Platini: Aldrig har det stået mere klart, hvem der bør vinde Guldbolden: Varane

7 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Den kommende Guldbold-vinder. Hvis det står til Michel Platini.

UEFAs tidligere præsident, Michel Platini, er ikke et sekund i tvivl om, hvem der bør have den kommende Guldbold: Raphaël Varane.

Det slår han fast i et interview med Radio-stationen RMC, hvor han siger følgende:

- Det har aldrig været så let at afgøre, hvem der bør have Guldbolden: Raphaël Varane. Der er kun en spiller, der har vundet både Champions League og VM. Det er der kun een spiller, der har gjort. Normalt er det et opgør mellem Ronaldo og Messi, men i år er der kun en spiller, der har vundet alt dette. Han hedder Varane og er herudover en fremragende spiller.

Michel Platini mener iøvrigt, at resultaterne er det eneste objektive kriterie i sådan en afstemning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #2 af Vinícius
Det var da totalt virkelighedsfjernt. Lavede han måske lidt for mange hovedstød i sin fodboldkarriere? Argumentet kan ledes videre til, at spillere som Giroud er bedre end Messi, fordi han var med til at vinde VM, mens Messi ikke vandt hverken VM eller CHL? Varane spillede for det nok bedste landshold og det nok bedste klubhold(i CHL-regi), og var faktisk aldrig særlig afgørende i nogle af turneringerne. "Resultater er det eneste objektive" - men en afstemning er subjektiv og gudsketakoglov for det, for ellers ville vi jo allerede vide, hvem der vinder. Jeg tror ikke, at manden har tid til at se fodbold ved siden af....

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Vinícius.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum