Lopetegui til møde med Florentino Pérez
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det er ikke mange måneder siden, at Lopetegui blev præsenteret som træner. Nu er han på vej ud.
Real Madrid led til middag det 5. nederlag i sæsonen og krisen har nu sat sine tydelige spor i klubben.
Således blev Julen Lopetegui indkaldt til møde af Florentino Pérez, som forinden også havde holdt møde med Sergio Ramos for at få en afklaring på hele situationen.
Fornemmelsen efter mødet skulle efter sigende være, at Julen Lopetegui får lov til at fortsætte i Real Madrid, men situationen spidser for alvor til, hvis man i næste weekend leverer et skuffende resultat, når man er på besøg hos Barcelona.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
-#7- skrev: Når/hvis Messi og Barcelona er færdige med at destruere det her Real Madrid hold, og Lopetegui er fyret, burde man ikke vende sig mod Conte, men Leonardo Jardim, som udrettede mirakler med Monaco, inden de solgte alt hvad der mindede om profiler.
Han er bestemt et spændende bud, og det kunne være interessant at se, hvad han kunne få ud af en spiller som Bale. Jeg kunne godt have min tvivl om, hvor vidt det nuværende hold egner sig til at spille den slags intense, hurtige angrebsfodbold, som Jardim praktiserer. Når de fleste af vores nøglespillere ikke er specielt hurtige og ikke altid er lige gode til at jagte modstanderen, når de mister bolden, så tror jeg måske ikke, at Jardim er løsningen på vores problemer. Men who knows.
Jeg ville foretrække, at man fandt en træner, der kunne arbejde videre på det spilkoncept, som Lopetegui har begyndt, da jeg uden tvivl mener, at det er den spillestil, der passer bedst til det spillermateriale, vi har til rådighed på nuværende tidspunkt.