Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: James-mulighed nævnes igen

James-mulighed nævnes igen 1 uge 3 dage siden #1

James Varane jubel copadelrey 2017

Skal disse to juble sammen igen - i Real Madrid?

I sommer blev James Rodríguez meldt tæt på et skifte til Real Madrid, men Bayern München var hurtige til at afvise enhver tilnærmelse med henvisning til, at man havde planer med colombianeren.

Her et par måneder senere kan tonen dog have fået en anden lyd, for James Rodríguez skal angiveligt være på kant med Bayern München-træner Niko Kovac og derfor kan et brud mellem parterne være på vej.

Alt var ellers tilrettelagt således, at Jorge Mendes skulle ankomme til den sydtyske metropol for at færdiggøre de sidste detaljer i Bayern Münchens frikøbs-klausul på 42 millioner €, men det bliver måske ikke til noget nu.

I stedet skal kilder i Real Madrid have luftet tanken i spansk presse om, at man selv vil forsøge sig endnu en gang i januar måned og dermed få tilført en offensiv profil til et hold, som i de seneste kampe har skrantet angrebsmæssigt.

The administrator has disabled public write access.

James-mulighed nævnes igen 1 uge 3 dage siden #2

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Den fortabte søn vender hjem - ja tak! Han er lige det vi savner: en 10er der rent faktisk kan levere mål og assists samt holde på bolden. Hans værdi er langt mere en 40 mio

James-mulighed nævnes igen 1 uge 3 dage siden #3

• Doc.juego
  • Doc.juego's profilbillede
  • Platin bruger
mohbar skrev:
Den fortabte søn vender hjem - ja tak! Han er lige det vi savner: en 10er der rent faktisk kan levere mål og assists samt holde på bolden. Hans værdi er langt mere en 40 mio
Jeg så ham også meget gerne tilbage i real, hans overblik, dybde afleveringer, lange bolde og skud er eminent. En hele anden type end hvad vi har, og tit har han et vældig fint slutprodukt.

Han kan spille wing, midtbane og 10'er. Så han er meget brugbar i både 433, 4231 og 442.

Tvivler dog på at han kommer tilbage, det virkede ikke til at han var J-Lo's kop te. Og ind til videre er der lidt Zidane tendenser, som skal forstås på den måde at det lader til at J-Lo har nogle "favorit spillere" eller spillere han tror på, som får meget lang snor, og resten af spillerne får ikke så meget mulighed, og hvis de får chance er det ofte med ringe mulighed for at ændre kampen grundet tid eller stilling. Her tænker jeg mest på Mariano og Vinicius, men mon ikke James også ville ende på bænken til fordel for Lucas V ?
(Ikke at jeg mener Lucas er en bedre spiller, men tror han vil blive brugt mere )

James-mulighed nævnes igen 1 uge 3 dage siden #4

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Han ville ihvertfald styrke vores bænk helt vildt. Spilletid tror jeg ikke han får så meget af.

James-mulighed nævnes igen 1 uge 3 dage siden #5

• nono
  • nono's profilbillede
  • Platin bruger
Lad ham spille centralt istedet for Benzema. Han er 100 gange mere målfarlig

James-mulighed nævnes igen 1 uge 2 dage siden #6

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Doc.juego skrev:
mohbar skrev:
Jeg så ham også meget gerne tilbage i real, hans overblik, dybde afleveringer, lange bolde og skud er eminent. En hele anden type end hvad vi har, og tit har han et vældig fint slutprodukt.

Han kan spille wing, midtbane og 10'er. Så han er meget brugbar i både 433, 4231 og 442.

Tvivler dog på at han kommer tilbage, det virkede ikke til at han var J-Lo's kop te. Og ind til videre er der lidt Zidane tendenser, som skal forstås på den måde at det lader til at J-Lo har nogle "favorit spillere" eller spillere han tror på, som får meget lang snor, og resten af spillerne får ikke så meget mulighed, og hvis de får chance er det ofte med ringe mulighed for at ændre kampen grundet tid eller stilling. Her tænker jeg mest på Mariano og Vinicius, men mon ikke James også ville ende på bænken til fordel for Lucas V ?
(Ikke at jeg mener Lucas er en bedre spiller, men tror han vil blive brugt mere )

Hvilke indikationer har du set på at Lucas på nogen måde skulle være en ynglingsspiller for JLo?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.