Florentino Pérez vil forsøge at hente Hazard i januar

7 år 9 måneder siden #13 af Kimbo
Køb køb køb, er komplet ligeglad med prisen. Spræng boksen og lad os igen manifestere os som den største fodbold klub i verden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #14 af Lukita
Drop ham nu og kig andetsteds, han fylder 28 lige om lidt, vil koste en milliard og kræve ekstremt meget i løn, og selvom han kommer med udtalelser om klubben, vil han jo åbenbart ikke gøre mere for at få et skifte igennem. Han spiller også samme position som de to brasilianske drenge vi lige har brugt 90 mio. euro på, selvom jeg ikke forventer det store fra dem (måske lidt fra Rodrygo), så vil det da stagnere deres udvikling fuldstændigt at ryge endnu længere tilbage i køen om spilletid.

For ledelsen i klubben ville det desuden være en falliterklæring af rang at hente ham, de ville ikke bruge de fornødne penge i sommers, og da slet ikke når vi i forvejen tilsyneladende "har truppen til at spille med om samtlige titler". Glem ham og prøv at tilbyd PSG hele klubbens transferrådighedsbeløb for Mbappé, og når vi så har fået afslag dér, så kyl Benzema af helvedes til, og hent en verdensklasse angriber. Eller bare en hvilken som helst angriber, alt er bedre end den pinlige, franske farce, der render rundt og gør sig selv til grin.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Lukita.

7 år 9 måneder siden #15 af ChrillRM14

Lukita skrev: Glem ham og prøv at tilbyd PSG hele klubbens transferrådighedsbeløb for Mbappé, og når vi så har fået afslag dér, så kyl Benzema af helvedes til, og hent en verdensklasse angriber. Eller bare en hvilken som helst angriber, alt er bedre end den pinlige, franske farce, der render rundt og gør sig selv til grin.

Det er vist ikke Benz, der er problemet... Det er det taktiske oplæg til, hvordan vi angriber på. Lige nu har man ikke fundet den sidste brik puslespillet, der binde Bale, Benz, Isco, Asensio mf. sammen.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 9 måneder siden #16 af El Siete

ChrillRM14 skrev:

Lukita skrev: Glem ham og prøv at tilbyd PSG hele klubbens transferrådighedsbeløb for Mbappé, og når vi så har fået afslag dér, så kyl Benzema af helvedes til, og hent en verdensklasse angriber. Eller bare en hvilken som helst angriber, alt er bedre end den pinlige, franske farce, der render rundt og gør sig selv til grin.

Det er vist ikke Benz, der er problemet... Det er det taktiske oplæg til, hvordan vi angriber på. Lige nu har man ikke fundet den sidste brik puslespillet, der binde Bale, Benz, Isco, Asensio mf. sammen.

Nu kan jeg ikke lige finde linket, men vi har haft 74 skud på mål de sidste 4 kampe, og ingen mål, så jeg vil sige at vi har kraftigt brug for en angriber med garanti for mål.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 9 måneder siden #17 af -#7-

ChrillRM14 skrev:

Jeg er forvirret. Når Benzema ikke scorer, er der altid folk herinde som påstår at Benzema jo mere er oplæggeren og bindeleddet, men nu skal man åbenbart bruge en spiller mere, for at binde Benzema osv. sammen. Altså, hvis Benzema ikke scorer, og ikke binder angrebet sammen, hvad er det så helt præcist der retfærdiggører at han kan lege gemmeleg i 90 minutter hver weekend?

DC19
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Lukita

7 år 9 måneder siden #18 af Vinícius
Vi skal måske prøve med noget skydetræning. Der er tilsyneladende gået lidt meget boldflytteri i den - også til træning. Om Hazard kan gøre en forskel? Jeg tror ikke, at han vil komme til de store chancer med det nuværende spil. Der er mere brug for en Mandzukic type, der kan fylde i boksen, så modstanderen ikke kan stille sig ned i eget felt. Ronaldo var rigtig god her. Bale skal søge mere ind i boksen, når vi laver power-play, så vi kan slå nogle bolde ind i feltet. Og så skal spillet hurtigere fremad når vi erobrer bolden. Så kan Hazard komme i spil. Men holdet mangler noget fysik nu. Casemiro og Bale er de eneste foran forsvaret, der ikke har fysik som en gennemsnitlig teenager(sat på spidsen)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

7 år 9 måneder siden #19 af ChrillRM14

-#7- skrev:

ChrillRM14 skrev:

Jeg er forvirret. Når Benzema ikke scorer, er der altid folk herinde som påstår at Benzema jo mere er oplæggeren og bindeleddet, men nu skal man åbenbart bruge en spiller mere, for at binde Benzema osv. sammen. Altså, hvis Benzema ikke scorer, og ikke binder angrebet sammen, hvad er det så helt præcist der retfærdiggører at han kan lege gemmeleg i 90 minutter hver weekend?

Nej, det er bare for nemt at allokere problemerne for hele holdet til en enkelt spiller - var Benz problemET, så befandt vi os altså ikke i SÅ tung en øjeblikkelig krise. Det er jo hele holdet, der er ineffektivt i alle facetter. Blev Benz bænket ville vi stadig stå med et (dog måske marginalt mindre) impotent og kedeligt offensivt taktisk set-up.

Jeg er ikke selv fan af, at Benz er vores 1.valg på 9'eren, men problemerne rent offensivt lige nu er jo ikke alene, at Benzema eksisterer... Det er jo måden, hvorpå vi bygger spillet op og skaber chancer. Der er jo ikke nogen rigtig plan mere, som der var i starten af sæsonen. Planen virker i hvert fald ikke. Benz skal muligvis tilsidesættes for en mere effektiv spiller, men et andet sted at starte er jo eksempelvis at få det bedste ud af spillerne og få Bale-Benz-Asensio til at fungere.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

7 år 9 måneder siden #20 af Ramos4
Jeg fik en tanke omkring Hazard eller manglen på ham og kreativ kraft i angrebet; det er jo ikke fordi det spanske landshold emmer af hverken hurtige eller direkte spillere, men de spiller jo altså glimrende alligevel (hvis man ser bort fra et mærkeligt afbrudt VM) Så hele undskyldningen med at vi ikke kan spille bedre eller score mål, fordi vi har for mange boldflyttere holder ikke helt synes jeg. Det må simpelthen være muligt at få de nuværende spillere til at fungere bedre, selvom det ser sort ud.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

7 år 9 måneder siden #21 af Zyconith
Om Hazard kommer til vinter eller sommer, synes jeg at det er en skam han kommer så sent i sin karriere og i en alder af 28 år. Så får han måske et par gode år og så er det det.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum