TyC Sports: Real Madrid køber Exequiel Palacios

7 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge TyC Sports bliver det argentinske stortalent, Exequiel Palacios, en del af Real Madrid-truppen fra den kommende sæson.

Den 20-årige midtbanespiller fra River Plate er en af de helt store åbenbaringer i argentinsk fodbold, hvor han fik sin debut allerede som 16-årig og han har spillet 27 kampe i den bedste argentinske række, samt også 9 Copa Libertadores-kampe.

Exequiel Palacios er også en del af det argentinske landshold og Real Madrid betaler River Plate 20 millioner € for den 20-årige spiller, der får en kontrakt af 5 års varighed i Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #2 af Siempre fiel
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Siempre fiel.

7 år 9 måneder siden #3 af PMO
[Sarcasm] Fantastisk køb. Jeg er sikker på han kommer til at løfte holdet og bidrage med meget af det vi mangler.[/end sarcasm]
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Jonas

7 år 9 måneder siden #4 af Macon
Hvad er det der sker i vores klub?

20 millioner € hmm

7 år 9 måneder siden #5 af Madrid777
Vi skal ud at bruge nogen penge på de seriøst dyre drenge. Ikke ligegylidige spillere i argentina eller hvor han nu kommer fra. Courtois var en handel der lunede, men derfra gik vi ligesom i stå og nu står vi her.

7 år 9 måneder siden #6 af madrid2000
Er han ikke lidt for gammel? De skal jo helst være u.18, det er sådan Florentino kan lide dem :-)
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved madrid2000.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 9 måneder siden #7 af Brylle
Jeg synes, at folk skal skille det lidt ad. At man køber ind til fremtiden med unge talenter og sikrer den næste række af klassespillere er ikke ensbetydende med, at man ikke også kan hente de helt store stjerner. Vi er i oktober måned, så hvis I havde forventet at se Hazard præsenteret om 3 dage, så er det jo fuldkommen utopi anyway. Dertil har vi pt en midlertidig træner, og da alle snakker om for lidt magt til træneren, så ville det jo være helt hul i hovedet at hente et stort navn pt, når vi ikke kender navnet på den mand, der skal føre klubben tilbage på rette spor.

Jeg kender intet til Palacios, men en 20-årig ret lille midtbanespiller, der får spilletid på det argentinske landshold lyder spændende i mit hoved.

7 år 9 måneder siden #8 af El Siete

Brylle skrev: Jeg synes, at folk skal skille det lidt ad. At man køber ind til fremtiden med unge talenter og sikrer den næste række af klassespillere er ikke ensbetydende med, at man ikke også kan hente de helt store stjerner. Vi er i oktober måned, så hvis I havde forventet at se Hazard præsenteret om 3 dage, så er det jo fuldkommen utopi anyway. Dertil har vi pt en midlertidig træner, og da alle snakker om for lidt magt til træneren, så ville det jo være helt hul i hovedet at hente et stort navn pt, når vi ikke kender navnet på den mand, der skal føre klubben tilbage på rette spor.

Jeg kender intet til Palacios, men en 20-årig ret lille midtbanespiller, der får spilletid på det argentinske landshold lyder spændende i mit hoved.

Vi har brugt €200M (inklusiv Rodrygo) i år og solgt for 60M (Ronaldos salg til 100M er delt i 2 rater), og kun Courtois til 35M går direkte i startopstillingen, og nu står vi og bruger yderligere 20M på endnu et talent. Jeg synes strategien med at finde talenter til fremtiden er god, men jeg har svært ved at se hvordan klubben skulle kunne smide yderligere 150M på fx. Hazard.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 9 måneder siden #9 af mohbar

El Siete skrev:

Brylle skrev: Jeg synes, at folk skal skille det lidt ad. At man køber ind til fremtiden med unge talenter og sikrer den næste række af klassespillere er ikke ensbetydende med, at man ikke også kan hente de helt store stjerner. Vi er i oktober måned, så hvis I havde forventet at se Hazard præsenteret om 3 dage, så er det jo fuldkommen utopi anyway. Dertil har vi pt en midlertidig træner, og da alle snakker om for lidt magt til træneren, så ville det jo være helt hul i hovedet at hente et stort navn pt, når vi ikke kender navnet på den mand, der skal føre klubben tilbage på rette spor.

Vi har brugt €200M (inklusiv Rodrygo) i år og solgt for 60M (Ronaldos salg til 100M er delt i 2 rater), og kun Courtois til 35M går direkte i startopstillingen, og nu står vi og bruger yderligere 20M på endnu et talent. Jeg synes strategien med at finde talenter til fremtiden er god, men jeg har svært ved at se hvordan klubben skulle kunne smide yderligere 150M på fx. Hazard.

Bare rolig, vi får jo snart også hele 40 mio. euro (!!!!) for James når Bayern med al sandsynlighed (fordi han er nøglespiller hos dem) aktiverer købsklausulen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 9 måneder siden #10 af Chamartin

mohbar skrev: Bare rolig, vi får jo snart også hele 40 mio. euro (!!!!) for James når Bayern med al sandsynlighed (fordi han er nøglespiller hos dem) aktiverer købsklausulen.

Hvis ellers James ønsker at fortsætte i Bayern.

7 år 9 måneder siden #11 af El Siete

Chamartin skrev:

mohbar skrev: Bare rolig, vi får jo snart også hele 40 mio. euro (!!!!) for James når Bayern med al sandsynlighed (fordi han er nøglespiller hos dem) aktiverer købsklausulen.

Hvis ellers James ønsker at fortsætte i Bayern.

Læste et rygte om at Juventus skulle være interesserede. De er en klub med momentum så hvorfor ikke.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 9 måneder siden #12 af Vinícius
Kan vi hente James og Kovacic hjem til midten, hente en rigtig god midterforsvar til rotationen, og en spidsangriber til førstevalg, så er vi godt på vej. Det kan fx være Icardi eller en, der er lige mindst lige så god - fx Lewandowski - selvom han er gammel, vil han være et plaster på såret, der er værd at tage. Måske Higuain?

Det er noget, der ligger inden for et rimeligt budget, og jeg er ret sikker på, at det vil dække de fleste af vores problemer. Der kommer 2 spillere til, som kan score mål. Jeg kunne godt ønske mig endnu en målfarlig offensiv spiller.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum