Ronaldo vil købe Valladolid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske Marca står Ronaldo Nazario foran et køb af Valladolid for et beløb svarende til 30 millioner €.
Forhandlingerne skal være fremskredne og det forventes at brasilianeren snart står i spidsen for oprykker-klubben. Dermed er Ronaldo nok fortid i Real Madrid, hvor han senest var med til at præsentere Vinícius Junior i klubben, men det kan ikke afvises at Valladolid kan blive en god satellit-klub for Real Madrid og at parterne på den måde kan have glæde af hinanden.
Valladolid tabte i weekenden 0-1 til Barcelona.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Hvorfor er det at Real Madrid ikke køber f.eks. Valladolid hvis det KUN er 30 Mill Euro ? i mit hoved ville det da være en bedre investering end f.eks. en ligegyldig spiller til breden for samme beløb...
Man kunne da nærmest tjene det beløb hjem så snart bare 1 spiller slår virkelig igennem og ellers lade klubben fortsætte som den gøre nu samt bruge den til at udvikle sine egene talenter ( istedet for Castillia )
RAUL!!!!
Han lurer på et eller andet;)
asp3200 skrev: Han ser sku lidt skummel ud den gamle Ronaldo.
Han lurer på et eller andet;)
Pizza?
Eeeeej;-D
Jeg er her stadig XOXO
Raul-Madrid skrev: Nu siger jeg bare lige noget sjovt....
Hvorfor er det at Real Madrid ikke køber f.eks. Valladolid hvis det KUN er 30 Mill Euro ? i mit hoved ville det da være en bedre investering end f.eks. en ligegyldig spiller til breden for samme beløb...
Man kunne da nærmest tjene det beløb hjem så snart bare 1 spiller slår virkelig igennem og ellers lade klubben fortsætte som den gøre nu samt bruge den til at udvikle sine egene talenter ( istedet for Castillia )
Hmmm... Mon det ville være lovligt? Det kunne også konspireres, at Ronaldo agerer stråmand for Real Madrid til netop det du foreslår.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Raul-Madrid skrev: Nu siger jeg bare lige noget sjovt....
Agh, for at tjene penge skal klubben jo først kunne køre rundt og ikke tabe penge. Uden at vide hvordan det går i Valladolid, så er det altså et ret stort arbejde at køre en fodboldklub og jeg fornemmer at det sagtens kunne være en klub med øknomiske problemer (ellers ville de nok heller ikke være til salg - og så billigt)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jonas skrev: Jeg ved UEFA har et reglement der foreskriver at én ejer kun må deltage med én klub i UEFA turneringer (Common ownership rule mener jeg det hedder). Det er for at bevare konkurrencens integritet. Jeg er sikker på de lokale ligaer har lignende regelsæt.
Hvad med Pozzo familiens ejerskab af Watford, Udinese og Granada? Det er så forskellige lande, hvorfor de ikke kan mødes i den sammen hjemlige liga. Men hvad nu hvis de skulle spille europæisk?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Jonas skrev: Jeg ved UEFA har et reglement der foreskriver at én ejer kun må deltage med én klub i UEFA turneringer (Common ownership rule mener jeg det hedder). Det er for at bevare konkurrencens integritet. Jeg er sikker på de lokale ligaer har lignende regelsæt.
Korrekt. Det er sådan reglerne er. Det har for nyligt været til debat i Italien, efter at Napolis ejer, De Laurentiis, overtog Serie D-holdet Bari. Skulle de komme op i Serie A om nogle år, så vil han være tvunget til at sælge et af holdene, fordi han ikke må eje to hold i samme række. Han har råbt op og skabt debat omkring for at få ændret reglerne.
Zyconith skrev:
Hvad med Pozzo familiens ejerskab af Watford, Udinese og Granada? Det er så forskellige lande, hvorfor de ikke kan mødes i den sammen hjemlige liga. Men hvad nu hvis de skulle spille europæisk?
sports.stackexchange.com/questions/13572...ner-in-european-cups