Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: CSKA-kamp spilles på Luzhniki

CSKA-kamp spilles på Luzhniki 2 uger 3 dage siden #1

• Jbner
  • Jbner's profilbillede
  • Ekspert bruger

champions league logo wallpaper

De forsvarende Champions League-mestre gæster Moskva på tirsdag, for at spille mod CSKA Moskva, men kampen vil ikke blive spillet på CSKAs normale hjemmebane, VEB Arena. Kampen bliver i stedet spillet på Luzhniki Stadium, som har en meget større kapacitet end den normale hjemmebane, da efterspørgslen på billetter har været enorm. På Luzhniki er der plads til 81.500 tilskuere, mens der blot er plads til 30.000 på VEB Arena.

Kampen bliver derfor spillet på det stadion hvor Raphael Varane og Luka Modric mødte hinanden i VM finalen for et par måneder siden.

Banen er med naturligt græs, og ikke kunstgræs som der for år tilbage var på Luzhniki, for at man kunne spille i de barske vejrforhold der er i den russiske vinter.

Luzhniki er placeret blandt de bedste på UEFAs rangliste over stadions.

Man forudser et tilskuertal på mere end 70.000 fans, hvilket er langt over det antal man kunne have taget imod på VEB Arena.

The administrator has disabled public write access.

CSKA-kamp spilles på Luzhniki 2 uger 3 dage siden #2

• Gribben
  • Gribben's profilbillede
  • Guld bruger
Hmm denne nyhed kommer som lidt et chok for mig. Jeg bor i Moskva og har købt billet til denne kamp. Jeg er dog ikke blevet informeret om nogen stadionændring. Jeg har heller ikke kunnet finde info om det nogen steder. Nogen der har en kilde til denne nyhed?

CSKA-kamp spilles på Luzhniki 2 uger 3 dage siden #3

Gribben skrev:
Hmm denne nyhed kommer som lidt et chok for mig. Jeg bor i Moskva og har købt billet til denne kamp. Jeg er dog ikke blevet informeret om nogen stadionændring. Jeg har heller ikke kunnet finde info om det nogen steder. Nogen der har en kilde til denne nyhed?

Den er bekræftet på Real Madrids hjemmeside under kommende kampe.

CSKA-kamp spilles på Luzhniki 2 uger 10 timer siden #4

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Glæder mig til denne kamp, hvor Mariano forhåbenligt bliver sat i spil. Også gerne cirka 35 minutter til Vinicius for bare at få dem igang.

De marginaler de kan give, eller ikke kan, vil blive afgørende for sæsonen. Utroligt.
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

CSKA-kamp spilles på Luzhniki 1 uge 6 dage siden #5

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Gribben skrev:

Hvad så? Hvad er seneste nyt? Skal du ind og se fodbold eller er pengene røget i Putins lommer?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden af Zyconith.

CSKA-kamp spilles på Luzhniki 1 uge 6 dage siden #6

• Gribben
  • Gribben's profilbillede
  • Guld bruger
Hehe pengene er muligvis røget i Putins lommer, men jeg skal skam se bold. Jeg ringede derind og fik at vide at de billetter jeg har købt, da hele tiden har været beregnet til Luzhniki og ikke VEB arena. Det er yderst besynderligt for det står så hverken på billetten eller på deres hjemmeside. Det går de måske ud fra at man bare ved.

Men i hvert fald en stor tak til madridista.dk. Uden jer havde jeg sikkert ankommet til det forkerte stadion :-)

På negativsiden kan man så sige, at jeres nyhed må være yderst forældet, da jeg købte billetterne (åbenbart til Luzhniki) for flere uger siden :-)
Følgende bruger(e) har sagt tak: Zyconith

CSKA-kamp spilles på Luzhniki 1 uge 6 dage siden #7

• Kratmus
  • Kratmus's profilbillede
  • Internetkriger
Altså, Mariano og Vinicius kan jo snært ikke gøre det meget værre end de tiltænkte startere - 0 mål i de sidste 2 kampe. Skal vi ikke afprøve nogle unge spillere mod en lidt svagere modstander og så forsøge at få gang i dem - så kan vi så småt få opbygget en plan B, som med tiden måske bliver plan A, for vores oprindelige plan A er jo ikke prangende.. Defensivt synes jeg dog, at vi - bortset fra mod Sevilla - har set rimelig gode ud.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.