Monacos vicepræsident: Florentino giver mig skylden for, at Mbappé ikke spiller i Real Madrid

7 år 11 måneder siden #1 af Daniel

AS Monacos vicepræsident, Vadim Vasilyev, fortæller i et interview med RMC Sport, at Florentino Pérez bebrejder ham, at Kylian Mbappé ikke er at finde i den spanske hovedstad.

- Vi er venner og hver gang jeg ser Florentino Pérez, siger han, at det er min skyld, at Kylian Mbappé ikke spiller i Real Madrid, siger Monacos russiske vicepræsident med et glimt i øjet.

Vasilyev var til stede på A. Le Coq Arena i Tallinn, da Real Madrid tabte den europæiske Super Cup til Atletico Madrid, men det var ikke for at snakke Mbappé med Pérez, da den franske vidunderdreng allerede har bedyret, at hans fremtid ligger i Paris hos PSG.

Mbappé er imidlertid en spiller, som Real Madrid i fremtiden vil forsøge at gøre tilnærmelser til igen, da han givetvis er blandt verdens bedste spillere om få år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #2 af REAL
Det må give et stik i hjertet, hver eneste gang knægten går på banen - for han leverer altså på et helt unaturligt højt niveau.

Den måde han afgører kampen for PSG igår. Hvis vi på nogen måde får muligheden for at købe ham (hvis allerede næste sæson, så skal vi være mere end heldige), så behøver vi for min skyld ikke at købe andre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn, Lukita, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum