Tuttosport: Marcelo vil til Juventus i januar
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det skortede ikke med kys på logoet og jubel, da Marcelo i weekenden reducerede og fik sat en stopper for Real Madrids mange minutter uden scoring.
På den baggrund virker det mærkeligt, at Tuttosport i dag bringer nyheden om, at Marcelo vil bede om at blive solgt til Juventus, for dermed at blive genforenet med Cristiano Ronaldo.
Rygtet har svirret gennem længere tid, men Marcelo har offentlig fortalt, at han elsker Real Madrid, som han betragter som sit hjem, men ifølge Tuttosport har Marcelo allerede fortalt Real Madrid-ledelsen om sit ønske. Prisen på Marcelo skal ifølge den italienske avis ligge omkring 50-60 millioner €.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Super fed spiller der går begge veje i banen, med langt mere temperament og defensiv disciplin og evne end Marcelo.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
BBB skrev: Jeg vil nok lade ham få løbepas. Dels fordi han har været her i mange år. Dels fordi det vil gå op for mange, hvor god han egentlig har været igennem de sidste 8-9 år.
Som i at folk ville blive positivt eller negativt overraskede?
Alex Telles er jo ikke på niveau med Marcelo når han brillerer, men altså. Såfremt Marcelo vil videre (og vi ikke kan få Alaba), så vil han være en ok substitut. Og hvis han ikke mistrives, som vi har set med tidligere backs, kunne jeg godt forestille mig at han ville levere stabilt - måske mere end Marcelo har formået de sidste to år.
Zyconith skrev:
BBB skrev: Jeg vil nok lade ham få løbepas. Dels fordi han har været her i mange år. Dels fordi det vil gå op for mange, hvor god han egentlig har været igennem de sidste 8-9 år.
Som i at folk ville blive positivt eller negativt overraskede?
Alex Telles er jo ikke på niveau med Marcelo når han brillerer, men altså. Såfremt Marcelo vil videre (og vi ikke kan få Alaba), så vil han være en ok substitut. Og hvis han ikke mistrives, som vi har set med tidligere backs, kunne jeg godt forestille mig at han ville levere stabilt - måske mere end Marcelo har formået de sidste to år.
Jf. BBB's seneste indlæg i "Tre spillere i søgelyset"-tråden, føler jeg mig overbevist om, at der bliver refereret til den negative effekt et salg af Marcelo utvivlsomt vil have på kvaliteten i truppen.
Vi har iøvrigt hentet mange OK substitutter for spillere som Pepe, Danilo, Mateo Kovacic, Alvaro Morata og James, men OK er bare ikke godt nok i en institution som Real Madrid, og det lider holdet gevaldigt under nu.
Så min holdning er: Sælger man Marcelo til vinter, er man simpelthen nødt til at hive det næstbedste på markedet ind som erstatning. Og den næstbedste venstreback er ikke Telles. Langt fra faktisk.
Dybbøl skrev: Alex Grimaldo vil simpelthen klæde vores venstre back position. Han driver bolden fantastisk frem ad banen og han står rigtig godt defensivt. Jeg tænker også at i en Real Madrid trøje, vil der ikke gå længe før han tager pladsen på landsholdet.
Han har også bare så meget karakter og udstråler en viljestyrke på banen som vi virkelig savner for tiden.