Vallejo skadet igen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Jesús Vallejo er fortsat ramt af uheld, når det kommer til skader og det synes efterhånden mere og mere usandsynligt, at han nogensinde får stablet en karriere på benene i Real Madrid.
Den spanske forsvarer måtte opgive at fuldføre fredagens trænings-session i Valdebebas og den efterfølgende undersøgelse viste en ny muskelskade i højre ben.
Vallejo har i de seneste 14 måneder kun været med i 12 kampe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Han spillede stort set uden skader i Frankfurt for 3 sæsoner siden, men har ikke været andet end en stor skade i Real Madrid. Der må simpelthen hvile en forbandelse over klubben på den front.
Klubben kan ikke gøre for, at spillerne får korsbåndsskader eller kan de ? Ellers har det jo været flere sæsoner præget af muskelskader med mere. Det er ikke en forbandelse, men forbandet dårlig lægestab vi har haft og manglende evne til at behandle spillerne. Vi er den eneste klub der har så mange skader på top niveau. Det er kun noget jeg kan gisne om, men så mange skader i så lang en årrække, så kan jeg ikke komme frem til andet.
La liga nummer 34 skal i hus.
Asensio20 skrev:
Dios skrev: Han spillede stort set uden skader i Frankfurt for 3 sæsoner siden, men har ikke været andet end en stor skade i Real Madrid. Der må simpelthen hvile en forbandelse over klubben på den front.
Klubben kan ikke gøre for, at spillerne får korsbåndsskader eller kan de ? Ellers har det jo været flere sæsoner præget af muskelskader med mere. Det er ikke en forbandelse, men forbandet dårlig lægestab vi har haft og manglende evne til at behandle spillerne. Vi er den eneste klub der har så mange skader på top niveau. Det er kun noget jeg kan gisne om, men så mange skader i så lang en årrække, så kan jeg ikke komme frem til andet.
Du siger det selv ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Han har altid været meget skadet:Dios skrev: Han spillede stort set uden skader i Frankfurt for 3 sæsoner siden, men har ikke været andet end en stor skade i Real Madrid. Der må simpelthen hvile en forbandelse over klubben på den front.
www.transfermarkt.co.uk/jesus-vallejo/ve...ungen/spieler/251896
Theo var ikke god under Zidane, men jeg forstår ikke, hvorfor man ikke gav ham endnu en chance. Især ikke, når man ikke henter en erstatning.
Lunin ved jeg ikke meget om, udover at have læst artikler og set youtube videoer. Han ser ud til at være talentfuld, men det er bekymrende, at han ikke kan få spilletid i Leganes.
Det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå for Vinicius og Rodrygo, der tilsammen næstede kostede det samme som Ronaldo. Vinicius spår jeg ikke mange chancer, men Rodrygo ser rigtig spændende ud.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”