Carvajal: Lopetegui er den bedste træner, jeg har haft
Spillet på banen viste jo med al tydelighed, at spillerne ikke ville kæmpe for Lope, ligesom de kæmpede for Zidane.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lars1991 skrev:
Dios skrev:
Lars1991 skrev: Det ved jeg nu ikke. Den måde Real faldt sammen på imod Barcelona ser jeg næsten kun hos hold hvor træneren har mistet grebet. Lopetegui havde meget svære betingelser og den værste trup i 10 år, men den gik altså bare ikke mere med de resultater og så ydmygelsen imod Barcelona.
Skriver du det ikke selv? Den værste trup i 10 år. Alligevel tæller vi mange ydmygende nederlag til Barca i de 10 år, så der er intet nyt i, at vi får en kæmpe røvfuld af dem i ny og næ.
Nu er jeg på ingen måde fan af Valverdes arbejde i Barcelona, men trods 2 kæmpe spillemæssige nederlag til os sidste sæson, så blev han trods alt støttet hele vejen igennem. Nuvel, så blev han hængt i pressen, men ledelsen stod alligevel bag ham, og nu har hans hold lige ydmyget os på det groveste, og han er på vej imod 2 ud af 2 mulige mesterskaber med dem.
Perez har aldrig haft tålmodighed, fordi han simpelthen bare ikke gør sig klog på fodbold, og så hjælper det selvfølgelig ikke, at han er præsident for den klub med de mest forfærdelige fans verden over, som alle vil i øst og vest.
Forskellen er at Valverde vandt kampe fra start. Stilen blev kritiseret, men så længe man vinder kampe er man nogenlunde sikker. Lopetegui's resultater har været alt for ringe, og slået flere negative rekorder. Værste trup eller ej, så den stadig bedre end det han har fået ud af den. Desværre.
Forskellen? Altså... Lopetegui vandt da også kampe fra start?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Før jeg bliver skudt en masse i skoene, så var det øvrige RM-hold i sidste sæson over middel(men på ingen måde en magtfaktor uden CR7), men det naturlige fald i kvalitet med alderen af bærende spillere og tabet af CR7 har egentlig gjort holdet temmelig middelmådigt i denne sæson. Hverken JLO, Zidane eller Åge Hareide kunne have udrettet særlig meget med denne trup i denne sæson.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Jeg tænkte "start" som lidt mere end 4-5 kampe. Jeg kan da tydeligt huske Valverdes start, resultaterne blev ved med at komme, men han bliver kritiseret for stilen, og der blev spekuleret i hvordan han ville klare en eventuel modgang. Men han ramte den bare aldrig rigtigt - i hvert fald ikke i ligaen. Hvis Lopetegui var blevet ved med at skabe resultater, så havde han da heller ikke været fyret nu.Zyconith skrev:
Lars1991 skrev:
Dios skrev:
Lars1991 skrev: Det ved jeg nu ikke. Den måde Real faldt sammen på imod Barcelona ser jeg næsten kun hos hold hvor træneren har mistet grebet. Lopetegui havde meget svære betingelser og den værste trup i 10 år, men den gik altså bare ikke mere med de resultater og så ydmygelsen imod Barcelona.
Skriver du det ikke selv? Den værste trup i 10 år. Alligevel tæller vi mange ydmygende nederlag til Barca i de 10 år, så der er intet nyt i, at vi får en kæmpe røvfuld af dem i ny og næ.
Nu er jeg på ingen måde fan af Valverdes arbejde i Barcelona, men trods 2 kæmpe spillemæssige nederlag til os sidste sæson, så blev han trods alt støttet hele vejen igennem. Nuvel, så blev han hængt i pressen, men ledelsen stod alligevel bag ham, og nu har hans hold lige ydmyget os på det groveste, og han er på vej imod 2 ud af 2 mulige mesterskaber med dem.
Perez har aldrig haft tålmodighed, fordi han simpelthen bare ikke gør sig klog på fodbold, og så hjælper det selvfølgelig ikke, at han er præsident for den klub med de mest forfærdelige fans verden over, som alle vil i øst og vest.
Forskellen er at Valverde vandt kampe fra start. Stilen blev kritiseret, men så længe man vinder kampe er man nogenlunde sikker. Lopetegui's resultater har været alt for ringe, og slået flere negative rekorder. Værste trup eller ej, så den stadig bedre end det han har fået ud af den. Desværre.
Forskellen? Altså... Lopetegui vandt da også kampe fra start?