Florentino Pérez vil forsøge at hente Hazard i januar
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
For ledelsen i klubben ville det desuden være en falliterklæring af rang at hente ham, de ville ikke bruge de fornødne penge i sommers, og da slet ikke når vi i forvejen tilsyneladende "har truppen til at spille med om samtlige titler". Glem ham og prøv at tilbyd PSG hele klubbens transferrådighedsbeløb for Mbappé, og når vi så har fået afslag dér, så kyl Benzema af helvedes til, og hent en verdensklasse angriber. Eller bare en hvilken som helst angriber, alt er bedre end den pinlige, franske farce, der render rundt og gør sig selv til grin.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Det er vist ikke Benz, der er problemet... Det er det taktiske oplæg til, hvordan vi angriber på. Lige nu har man ikke fundet den sidste brik puslespillet, der binde Bale, Benz, Isco, Asensio mf. sammen.Lukita skrev: Glem ham og prøv at tilbyd PSG hele klubbens transferrådighedsbeløb for Mbappé, og når vi så har fået afslag dér, så kyl Benzema af helvedes til, og hent en verdensklasse angriber. Eller bare en hvilken som helst angriber, alt er bedre end den pinlige, franske farce, der render rundt og gør sig selv til grin.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
Det er vist ikke Benz, der er problemet... Det er det taktiske oplæg til, hvordan vi angriber på. Lige nu har man ikke fundet den sidste brik puslespillet, der binde Bale, Benz, Isco, Asensio mf. sammen.Lukita skrev: Glem ham og prøv at tilbyd PSG hele klubbens transferrådighedsbeløb for Mbappé, og når vi så har fået afslag dér, så kyl Benzema af helvedes til, og hent en verdensklasse angriber. Eller bare en hvilken som helst angriber, alt er bedre end den pinlige, franske farce, der render rundt og gør sig selv til grin.
Nu kan jeg ikke lige finde linket, men vi har haft 74 skud på mål de sidste 4 kampe, og ingen mål, så jeg vil sige at vi har kraftigt brug for en angriber med garanti for mål.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
ChrillRM14 skrev:
Jeg er forvirret. Når Benzema ikke scorer, er der altid folk herinde som påstår at Benzema jo mere er oplæggeren og bindeleddet, men nu skal man åbenbart bruge en spiller mere, for at binde Benzema osv. sammen. Altså, hvis Benzema ikke scorer, og ikke binder angrebet sammen, hvad er det så helt præcist der retfærdiggører at han kan lege gemmeleg i 90 minutter hver weekend?
DC19
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
-#7- skrev:
ChrillRM14 skrev:
Jeg er forvirret. Når Benzema ikke scorer, er der altid folk herinde som påstår at Benzema jo mere er oplæggeren og bindeleddet, men nu skal man åbenbart bruge en spiller mere, for at binde Benzema osv. sammen. Altså, hvis Benzema ikke scorer, og ikke binder angrebet sammen, hvad er det så helt præcist der retfærdiggører at han kan lege gemmeleg i 90 minutter hver weekend?
Nej, det er bare for nemt at allokere problemerne for hele holdet til en enkelt spiller - var Benz problemET, så befandt vi os altså ikke i SÅ tung en øjeblikkelig krise. Det er jo hele holdet, der er ineffektivt i alle facetter. Blev Benz bænket ville vi stadig stå med et (dog måske marginalt mindre) impotent og kedeligt offensivt taktisk set-up.
Jeg er ikke selv fan af, at Benz er vores 1.valg på 9'eren, men problemerne rent offensivt lige nu er jo ikke alene, at Benzema eksisterer... Det er jo måden, hvorpå vi bygger spillet op og skaber chancer. Der er jo ikke nogen rigtig plan mere, som der var i starten af sæsonen. Planen virker i hvert fald ikke. Benz skal muligvis tilsidesættes for en mere effektiv spiller, men et andet sted at starte er jo eksempelvis at få det bedste ud af spillerne og få Bale-Benz-Asensio til at fungere.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos