Mayoral har tre dage til at finde en ny klub

7 år 11 måneder siden #1 af Julius

Før tilbagekøbet af Mariano var Mayoral andetvalget til angrebet. Nu kan Mayoral se frem til en sæson som tredjevalg på angriberposten, hvilket har fået angrebsreserveren til at se sig om efter en ny klub. Det har han tre dage til.

Sevilla er en mulighed, efter de som bekendt missede købet af Mariano. Sevilla-træner, Pablo Machín, udtalte forleden, at de stadig er på markedet efter nye spillere, og at det ikke er usandsynligt at klubben køber inden transfervinduet lukker i. Spørgsmålet er bare, om Sevilla er interesserede i at købe af Real Madrid, efter klubbernes kamp om Mariano.

Levante og Real Betis er andre mulige destinationer for Mayoral. Begge klubber har spurgt til angriberen denne sommer. Hvis Mayoral skal skifte klub, bliver det højest sandsynligt til en spansk en af slagsen, da det engelske og italienske vindue er lukket i.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #2 af JimmyBroe
Tænk at vi skulle stå her 48 timer inden vinduet lukker og købe vores alternativ til Benzema:D
Hvis i havde spurgt mig i starten af vinduet efter Ronaldos afsked om mine forudsigelser for Real Madrids indkøb over sommeren. Så havde mit svar været ca. modsat af hvordan vi reelt har ageret. Jeg har hadet det og til tider undrede mig gul og blå over hvordan vi (vil nogen mene) har befærdede os hovedløst, direkte mindrebemidlet rundt, som en flue der forsøger at komme igennem vinduet med skindet i behold.

Men jo nærmere vi kommer deadline, jo mere forelsket bliver jeg i dette agtværdige projekt, ideologi og koncept. Vi er nogen der har skreget på ungdommen skulle have chancen i mange år, og det tror de vil få nu. Jeg er fan.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

7 år 11 måneder siden #3 af Ramos4

JimmyBroe skrev: Tænk at vi skulle stå her 48 timer inden vinduet lukker og købe vores alternativ til Benzema:D
Hvis i havde spurgt mig i starten af vinduet efter Ronaldos afsked om mine forudsigelser for Real Madrids indkøb over sommeren. Så havde mit svar været ca. modsat af hvordan vi reelt har ageret. Jeg har hadet det og til tider undrede mig gul og blå over hvordan vi (vil nogen mene) har befærdede os hovedløst, direkte mindrebemidlet rundt, som en flue der forsøger at komme igennem vinduet med skindet i behold.

Men jo nærmere vi kommer deadline, jo mere forelsket bliver jeg i dette agtværdige projekt, ideologi og koncept. Vi er nogen der har skreget på ungdommen skulle have chancen i mange år, og det tror de vil få nu. Jeg er fan.

Det skal nok blive en god sæson, hvertfald ligamæssigt. Og vi skal simpelthen til at vinde den liga.

Næste sommer skal vi nok sprænge banken. Det er jo valgår. Alt er godt :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 11 måneder siden #4 af Dios
Vinder vi ligaen og Cdr så er sæsonen mere end godkendt hos undertegnet. Chl har altid været prikken over i'et for mig, men ligaen er den absolutte prestige. Det er på tide vi igen sætter os solidt i føresædet, og viser os som de bedste i Spanien.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Ramos4

7 år 11 måneder siden #5 af Daniel

Dios skrev: Vinder vi ligaen og Cdr så er sæsonen mere end godkendt hos undertegnet. Chl har altid været prikken over i'et for mig, men ligaen er den absolutte prestige. Det er på tide vi igen sætter os solidt i føresædet, og viser os som de bedste i Spanien.

Ja, det er det for os fans, men det er det ikke for fodboldklubben Real Madrid. Og hvis man er i det mindste tvivl om dette, så skal man bare læse Carlo Ancelottis bog 'Mit Spil', hvor han skærer dette ud i pap.

Real Madrid ser klart større prestige i at vinde Champions League end i at vinde LaLiga. Det kan imidlertid godt virke til, at Pérez er lidt mættet på den front (in mente de få investeringer i truppen) og dermed vil stille sig tilfreds med en LaLiga-titel og måske Copa del Rey i år.

Aner det ikke, men den absolutte prestige for Real Madrid er ikke LaLiga, det er Champions League. Jeg vil dog gerne sælge denne Champions League-sæson for en liga-titel. Indrømmet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, andreashn, Ramos4

Leveret af Kunena Forum