Carvajal: Lopetegui er den bedste træner, jeg har haft

7 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Dani Carvajal er ikke i tvivl. Julen Lopetegui er den bedste træner, han har haft.

Det fortæller han i et interview med TVE, hvor han siger følgende om sine følelser efter fyringen af Lopetegui:

- For mig har han været den bedste træner, jeg har haft. Desværre manglede han den smule held, som var nødvendig for at fortsætte hos os. Hans måde at se fodbolden på og at være over for os på, er noget jeg deler. Jeg sagde det før han kom til Real Madrid, jeg siger det nu efter at han er rejst, at jeg ikke vil få en bedre træner end ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2 af Zyconith
En yderst interessant udtalelse fra Carvajal der må give panderynker hos ledelsen. Personligt er jeg begejstret for hans mandsmod og ærlighed. Ledelsens vederstyggelige vasken hænder ved fyringen af Lopetegui var usmagelig og skal ikke bare gå hen i glemmebogen uden kritik.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Bismo

7 år 8 måneder siden #3 af Dios

Zyconith skrev: En yderst interessant udtalelse fra Carvajal der må give panderynker hos ledelsen. Personligt er jeg begejstret for hans mandsmod og ærlighed. Ledelsens vederstyggelige vasken hænder ved fyringen af Lopetegui var usmagelig og skal ikke bare gå hen i glemmebogen uden kritik.

Og han er jo egentlig bare en af mange som konstant roser og har rost Lopetegui. Som jeg ser det er den fyring ligeså grotesk som Del Bosque sagaen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 8 måneder siden #4 af Lars1991
Det ved jeg nu ikke. Den måde Real faldt sammen på imod Barcelona ser jeg næsten kun hos hold hvor træneren har mistet grebet. Lopetegui havde meget svære betingelser og den værste trup i 10 år, men den gik altså bare ikke mere med de resultater og så ydmygelsen imod Barcelona.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

7 år 8 måneder siden #5 af Dios

Lars1991 skrev: Det ved jeg nu ikke. Den måde Real faldt sammen på imod Barcelona ser jeg næsten kun hos hold hvor træneren har mistet grebet. Lopetegui havde meget svære betingelser og den værste trup i 10 år, men den gik altså bare ikke mere med de resultater og så ydmygelsen imod Barcelona.

Skriver du det ikke selv? Den værste trup i 10 år. Alligevel tæller vi mange ydmygende nederlag til Barca i de 10 år, så der er intet nyt i, at vi får en kæmpe røvfuld af dem i ny og næ.

Nu er jeg på ingen måde fan af Valverdes arbejde i Barcelona, men trods 2 kæmpe spillemæssige nederlag til os sidste sæson, så blev han trods alt støttet hele vejen igennem. Nuvel, så blev han hængt i pressen, men ledelsen stod alligevel bag ham, og nu har hans hold lige ydmyget os på det groveste, og han er på vej imod 2 ud af 2 mulige mesterskaber med dem.
Perez har aldrig haft tålmodighed, fordi han simpelthen bare ikke gør sig klog på fodbold, og så hjælper det selvfølgelig ikke, at han er præsident for den klub med de mest forfærdelige fans verden over, som alle vil i øst og vest.

Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Bismo

7 år 8 måneder siden #6 af Vinícius

Dios skrev:

Lars1991 skrev: Det ved jeg nu ikke. Den måde Real faldt sammen på imod Barcelona ser jeg næsten kun hos hold hvor træneren har mistet grebet. Lopetegui havde meget svære betingelser og den værste trup i 10 år, men den gik altså bare ikke mere med de resultater og så ydmygelsen imod Barcelona.

Skriver du det ikke selv? Den værste trup i 10 år. Alligevel tæller vi mange ydmygende nederlag til Barca i de 10 år, så der er intet nyt i, at vi får en kæmpe røvfuld af dem i ny og næ.

Nu er jeg på ingen måde fan af Valverdes arbejde i Barcelona, men trods 2 kæmpe spillemæssige nederlag til os sidste sæson, så blev han trods alt støttet hele vejen igennem. Nuvel, så blev han hængt i pressen, men ledelsen stod alligevel bag ham, og nu har hans hold lige ydmyget os på det groveste, og han er på vej imod 2 ud af 2 mulige mesterskaber med dem.
Perez har aldrig haft tålmodighed, fordi han simpelthen bare ikke gør sig klog på fodbold, og så hjælper det selvfølgelig ikke, at han er præsident for den klub med de mest forfærdelige fans verden over, som alle vil i øst og vest.

En bedre fankultur eller en bedre og anderledes præsident vil gøre underværker. Begge dele vil gøre os nærmest uovervindelige.

Perez føjer pressen i sidste ende, og derfor er han nødt til at fyre Lopetegui, og derfor kunne han ikke sælge Modric, når nu Ronaldo allerede var solgt, selvom det var oplagt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

7 år 8 måneder siden #7 af Ramos4
Åh, jeg bliver så træt af at høre om hvordan alle spillerne kommer med støtte til Lopetegui. Hvor var støtten henne på banen? Ramos skal i særdeleshed holde sin mund, han er all talk og har intet vist på banen i denne sæson. Det samme gælder for de fleste andre. I det mindste har folk som Modric klogheden til at holde kæft, fordi han godt selv ved det er kummerligt det han har leveret.

Nå, det var bare lige det :) Nu er jeg god igen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 8 måneder siden #8 af Dios

Ramos4 skrev: Åh, jeg bliver så træt af at høre om hvordan alle spillerne kommer med støtte til Lopetegui. Hvor var støtten henne på banen? Ramos skal i særdeleshed holde sin mund, han er all talk og har intet vist på banen i denne sæson. Det samme gælder for de fleste andre. I det mindste har folk som Modric klogheden til at holde kæft, fordi han godt selv ved det er kummerligt det han har leveret.

Så det du siger er, at spillerne ikke må støtte træneren, fordi de selv underpræstere? Så når Kroos siger, at det ikke er trænerens skyld, men spillernes, så skal han lukke røven, fordi han ikke selv præstere på banen, som han og alle andre også selv udtalte et utal af gange?

Jeg skal bare lige forstå det rigtigt :)

Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

7 år 8 måneder siden #9 af Dios

Kratmus skrev:

Dios skrev:

En bedre fankultur eller en bedre og anderledes præsident vil gøre underværker. Begge dele vil gøre os nærmest uovervindelige.

Perez føjer pressen i sidste ende, og derfor er han nødt til at fyre Lopetegui, og derfor kunne han ikke sælge Modric, når nu Ronaldo allerede var solgt, selvom det var oplagt.

Forstår nu godt, at man ikke kan sælge Modric på grund af signalværdien i at sælge verdens bedste spiller. Nu er jeg også af en anden holdning end dig, da jeg ikke mener det ville være logisk og sælge ham. Han har underpræsteret helt enormt sammen med resten af holdet, men han er den bærende spiller på holdet som jeg ser det. Når han spiller godt, så spiller holdet godt, og som jeg ser det, så er han faktisk den eneste som besidder den egenskab.

De 2 som har underpræsteret mest, og som bærer utrolig meget af skylden som jeg ser det er Bale og Asensio. Bale, fordi han slet ikke har magtet at være holdets stjerne, og Asensio for slet ikke at bidrage med noget som helst udover de første 2 kampe.
Benzema har scoret 2 mål mere end dem tilsammen denne sæson. Det er jo grotesk, og det er jo på ingen måde fordi Benzema har bombet.

Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Dios.

7 år 8 måneder siden #10 af Daniel
Når alt kommer til alt, så havde Lopetegui bare ikke de fornødne evner til at bringe denne trup videre uden Cristiano Ronaldo. Længere er den ikke. I hvert fald ikke for mig. Og så er jeg skide ligeglad med, hvad spillerne er ude og udtale efter dennes afskedigelse.

Det er også helt tydeligt, at truppen skal have en ordentlig overhaling, der allerede godt må finde sted i januar, hvor tidligere bærende spillere bliver afhændet og nye og sultne kræfter hentet ind. Men dette frifinder selv sagt ikke Lopetegui for den miserable sæsonstart, som Real Madrid har leveret - så dårligt et materiale havde han nu heller ikke til rådighed.
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved Daniel.

7 år 8 måneder siden #11 af Ramos4

Dios skrev:

Ramos4 skrev: Åh, jeg bliver så træt af at høre om hvordan alle spillerne kommer med støtte til Lopetegui. Hvor var støtten henne på banen? Ramos skal i særdeleshed holde sin mund, han er all talk og har intet vist på banen i denne sæson. Det samme gælder for de fleste andre. I det mindste har folk som Modric klogheden til at holde kæft, fordi han godt selv ved det er kummerligt det han har leveret.

Så det du siger er, at spillerne ikke må støtte træneren, fordi de selv underpræstere? Så når Kroos siger, at det ikke er trænerens skyld, men spillernes, så skal han lukke røven, fordi han ikke selv præstere på banen, som han og alle andre også selv udtalte et utal af gange?

Jeg skal bare lige forstå det rigtigt :)

De må hjertens gerne kritisere egen indsats. Men al den varme luft om at Loppen var den bedste træner og nu Ramos nye udtalelse om at han og holdet vil dø for træneren, lige meget hvilken træner det er...ingen gik i døden for Lopetegui og Ramos var ved at pisse i bukserne over tanken om en hård træner som Conte.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 8 måneder siden #12 af Lars1991

Dios skrev:

Forskellen er at Valverde vandt kampe fra start. Stilen blev kritiseret, men så længe man vinder kampe er man nogenlunde sikker. Lopetegui's resultater har været alt for ringe, og slået flere negative rekorder. Værste trup eller ej, så den stadig bedre end det han har fået ud af den. Desværre.

Leveret af Kunena Forum