Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Bedømmelse af truppen mod Atlético

Bedømmelse af truppen mod Atlético 2 uger 2 dage siden #1

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (35 brugere)

4.4 Courtois
3.7 Carvajal
2.6 Nacho
3.1 Ramos
3.1 Varane
2.1 Asensio
2.9 Casemiro
4.0 Daniel Ceballos
2.6 Modrić
3.1 Toni Kroos
2.5 Bale
1.9 Benzema
2.1 Lucas Vázquez
3.4 Vinicius Junior
2.6 Julen Lopetegui
Hele holdet 2.9
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk
The administrator has disabled public write access.

Bedømmelse af truppen mod Atlético 2 uger 2 dage siden #2

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
Courtois møder Atletico Madrid, redder to en-mod-en situationer, er steensikker i sine øvrige indgreb, holder buret rent og var ganske god til at fordele spillet, og alligevel er der mange der kun giver ham et 4-tal? Hvad mere skulle han gøre? Hedde Keylor Navas Pura Vida?

Bedømmelse af truppen mod Atlético 2 uger 2 dage siden #3

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Steen skrev:
Courtois møder Atletico Madrid, redder to en-mod-en situationer, er steensikker i sine øvrige indgreb, holder buret rent og var ganske god til at fordele spillet, og alligevel er der mange der kun giver ham et 4-tal? Hvad mere skulle han gøre? Hedde Keylor Navas Pura Vida?

Hvem er han?

Bedømmelse af truppen mod Atlético 2 uger 2 dage siden #4

• Siv1309
  • Siv1309's profilbillede
  • Forum begynder
Er jeg den eneste der syntes at trioen Casemiro/Modric/Kroos ser trætte og måske en lille smule umotiverede ud?
Følgende bruger(e) har sagt tak: asp3200

Bedømmelse af truppen mod Atlético 2 uger 2 dage siden #5

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Steen skrev:

Jeg var lige ved. Men hvis det betyder så meget for dig, så giver jeg ham 5 ;) Han var sikker i alt hvad han fortog sig. Jeg var helt rolig med ham på kassen idag.
Sidste redigering: 2 uger 2 dage siden af Real HWL.

Bedømmelse af truppen mod Atlético 2 uger 2 dage siden #6

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
Real HWL skrev:
Steen skrev:

Jeg var lige ved. Men hvis det betyder så meget for dig, så giver jeg ham 5 ;) Han var fantastisk idag.

Jeg kan virkelig ikke se, hvordan man kun kan give ham et 4-tal efter dagens kamp. Der var vitterligt ikke mere, han kunne gøre. Perfekt kamp fra hans side af.

Bedømmelse af truppen mod Atlético 2 uger 2 dage siden #7

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Steen skrev:
Real HWL skrev:
Steen skrev:

Jeg var lige ved. Men hvis det betyder så meget for dig, så giver jeg ham 5 ;) Han var fantastisk idag.

Jeg kan virkelig ikke se, hvordan man kun kan give ham et 4-tal efter dagens kamp. Der var vitterligt ikke mere, han kunne gøre. Perfekt kamp fra hans side af.

Du har ret! det er nok også skuffelsen over vi ikke fik de 3 point. Men det er selfølgelig ikke hans skyld.

Bedømmelse af truppen mod Atlético 2 uger 2 dage siden #8

• 2:18
  • 2:18's profilbillede
  • Ekspert bruger
Fordi han er så ringe med fødderne bør han altid have en karakter barberet af, det er virkelig ikke kønt. Spøg til side, synes han spillede til et 4-tal idag.

Att: Steen, hvordan kan du i øvrigt falde på halen af den redning mod Sevilla, hvor han bare skal læse skudet. Den må aldrig gå ind. Der hvor jeg personligt synes han gør den største forskel er i luftspillet, så dejligt at han bare plukker boldene ned, giver ro til forsvaret.

Bedømmelse af truppen mod Atlético 2 uger 2 dage siden #9

• Kratmus
  • Kratmus's profilbillede
  • Internetkriger
Det glæder mig at se Dani Ceballos shine. Måske kan han afløse Modric med tiden. Kunne vi få Kovacic tilbage, ville en midtbane med 2 så løbestærke og boldfaste spillere være guf. Måske vil den mangle struktur, men det er værd at afprøve.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Bedømmelse af truppen mod Atlético 2 uger 1 dag siden #10

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Steen skrev:
Real HWL skrev:
Steen skrev:

Har du nogensinde givet Navas 5?

Bedømmelse af truppen mod Atlético 2 uger 1 dag siden #11

• Chamartin
  • Chamartin's profilbillede
  • Platin bruger
Steen skrev:
Ved den første 1 mod 1 situation er han vel rettelig heldig, at bolden rammer ham i hovedet.
I øvrigt er det sjovt at se, hvor meget karaktererne er steget siden i aftes efter kampen - jeg tror det er næsten et halvt point. Folk burde ikke kunne stemme før de har sovet på det. Hvordan man kan give hovedparten af spillerne karakteren 2 efter de i 90% af 2. halvleg har presset Atletico fuldstændig tilbage i noget der lignede Hockey powerplay, begriber jeg ikke.
Vi kan godt blive enige om, at de manglende scoringer er et kedeligt problem, og jeg håber virkelig, der kommer hul på bylden for vores angribere. Man kunne også godt se, at holdet mentalt skulle rejse sig fra Sevilla kampen i 1. Halvleg. Spillet var for langsomt og krampagtigt, og presspillet var sløjt. Men at se hvordan bolden gang på gang blev pillet fra Atleticospillerne de sidste 45 min synes jeg var glædeligt at se. Jeg synes, vi fik de chancer, man kan forvente mod et så stærkt organiseret hold, som Atletico, men udnyttelsen lader meget tilbage at ønske.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL

Bedømmelse af truppen mod Atlético 1 uge 6 dage siden #12

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden af Zyconith.
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.