Vallejo skadet igen

7 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Jesús Vallejo er fortsat ramt af uheld, når det kommer til skader og det synes efterhånden mere og mere usandsynligt, at han nogensinde får stablet en karriere på benene i Real Madrid.

Den spanske forsvarer måtte opgive at fuldføre fredagens trænings-session i Valdebebas og den efterfølgende undersøgelse viste en ny muskelskade i højre ben.

Vallejo har i de seneste 14 måneder kun været med i 12 kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #2 af Dios
Besvaret af Dios på emne Vallejo skadet igen
Han spillede stort set uden skader i Frankfurt for 3 sæsoner siden, men har ikke været andet end en stor skade i Real Madrid. Der må simpelthen hvile en forbandelse over klubben på den front.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 9 måneder siden #3 af nono
Besvaret af nono på emne Vallejo skadet igen
Det er officielt. Det talent løb ud i sandet. Væk med ham
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Raul7-2880, andreashn

7 år 9 måneder siden #4 af Asensio20
Besvaret af Asensio20 på emne Vallejo skadet igen

Dios skrev: Han spillede stort set uden skader i Frankfurt for 3 sæsoner siden, men har ikke været andet end en stor skade i Real Madrid. Der må simpelthen hvile en forbandelse over klubben på den front.

Klubben kan ikke gøre for, at spillerne får korsbåndsskader eller kan de ? Ellers har det jo været flere sæsoner præget af muskelskader med mere. Det er ikke en forbandelse, men forbandet dårlig lægestab vi har haft og manglende evne til at behandle spillerne. Vi er den eneste klub der har så mange skader på top niveau. Det er kun noget jeg kan gisne om, men så mange skader i så lang en årrække, så kan jeg ikke komme frem til andet.

La liga nummer 34 skal i hus.

7 år 9 måneder siden #5 af Dios
Besvaret af Dios på emne Vallejo skadet igen

Asensio20 skrev:

Dios skrev: Han spillede stort set uden skader i Frankfurt for 3 sæsoner siden, men har ikke været andet end en stor skade i Real Madrid. Der må simpelthen hvile en forbandelse over klubben på den front.

Klubben kan ikke gøre for, at spillerne får korsbåndsskader eller kan de ? Ellers har det jo været flere sæsoner præget af muskelskader med mere. Det er ikke en forbandelse, men forbandet dårlig lægestab vi har haft og manglende evne til at behandle spillerne. Vi er den eneste klub der har så mange skader på top niveau. Det er kun noget jeg kan gisne om, men så mange skader i så lang en årrække, så kan jeg ikke komme frem til andet.

Du siger det selv ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 9 måneder siden #6 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Vallejo skadet igen

Han har altid været meget skadet:
www.transfermarkt.co.uk/jesus-vallejo/ve...ungen/spieler/251896

7 år 9 måneder siden #7 af Steen
Besvaret af Steen på emne Vallejo skadet igen
Vallejo er ubrugelig, Theo gider man ikke satse på længere, Lunin lejer man ud til en bundklub som ikke gider at bruge ham og Ødegaard, som i en alder af 16 eller 17 blev udstyret med en kontrakt hvor han tjener 700.000 kroner om ugen, hører man ikke meget om, og det virker ikke til, at han har en fremtid i klubben.

Theo var ikke god under Zidane, men jeg forstår ikke, hvorfor man ikke gav ham endnu en chance. Især ikke, når man ikke henter en erstatning.
Lunin ved jeg ikke meget om, udover at have læst artikler og set youtube videoer. Han ser ud til at være talentfuld, men det er bekymrende, at han ikke kan få spilletid i Leganes.

Det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå for Vinicius og Rodrygo, der tilsammen næstede kostede det samme som Ronaldo. Vinicius spår jeg ikke mange chancer, men Rodrygo ser rigtig spændende ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Salix7

7 år 9 måneder siden #8 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Vallejo skadet igen
Farvel og tak Vallejo - dit skadeshelvede gavner ikke klubben, og vi må videre! Sælg ham eller lej ham ud og hent noget seriøst materiale ind! Vi mangler både en central og venstre back med kvaliteterne i orden, hvis de faste skal have mulighed for pauser

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

7 år 9 måneder siden #9 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Vallejo skadet igen
Jeg håber virkelig de skaffer De Ligt. Han vil med det samme kunne erstatte enten Ramos eller Varane, og give dem solid konkurrence!

Leveret af Kunena Forum