Isco: Måske er der nogen på holdet, som er bedre end mig
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Isco måtte starte på bænken i gårsdagens kamp, men blev skiftet ind efter en times spil og blot fire minutter senere sørgede han for udligningen med et sjældent hovedstød fra hans side.
Efter kampen sagde han:
- Holdet er ikke bare mig. Der er andre holdkammerater, som måske er bedre end mig og derfor har træneren sat dem på banen. At det med Lopetegui skulle være Isco og ti andre er noget, I skriver.
Om det ene point sagde han:
- Sådan er fodbold. Vi spiller ikke alene. Over for os står en stor modstander. Det var ikke vores bedste kamp, men heller ikke den dårligste. Vi skabte chancer og vi manglede en smule ro og præcision, som ville have givet os sejren.
Og om målet:
- Det er ikke så tit, at jeg scorer med hovedet, men jeg forsøgte det. Det er fem år siden – i min første kamp for Real Madrid – at jeg sidst scorede på hovedstød. Nu skal vi lægge denne kamp bag os og tænke på kampen på onsdag mod Roma, som er i en anden turnering.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nu ligger jeg og ser Brøndby, og det er præcis sådan vores kampe har været ude mod Bilbao og Girona. Der sker hele tiden noget, og chancerne som bliver skabt er enorme i begge ender. Der skal trædes på bolden, så vi kan få noget ro og kontrol, og få sat nogle etablerede angreb op, så vores 3 forreste ikke er 3 individuelister, men en samlet enhed.
Igår så vi intet sammenspil imellem de 3 forreste. Benzema bliver hurtig overflødig, da han ingen trussel er på egen hånd, og Bale og Asensio har IMO bare ikke klassen til at udfylde Ronaldo-rollen, hvor de begge prøver for meget at tage ansvaret på deres skulder i stedet for at gøre det simple, og bruge deres 10 holdkammerater.
Det nytter bare ikke noget, at være i så meget ubalance med de forsvarspillere vi har som ikke kan holde fuld fokus mere end 60 min. i en kamp.
Isco har med 2 gode indhop indikeret, at han måske er på vej i den rigtige retning igen. I mine øjne er det netop en spiller som ham, som kan ændre hele billedet fra at være rodet til kontrollerende.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen