Bedømmelse af truppen mod Alavés

5 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (26 brugere)

1.9 Courtois
1.8 Nacho
2.3 Odriozola
2.2 Ramos
2.2 Varane
1.5 Asensio
1.7 Casemiro
1.5 Dani Ceballos
1.4 Modrić
1.4 Toni Kroos
1.5 Bale
1.2 Benzema
1.7 Mariano
1.8 Vinícius Junior
1.2 Julen Lopetegui
Hele holdet 1.7
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #2 af Salix7
Jeg håber meget for klubben og særligt Lopeteguis egen skyld, at han begynder at tage jobbet i verdens største fodboldklub seriøst!! Det er pinligt at vi spiller så kedeligt og chancefattigt fodbold, og allerede har smidt rystende mange point!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #3 af El Siete

Salix7 skrev: Jeg håber meget for klubben og særligt Lopeteguis egen skyld, at han begynder at tage jobbet i verdens største fodboldklub seriøst!! Det er pinligt at vi spiller så kedeligt og chancefattigt fodbold, og allerede har smidt rystende mange point!


Seriøst? Jeg tror simpelthen ikke manden ved hvad han skal gøre.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #4 af Asensio20
Der er intet at gøre med den intetsigende offensiv.

La liga nummer 34 skal i hus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #5 af Salix7

El Siete skrev:

Salix7 skrev: Jeg håber meget for klubben og særligt Lopeteguis egen skyld, at han begynder at tage jobbet i verdens største fodboldklub seriøst!! Det er pinligt at vi spiller så kedeligt og chancefattigt fodbold, og allerede har smidt rystende mange point!


Seriøst? Jeg tror simpelthen ikke manden ved hvad han skal gøre.


What!?! Som jeg ser det, er det mandens opgave, og grunden til at han er chefen!
Jeg har stadig kæmpe forventninger og stor tiltro til ham, men det holdet leverer i øjeblikket, minder mig mest af alt om et dårligt afsnit af Klovn:(

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6 af El Siete

Salix7 skrev:

El Siete skrev:

Salix7 skrev: Jeg håber meget for klubben og særligt Lopeteguis egen skyld, at han begynder at tage jobbet i verdens største fodboldklub seriøst!! Det er pinligt at vi spiller så kedeligt og chancefattigt fodbold, og allerede har smidt rystende mange point!


Seriøst? Jeg tror simpelthen ikke manden ved hvad han skal gøre.


What!?! Som jeg ser det, er det mandens opgave, og grunden til at han er chefen!
Jeg har stadig kæmpe forventninger og stor tiltro til ham, men det holdet leverer i øjeblikket, minder mig mest af alt om et dårligt afsnit af Klovn:(


Tror skam han tager det seriøst, men hvad skal han gøre med en så fattig offensiv.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Papi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #7 af Salix7

El Siete skrev:

Salix7 skrev:

El Siete skrev:

Salix7 skrev: Jeg håber meget for klubben og særligt Lopeteguis egen skyld, at han begynder at tage jobbet i verdens største fodboldklub seriøst!! Det er pinligt at vi spiller så kedeligt og chancefattigt fodbold, og allerede har smidt rystende mange point!


Seriøst? Jeg tror simpelthen ikke manden ved hvad han skal gøre.


What!?! Som jeg ser det, er det mandens opgave, og grunden til at han er chefen!
Jeg har stadig kæmpe forventninger og stor tiltro til ham, men det holdet leverer i øjeblikket, minder mig mest af alt om et dårligt afsnit af Klovn:(


Tror skam han tager det seriøst, men hvad skal han gøre med en så fattig offensiv.


Ser vi spiller for spiller, har vi klassespiller, selvom jeg gerne så at flere af dem havde forladt klubben i sommers. Det gjorde de ikke, og vi købte kun lidt, det er et faktum - men jeg køber ikke begrundelsen at vores spillere ikke er gode nok. De er alle klasser over deres modstandere de sidste mange kamp (minus Atletico Madrid) - derfor er det trænerens ansvar at lægge strategien, tilsikre at den følges, få holdet til at fungere og få resultaterne i hus!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #8 af OB47
Real Madrid er i en dårlig periode ligesom Bayern. Jeg synes træneren gør hvad han kan, men han er nødt til at indse, at den taktik han forsøger med i øjeblikket ikke fungerer og at noget skal laves helt om. Jeg har fortsat tiltro til at i slutningen af sæsonen, så står vi tilbage med en masse trofæer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #9 af BBB
Er Benzema skadet? Ellers skal han da ikke skiftes ud i pausen. Vi har ikke scoret i 3½ kamp, så i stedet for at holde fast i formationen, så skab da noget kaos ved at smide en ekstra angriber ind sammen med ham. Lav noget Mourinho-esque kaos for at få en reaktion. Benzema og Mariano havde vel sammenlagt under 50 boldberøringer i kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Papi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce