Spanske medier gisner om aftenens holdopstilling - der er uenighed

7 år 11 måneder siden #1 af Daniel

Lopetegui kommer til at svare på en del spørgsmål med sin startopstilling til aftenens kamp.

Mange spørgsmål presser sig på inden aftenens premiere mod Getafe på Santiago Bernabéu. Hvem kommer til at vogte buret; Keylor Navas eller Thibaut Courtois? Hvem kommer til at akkompagnere Gareth Bale og Karim Benzema i angrebet og er Luka Modric i form til at starte inde?

Disse er blot nogle af de spørgsmål, som Julen Lopetegui kommer til/skal besvare med sin første officielle Real Madrid-opstilling i LaLiga, der givetvis også kommer til at afspejle, hvordan Real Madrid stiller op fremadrettet.

Den spanske sportsavis AS erfarer, at Nacho starter inde i stedet for Raphaël Varane, der døjer med bentøjet efter onsdagens Super Cup-finale mod Atletico Madrid. Ligeledes skriver avisen videre, at Modric napper pladsen fra Casemiro på den centrale midtbane, hvilket giver genvalg til såvel Isco som Marco Asensio i startopstillingen. Den spanske sportsavis er mere i tvivl om målmandsposten, hvor det endnu er uvist om Courtois napper pladsen i buret over Navas, men står det til Florentino Pérez, er der slet ikke nogen tvivl om, at førstnævnte er købt ind til at være førstevalget mellem stængerne.

Det spanske medie OK Diario spår, modsat AS, ikke de store overraskelser i aftenens startopstillingen. Således erfarer mediets kilder, at Lopetegui går med samme bagkæde, som mod bysbørnene i onsdags. Videre skriver mediet, at Modric er inde i billedet til en plads i startopstillingen til aftenens forestilling på bekostning af Asensio, hvilket vil give plads til Isco længere fremme på banen, og så klør mediet sig i håret, ligesom AS, over målmandsduellen, der kan gå begge veje på nuværende tidspunkt. Dermed antager OK Diario også, at Lopetegui som minimum giver genvalg til Casemiro og Toni Kroos fra onsdagens Super Cup.

AS' bud på aftenens startopstilling: Navas/Courtois; Carvajal, Nacho, Ramos, Marcelo; Kroos, Modric, Isco; Asensio, Bale og Benzema.

OK Diarios bud på aftenens startopstilling: Navas/Courtois; Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo; Casemiro, Kroos, Isco; Asensio/Modric, Bale og Benzema.

Hvad er jeres bud?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #2 af JimmyBroe
Det mest spændene ved det her ser jeg sgu værende på midtbanen og ikke på målmandsposten. For uanset udfaldet på målmandsposten, så har vi god kvalitet. Om det bliver den ene eller anden ser jeg ikke som nogen forbedring/forværring. Men midtbanen... Nu ved jeg godt Dios har udlovet stifter hvis ikke han får ret med Case på banen. Men hvis der skal være plads til både Isco, Benz, Bale og Asensio. Så er det altså Case der bliver sorteper.

Jeg er her stadig XOXO

7 år 11 måneder siden #3 af Dios

JimmyBroe skrev: Det mest spændene ved det her ser jeg sgu værende på midtbanen og ikke på målmandsposten. For uanset udfaldet på målmandsposten, så har vi god kvalitet. Om det bliver den ene eller anden ser jeg ikke som nogen forbedring/forværring. Men midtbanen... Nu ved jeg godt Dios har udlovet stifter hvis ikke han får ret med Case på banen. Men hvis der skal være plads til både Isco, Benz, Bale og Asensio. Så er det altså Case der bliver sorteper.

Jeg tror faktisk ikke vi får Casemiro at se idag grundet hans skade. Det er også den nemmeste løsning lige idag, da Casemiro langtfra imponerede og det giver plads til alle de offensive spillere.
Jeg holder dog fast. Asensio bliver sorteper, hvis ikke snart Isco kommer i omdrejninger.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

Leveret af Kunena Forum