Hård kritik af Real Madrids pressemeddelelse
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid høster ingen priser for gårsdagens pressemeddelelse, hvor man meddeler at man har valgt at fyre Julen Lopetegui.
Dagen derpå er kritikken i spansk presse hård mod Real Madrid og det er især denne sætning i den officielle meddelelse, som ikke får anerkendelse og respekt med på vejen:
- Bestyrelsen erkender, at der er et stort misforhold mellem Real Madrid-truppens kvalitet, som tæller 8 nominerede til den kommende Guldbold, hvilket ikke før har været præsteret i klubben og så de opnåede resultater indtil nu.
Dermed fraskriver klubbens ledelse sig ansvaret for den noget turbulente sommer på transfermarkedet, hvor man nok fik hentet gode spillere ind, men vel også lidt blindt stolede på, at flere af de eksisterende spillere kunne tage over for eksempelvis Cristiano Ronaldo.
De otte nominerede Real Madrid-spillere er Courtois, Ramos, Varane, Marcelo, Isco, Modric, Bale og Benzema og fælles for dem alle er, at de under ingen omstændigheder har leveret præstationer i denne sæson, som kvalificerer dem til at være i nærheden af Guldbolden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvem nominerer Bale? Han var god i en kort periode af sidste sæson, hvorefter han blev skadet og havde problemer med at komme på holdet. Jeg går ud fra, at det skyldes de to mål i finalen, men stadig...
Jeg kan til dels forstå de andre. Vores defensiv vil jeg stadig vurdere til at være ret god. Efter weekenden har vi lukket to mål flere ind end Barcelona. Inden el clasico lå vi på et mål imod per kamp, hvilket er acceptabelt for de fleste store hold (bedre end Bayern/Dortmund, lidt dårligere end Juve og meget dårligere end de tre førende engelske hold).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen