Alfredo Duro: Morata er en mulighed

7 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Nye angrebsnavne bliver ved med at dukke op på rygtebørsen i forhold til Real Madrid.

Senest er det Alfredo Duro i programmet El Chiringuito, som fortæller at Álvaro Morata kan blive præsenteret som ny Real Madrid-spiller i de kommende dage.

Den spanske angriber figurerer ikke som førsteprioritet i Real Madrid, men han skal være indstillet på at vende tilbage til den klub, som han forlod for blot et år siden i jagten på mere spilletid. Tilværelsen i Chelsea har dog ikke været nogen dans på roser og den engelske klub kan være interesseret i et salg, hvis man kan få tilnærmelsesvist de 80 millioner €, som man gav for et år siden.

Alfredo Duro sagde:
- Álvaro Morata er kommet på listen i Real Madrid og han ville være henrykt over at komme tilbage. I Real Madrid ser man positivt på muligheden, selv om han ikke er førsteprioritet. De afventer, hvordan tingene udvikler sig i de kommende dage, men lige nu er det en meget sandsynlig mulighed, at Álvaro Morata vender tilbage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #2 af elle44
Meget gerne. Har for længst indstillet mig på at vi ikke får noget fra øverste hylde. En Morata med selvtillid er en bedre angriber end en meget dyrere (eller, hvad?) Rodrigo. Han giver os også noget hovedspil vi kan nyde godt af hvis plan A fejler.

7 år 11 måneder siden #3 af JesperA
Har tænkt tanken flere gange og ser ham gerne tilbage, men ville have en dårlig smag i munden hvis man ikke giver ham en fair chance og en masse spilletid denne gang. Jeg tror stadigvæk på ham, men jeg synes ikke klubben har behandlet ham specielt godt tidligere. Alle ved jo det er hans helt store drøm at slå til i Real, og jeg kunne godt se det ske, når han har haft selvtilliden har han været rigtig god i Chelsea og Juve, men katastrofal når han ikke er blevet vist tillid og fået regelmæssig spilletid.

7 år 11 måneder siden #4 af PMO
Så først sælge ham, så købe ham tilbage, så sælge ham igen, for nu at købe ham tilbage? Hold nu kæft det er dumt.

7 år 11 måneder siden #5 af REAL
Det kan umuligt ske. Vinduet er lukket i England, og Chelsea sælger ikke Sarri's klare førstevalg (efter at dømme på hans start i klubben), for så kun at stå med Giroud og Abraham.

Hvad med en type som Martial? Hvis vi ikke skal have en spiller fra øverste hylde, så kan han lige så godt være lidt ung. Hans målsnit er sikkert ikke prangende, men kan godt lide ham som type, hvor han tit laver det uventede (spillede som jeg husker det spids i Monaco..).
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved REAL.

Leveret af Kunena Forum