omgangskreds der fik Mou til at tøve med at købe ham i sin tid.
Jeg er ikke Ronaldo-fan og har altid talt for et salg, da jeg altid har ment at holdet ikke har udviklet sig nok med ham i truppen.
Og jeg syntes faktisk heller ikke der er/har været så mange problemer med ham.
Men jeg har ALDRIG været i tvivl om, hvad der har betydet mest for ham, til trods for milliarder af spin historier.
Han har ALTID fokuseret på at gøre det bedst muligt på banen. 9 sæsoner for os med total fokus.
Det kommer Neymar aldrig til at kunne klare i hele sin karriere.
Nej tak til Neymar og fuld tillid til projektet i øjeblikket.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...