Kostas Manolas: Jeg ved, at Estadio Santiago Bernabéus tilhængere venter mig

7 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

AS Romas græske forsvarsspiller blev den store helt i sidste sæsons CL-kamp mod Barcelona, da han scorede det afgørende mål, der sendte Cataloniens største klub ud af turneringen.

Op til morgendagens kamp mod Real Madrid er han blevet interviewet i spanske Marca. Her blev han spurgt om han synes, at Real Madrid var den rigtige vinder af Champions League. Til det siger han:

- Ja, naturligvis. Det er den største klub, de har de største spillere i verden og det bedste hold i verden. Det er ikke en tilfældighed, at Real Madrid har vundet CL tre år i træk. Det har ingen gjort før dem og det er der en grund til. Ingen kan sige noget til, at Real Madrid vandt. Real Madrid blev mestre fordi de har spillere med masser af personlighed og karakter, som gør dem til et frygtet hold og med masser af erfaring efter at have spillet sammen i mange sæsoner. De har mistet Cristiano Ronaldo, men jeg synes at de ser lige så stærke ud.

Om sit eget hold siger han:

- Roma er et hold under opbygning. Vi har mistet vigtige spillere, men det bør vi ikke tænke på og i stedet koncentrere os om at gøre det godt på banen. Vi vil vende tilbage til Champions League i den kommende sæson også, fordi vi bliver blandt de fire bedste. Vi ved, at Juventus er det stærkeste hold i den italienske liga, men vi er med og vi venter på vores mulighed. I Champions League er målet at komme videre fra gruppespillet og tage det skridt for skridt uden at udelukke noget.

Der er noget særligt over Real Madrid og Champions League. Det erkender Manolas også:

- Der er noget særligt over det her. Det fortæller historien. Real Madrid har altid været og er et stærkt hold. Ingen har opnået det samme som Real Madrid. De er ikke engang tæt på.

Og endelig forholder han sig til rygterne om, at han vil modtage stående ovationer på Estadio Santiago Bernabéu i morgen:

- Estadio Santiago Bernabéu er et meget smukt stadion, blandt de bedste. Det bliver en fornøjelse for mig at spille der og gøre en god figur for mit hold. Jeg vil gøre alt. Om jeg er et idol? Vi eliminerede Barcelona på mit mål, et hold med alle disse klassespillere. Jeg ved ikke om jeg er et idol, som du siger, men jeg ved at jeg vil gøre alt for mit hold og det bliver uden tvivl en smuk oplevelse. Jeg ved ikke, om der bliver en hyldest. Det siger du og det er hvad du hører. For mig ville det være smukt, hvis Real Madrids tilhængere modtager mig godt. Jeg ved, at de venter mig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #2 af Lukita
Hold kæft det var fedt at se Manolas styre pucken i kassen i den kamp, og hvordan det hele eksploderede, og hans jubelscene ud mod fansene! Kunne ikke være i mig selv i øjeblikket og i resten af kampen :D

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum