Vinicius Junior er klar til Derby

7 år 11 måneder siden #1 af Sorenholm

Real Madrids nyindkøbte brasilianer, Vinicius Junior, kan se frem til sit første Madrid-derby når Castilla tørner sammen med bysbørnene fra Atlético Madrid B på Estadio Cerro del Espino.

På trods af at Los Blancos valgte at betale en stor sum penge for det unge stortalent, så skal Vinicius Junior fortsætte sit hårde arbejde på træningsbanen for at overbevise Julen Lopetegui om en mulig startplads på førsteholdet. Selvom Castilla-holdet ses som værende Vinicius Junior nuværende plads i Real Madrid, så har den 18-årige kantspiller udtrykt sig således på de sociale medier:

”En dag vil det hele give mening, i mellemtiden, grin af forvirringen, græd en smule og forstå at alt sker af den ene eller anden grund”

Det er ikke første gang at Vinicius Junior udtrykker sin utilfredshed med at spille for Real Madrids B-hold. Også i hans tidligere klub, Flamengo, forklarede V. Junior sin frustrationer over ikke at have nok muligheder på banen. Det var ikke en vellykket kamp i brasilianerens Castilla-debut mod Las Palmas, og han så fortabt ud på banen trods et bar enkelte kvalitetsaktioner. Efter en uges træning under Real Madrid-manageren, så vender en kampklar Vinicius Junior tilbage til B-holdet for at stå til rådighed for Santiago Solari.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #2 af madrid2000
Så har han lavet 2 mål for Castilla mod Athletico B
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, FranciscoISCO

7 år 10 måneder siden #3 af FranciscoISCO
Der er altså noget specielt over ham Vinícius. Jeg har en virkelig god fornemmelse omkring ham; de træningskampe, jeg så med ham i sommers, fik mig altså til at tænke tilbage på en træningskamp, jeg aldrig vil glemme, fra 2003 mellem Sporting Lissabon og Manchester United.

Det er måske en lidt for fræk sammenligning, men kæft hvor er knægten bare sprængfyldt med selvtillid og tro på egne evner - og med rette, teknisk ser han ud til at være enormt begavet. Er virkelig spændt på ham dér, han har bare at få en ordentlig håndfuld kampe for førsteholdet i denne sæson, især nu hvor der er rigeligt med plads i truppen.

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

7 år 10 måneder siden #4 af JimmyBroe
Hvis man ønsker at se resten af kampen kan den følges live på youtube her.:https://youtu.be/fVyTtz1kWGA

Jeg er her stadig XOXO

7 år 10 måneder siden #5 af doven

JimmyBroe skrev: Hvis man ønsker at se resten af kampen kan den følges live på youtube her.:https://youtu.be/fVyTtz1kWGA

Ellers kan man som altid se den på RMTV på realmadrid.com, hvor man også kan vælge med engelsk kommentator.

Til dem der kom lidt for sent, er et link til hans andet mål her:
streamable.com/160gz
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved doven.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

7 år 10 måneder siden #6 af Zyconith
Man kan ikke andet end at elske de spanske kommentatorer. Hold nu kæft hvor er den dommer elendig.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 10 måneder siden #7 af Zyconith

FranciscoISCO skrev: Der er altså noget specielt over ham Vinícius. Jeg har en virkelig god fornemmelse omkring ham; de træningskampe, jeg så med ham i sommers, fik mig altså til at tænke tilbage på en træningskamp, jeg aldrig vil glemme, fra 2003 mellem Sporting Lissabon og Manchester United.

Det er måske en lidt for fræk sammenligning, men kæft hvor er knægten bare sprængfyldt med selvtillid og tro på egne evner - og med rette, teknisk ser han ud til at være enormt begavet. Er virkelig spændt på ham dér, han har bare at få en ordentlig håndfuld kampe for førsteholdet i denne sæson, især nu hvor der er rigeligt med plads i truppen.

Enig. Dog synes jeg at han tit ligger for bredt i banen. Jeg ved ikke om han gør det med henblik på at åbne op for banen og give mere plads til sine medspillere, men konsekvensen er, at han falder lidt ud af det offensive spil og ikke formår at gøre sig gældende. Lagde mærke til det i ca. halvdelen af holdets offensive aktioner. Herudover synes jeg at han har et attitude problem, især overfor sine medspillere. Jeg forstår godt at han bliver sur over den lorte dommer de havde i dag, og modstanderen når de tager kvælertag på ham og bider ham i skallen, men det der pis han kører overfor sine medspillere hvis de laver en fejl eller ikke lige spiller ham... det har han altså ikke meritterne til at kunne tillade sig.

Dejligt med et skriv fra din side af FransiscoIsco, længe siden!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

7 år 10 måneder siden #8 af FranciscoISCO
Det skal lige siges, at jeg på ingen måde har nærstuderet ham. Han har givetvis nogle ting, der skal arbejdes på, min fornemmelse omkring ham er bare god, udfra det jeg har set fra knægten. Noget af det har sikkert også noget at gøre med, at der er tale om en ung brasiliansk offensivspiller, og fordi jeg i forvejen, som mit navn også antyder, er ret god til at hoppe på hype-vognen ift. unge lovende spillere. Ham her har bare noget, jeg rigtig godt kan lide :)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden

7 år 10 måneder siden #9 af Chamartin
Det er jo i øvrigt helt sort, at Vinicius for gult kort for den episode, hvor Atletico sætte tænderne i hans hovedbund. Atletico spilleren skulle naturligvis bare have været smidt ud med 6 dages ekstra karantæne, og Vinicius burde ikke være straffet. Ringe dommerarbejde, og han stod endda 1 m. fra episoden.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Dragam

7 år 10 måneder siden #10 af Asensio20
Ved ikke om det er den rigtige tråd at tage den i. Jeg har lige set et klip fra Vinicius kamp for Castilla i dag.. Hvad i alverden laver han på det B hold ?? :-/

Redigeret: Han er da lige den type vi har brug for på 1 holdet. Han er ikke en Galactico men kan blive det meget hurtigt. Kreativitet og fart er hvad vi har brug for og det har VJ

La liga nummer 34 skal i hus.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Asensio20.

7 år 10 måneder siden #11 af Madrid777

Asensio20 skrev: Ved ikke om det er den rigtige tråd at tage den i. Jeg har lige set et klip fra Vinicius kamp for Castilla i dag.. Hvad i alverden laver han på det B hold ?? :-/

Redigeret: Han er da lige den type vi har brug for på 1 holdet. Han er ikke en Galactico men kan blive det meget hurtigt. Kreativitet og fart er hvad vi har brug for og det har VJ

Niveauforskellen er kæmpe fra segunda B til LaLiga, men hvis han kan vise sit værd og bare få lidt spilletid ville det da være rart. Dog skal der også siges at ledelsen er meget forsigtige med at haste på hans udvikling. Et skrækeksempel er Robinho som floppede kolossalt.

7 år 10 måneder siden #12 af Real Madrid

Madrid777 skrev:

Asensio20 skrev: Ved ikke om det er den rigtige tråd at tage den i. Jeg har lige set et klip fra Vinicius kamp for Castilla i dag.. Hvad i alverden laver han på det B hold ?? :-/

Niveauforskellen er kæmpe fra segunda B til LaLiga, men hvis han kan vise sit værd og bare få lidt spilletid ville det da være rart. Dog skal der også siges at ledelsen er meget forsigtige med at haste på hans udvikling. Et skrækeksempel er Robinho som floppede kolossalt.

Arh nu ikke helt enig med Robinho. Ja, han fik aldrig forløst hele hans kæmpe potentiale, og han fik en dårlig afsked med klubben. Hans første sæson bød dog på flere ups end downs, hvor han til tider var helt magisk at se på. Anden sæson var under Capello, og det var et dårligt match. Hans sidste sæson nåede han op på 15 sæsonmål, hvilket vel egentlig også er godkendt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum