Optakt: Ath. Bilbao - Real Madrid
Ramos4 skrev:
Raul7-2880 skrev: Tilbage til virkeligheden efter sejrene mod “mægtige” Getafe, Girona og Leganes.
Hold nu seriøst lige kæft. Det nytter ikke noget med de der indlæg. Bagklogskab og skadefrohed er simpelthen så ucharmerende og kedeligt i længden. Vi vil alle holdet det bedste. Der er ingen grund til at pille ved folks optimisme omkring de tre flotte sejre.
Tror bare du må erkende at der er brugere herinde, som på ingen måde bliver imponeret over 3 sejre mod ringe modstandere. Jeg synes det bliver spændende at se hvordan holdet spiller, når modstanderen bliver bedre end hvad den har været indtil nu.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Det er umuligt at vinde et trofæ med denne offensiv, tillykke med mesterskabet til Barcelona. Selve spillet er fint, men vi har ikke en eneste spiller, der gennem 90 minutter konstant er en trussel, og kan skabe det uventede. Det er simpelthen alt for nemt at lukke ned for Bale, Benzema og Asensio. Det er fint, at de kan brillere mod hold som Leganes eller Girona, men de falder helt igennem når de møder de gode hold, som Atletico Madrid eller Bilbao.
Men det vidste ledelsen jo godt, og derfor hentede de verdensstjernen Mariano...
Slap nu af forhelvede man. Barca har spillet minimalt bedre end os. Det var ikke det resultat vi ønskede, men så er det heller ikke værre.
www.mirror.co.uk/sport/real-madrid-wonde...cius-junior-13238025
Vi har chancerne til at vinde kampen, men vi giver også stadig masser af chancer væk. Asensio skylder big time for den kæmpe afbrænder. Fremragende aflevering af Ramos, og fremragende nedtagning af Asensio, men et skud lige på målmanden skal simpelthen gøres langt bedre, hvis man vil starte inde.
Jeg er utrolig glad for at der lige er blevet skabt et lille pusterum til alle pessimisterne :) Jeg er glad for i endelig kan komme ud med sætninger á la: Hvad sagde jeg og tilbage til virkeligheden. Velfortjent i også lige får jeres fame :)
Lucas tror og håber jeg på bliver den helt store taber. Han kommer med noget fandenivoldskhed, men hold nu op hvor kommer han bare med utrolig lidt kvalitet. Ville godt have haft set Mariano i stedet for ham.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Ellers helt fantastisk fodbold til tider. Ærgerligt med point-tabet, men som andre har været inde på er det slet ikke en katastrofe.
Steen skrev: Det er umuligt at vinde et trofæ med denne offensiv, tillykke med mesterskabet til Barcelona...
Lopetegui kan jo starte med at stille med den stærkeste målmand på så svær en udebane.
#GrandeNavas
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Hala
Zyconith skrev:
Steen skrev: Det er umuligt at vinde et trofæ med denne offensiv, tillykke med mesterskabet til Barcelona...
Lopetegui kan jo starte med at stille med den stærkeste målmand på så svær en udebane.
#GrandeNavas
Og med det, så mener du selvfølgelig Courtois skulle have taget den bold? Kom nu lidt altså!
Det hvor det virkelig gik galt og som man har frygtet hele sommerpausen (uden de store handler til offensiven) var hos Benzema. Der er ikke noget særlig farligt over ham, for han skal bare have de fleste bolde som tap-ins. Når han så heller ikke de fleste gange kan placere sig rigtigt, så kan det vel være lige meget at tro han scorer mål. Kampen burde have været Marianos i går.
Slutspillet er stadig mangelfuldt og synes endnu ikke Lopetegui har tilført det store eller noget anderledes.
Redigeret: jeg synes man så det samme ansigt hos Mariano, som man har set hos mange andre angribere i Real Madrid. Ansigtet som fortæller, at man er skuffet af at være bag en spiller som Benzema.
La liga nummer 34 skal i hus.
Jeg synes faktisk, at vi præsterer rigtig flot i går. San Mames er et svært sted at spille, og selvom vi spiller en middelmådig første halvleg, så spiller vi altså helt uovertruffent godt efter pausen.
Vi varierer spillet godt og kommer til chancer både fra centralt og kanterne og både med tålmodigt spil og hurtige kombinationer. Den samme kamp sidste år ville have endt med 584 indlæg den sidste halve time,
Vi får chancerne, men de skal bare sparkes ind. Vi kan ikke vinde 38 kampe på en sæson, og så rammer vi sådan en her i ny og næ. Barcelona havde den helt modsatte i går, hvor de er kampuduelige og er tæt på at komme bagud 2-0, men så scorer de på to helt ligegyldige mål. Forhåbentlig vender heldet.
Jeg må også indrømme, at jeg synes, Benzema spiller en ekstremt god kamp i går. Jeg tror dårligt, at han har EN fejlaktion, og der bliver altså spillet nogle vanvittige bolde op på ham. Det er nemt at være fodbolddebil og så brokke sig over manglende målnæse i en kamp som i går, men det er altså helt tydeligt, hvor meget han betyder i det nye system. Derfor får han også lov til at spille 90 minutter.
Alt i alt er jeg fortrøstningsfuld. Ærgerligt pointtab og vi skal lige stramme ind, men ser man isoleret set på de sidste 45 minutter i går, så var det noget af bedste og mest varierende fodbold, som jeg har set RM spille i laaaang tid!
Dios skrev:
Zyconith skrev:
#GrandeNavas
Og med det, så mener du selvfølgelig Courtois skulle have taget den bold? Kom nu lidt altså!
Det var vel ret beset et kæmpe drop hvis vi skal følge steens standarder.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
Dios skrev:
Zyconith skrev:
#GrandeNavas
Det var vel ret beset et kæmpe drop hvis vi skal følge steens standarder.
Hvis du er uenig med de standarder hvorfor så synke ned på det niveau?