CSKA-kamp spilles på Luzhniki
De forsvarende Champions League-mestre gæster Moskva på tirsdag, for at spille mod CSKA Moskva, men kampen vil ikke blive spillet på CSKAs normale hjemmebane, VEB Arena. Kampen bliver i stedet spillet på Luzhniki Stadium, som har en meget større kapacitet end den normale hjemmebane, da efterspørgslen på billetter har været enorm. På Luzhniki er der plads til 81.500 tilskuere, mens der blot er plads til 30.000 på VEB Arena.
Kampen bliver derfor spillet på det stadion hvor Raphael Varane og Luka Modric mødte hinanden i VM finalen for et par måneder siden.
Banen er med naturligt græs, og ikke kunstgræs som der for år tilbage var på Luzhniki, for at man kunne spille i de barske vejrforhold der er i den russiske vinter.
Luzhniki er placeret blandt de bedste på UEFAs rangliste over stadions.
Man forudser et tilskuertal på mere end 70.000 fans, hvilket er langt over det antal man kunne have taget imod på VEB Arena.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
- Administrator
-
Gribben skrev: Hmm denne nyhed kommer som lidt et chok for mig. Jeg bor i Moskva og har købt billet til denne kamp. Jeg er dog ikke blevet informeret om nogen stadionændring. Jeg har heller ikke kunnet finde info om det nogen steder. Nogen der har en kilde til denne nyhed?
Den er bekræftet på Real Madrids hjemmeside under kommende kampe.
De marginaler de kan give, eller ikke kan, vil blive afgørende for sæsonen. Utroligt.
Gribben skrev: Hmm denne nyhed kommer som lidt et chok for mig. Jeg bor i Moskva og har købt billet til denne kamp. Jeg er dog ikke blevet informeret om nogen stadionændring. Jeg har heller ikke kunnet finde info om det nogen steder. Nogen der har en kilde til denne nyhed?
Hvad så? Hvad er seneste nyt? Skal du ind og se fodbold eller er pengene røget i Putins lommer?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Men i hvert fald en stor tak til madridista.dk. Uden jer havde jeg sikkert ankommet til det forkerte stadion :-)
På negativsiden kan man så sige, at jeres nyhed må være yderst forældet, da jeg købte billetterne (åbenbart til Luzhniki) for flere uger siden :-)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.