Bale med ni mål i ni kampe

3 år 11 måneder siden #13 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Bale med ni mål i ni kampe
Ooooooog så tror jeg vi begynder at tælle mål fra starten af sæsonen, istedet for at tælle preseason med. 2 mål i 3 betydningsfulde kampe. Og 2 mål ud af 2 i ligaen. Bravo.

Jeg skal være ærlig at sige, at jeg igennem de sidste mange sæsoner har været gennemsyret af træthed, over Waliserens manglende niveau og integritet på holdet. Det har snarre været reglen end undtagelsen, at han har ageret komplet fremmedlegeme på holdet.

Som en dråbe rapsolie i vand, har han ikke været som de andre og skildt sig ud. Men ligesom rapsolie kan ligne guld i vandet, så har Bale været guld værd for os ved flere lejligheder. Især finaler har han været guld værd. Jeg går ind til den her sæson, med troen og håbet på at Bale bliver rapsolien i vandet, som sørge for at pastaen ikke koger over og som vil være med til at hjælpe os igennem en sæson, der som udgangspunkt ser vanskelig ud.

Jeg tror på at Bale bliver guld værd i denne sæson. Lad os give manden en sidste chance, for at vise at han har berettigelse på det her hold.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #14 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Bale med ni mål i ni kampe
Bale og Ronaldo har i øvrigt scoret lige mange mål i CHL finaler for RM ;) Bale har kun lavet vigtige mål, hvorimod Ronaldo har scoret på et straffe til 4-1 i det 120. minut. Bale ude af Ronaldos shine, samtidig med at han virker mere ydmyg og derfor forhåbentlig vil deltage i presspillet og forsvar, så tror jeg det kan blive en gevinst med en lidt mindre målfarlig spiller, som i stedet deltager i det defensive. Det er bare et håb :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Kratmus.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 år 11 måneder siden #15 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Bale med ni mål i ni kampe

Kratmus skrev: Bale og Ronaldo har i øvrigt scoret lige mange mål i CHL finaler for RM ;) Bale har kun lavet vigtige mål, hvorimod Ronaldo har scoret på et straffe til 4-1 i det 120. minut. Bale ude af Ronaldos shine, samtidig med at han virker mere ydmyg og derfor forhåbentlig vil deltage i presspillet og forsvar, så tror jeg det kan blive en gevinst med en lidt mindre målfarlig spiller, som i stedet deltager i det defensive. Det er bare et håb :)

Ingen tvivl om talentet. Problemet med Bale er at han har spillet 53% af kampene siden han kom for 5 år siden. At han ikke har teknikken til at åbne et dybt forsvar. Og at han sjældent ligger der på banen hvor han gerne vil. Han er jo en glimrende fodboldspiller og det får vi forhåbentlig at se i denne sæson hvor han har en mere fri rolle :) Han skal nok blive skadet på et super irriterende tidspunkt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.