Vinicius Junior er klar til Derby
Hans solotur var jeg mindre imponeret af. Han har reelt mistet bolden til den første modstander. Forsvarsspilleren formår dog at spille Vjr fri i stedet for at cleare bolden. To skudfinter senere har hele modstanderholdets forsvar kastet sig i jorden. Målmanden ligger også ned. Helt frit mål. Han formår at brænde.
Han vil blive flået herinde, hvis han havde gjort det i en betydende kamp for førsteholdet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
La liga nummer 34 skal i hus.
Asensio20 skrev: Er du sikker at han ville blive flået. Tænker på de mange afbrændere Benzema lavede sidste sæson, han er der da endnu !
Hvis man vil misforstå, kan man misforstå. Men du ved jo godt, hvad han mener. Og ja, Benzema blev fået herinde gennem sidste sæson.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
BBB skrev: Vjr's højdepunkter fra weekenden var interessante. Frisparksmålet virker hjernedødt sparket. Ikke på den positive måde. Det ligner, at han rammer den forkert, og forsvar og målmand bare kager rundt i det. Sidst på sæsonen så tæller det dog som et mål på frispark, og det er vel ok.
What the fuck?
Kratmus skrev:
Asensio20 skrev: Er du sikker at han ville blive flået. Tænker på de mange afbrændere Benzema lavede sidste sæson, han er der da endnu !
Hvis man vil misforstå, kan man misforstå. Men du ved jo godt, hvad han mener. Og ja, Benzema blev fået herinde gennem sidste sæson.
Ok, jeg forstår.
Jeg kan dog ikke se hvad det skal gøre godt for at flå en spiller fordi han ikke scorer på en chance. Fremmer det noget bestemt i forhold til debatten, og er holdningen vigtig herinde for Real Madrid, i forhold til hvad Junior eventuelt kan gøre forkert på et første hold.
Redigeret: Jeg vil hellere stille spørgsmålstegn til, hvorfor Vinicius Junior skal spille i en række, hvor niveauet er alt for lavt til ham.
Asensio20 skrev:
Kratmus skrev:
Ok, jeg forstår.
Jeg kan dog ikke se hvad det skal gøre godt for at flå en spiller fordi han ikke scorer på en chance. Fremmer det noget bestemt i forhold til debatten, og er holdningen vigtig herinde for Real Madrid, i forhold til hvad Junior eventuelt kan gøre forkert på et første hold.
Redigeret: Jeg vil hellere stille spørgsmålstegn til, hvorfor Vinicius Junior skal spille i en række, hvor niveauet er alt for lavt til ham.
Hvem har sagt, at det gør ham noget godt, hvis han bliver flået? Hvis der er 15 sider om Real Madrid i en enkelt sportsavis, så garanterer jeg dig, at han bliver slagtet for at misse en potentielt kampafgørende afslutning. Både herinde og i Spanien.
Der blev ikke holdt en hånd over Benzema sidste sæson. Selv Dios så i perioder lyset. Nu har der så været sommerferie, og Benzema har scoret en håndfuld kasser, og så glemmer Dios. Naturligvis ;-)
Fondo_Sur skrev:
BBB skrev: Vjr's højdepunkter fra weekenden var interessante. Frisparksmålet virker hjernedødt sparket. Ikke på den positive måde. Det ligner, at han rammer den forkert, og forsvar og målmand bare kager rundt i det. Sidst på sæsonen så tæller det dog som et mål på frispark, og det er vel ok.
What the fuck?
Var det meningen, at jeg skulle forstå den kommentar?
Selv Dios så i perioder lyset. Nu har der så været sommerferie, og Benzema har scoret en håndfuld kasser, og så glemmer Dios. Naturligvis ;-)
Hahaha :D
Alle der fravælger Benzema forstår sig ikke på fodbold. Et hurtigt kig på hvilke trænere som har troet på Benzema siger det hele. Så kan resten af jer herinde sidde og kigge på et papir over hvem der har scoret flest mål når sæsonen er gjort op, og efterfølgende skrive det er Icardi eller en anden ligegyldig angriber vi skal købe ;D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.