Costa Rica-træner: Navas skal blive i Madrid og tage nogle beslutninger
Costa Rica-træner, Ronald Gonzalez, har bekræftet at Keylor Navas ikke er blevet udtaget til truppen til de kommende landskampe, efter en gensidig aftale med spilleren.
Navas ghår glip af vendskabskampene mod Chile og Peru, og bliver i stedet i Madrid, hvor han kan fokusere på sin situation i Real Madrid.
- Vi blev enige med Keylor Navas før (holdet blev udtaget, red.). Det er fordi hans situation er ustabil, og det har han fortalt os. Det er tid til at blive i Madrid og tage nogle beslutninger.
- Han har gjort det klart for os, at han vil være involverede i FIFA-kampene næste år i marts, og Gold Cup.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Han har gjort det klart for os, at han vil være involverede i FIFA-kampene næste år i marts, og Gold Cup.
Ved ikke om det er mig der tyder det forkert, men lyder det ikke som om at Navas vil søge væk til januar? Han er ikke blevet udtaget til Costa Ricas kommende kampe, hvilket vel er et udslag af at han ser ud til at have tabt kampen til Courtois. Hvis han skal være involveret i FIFA-kampene til marts, som Costa Ricas træner siger, så skal han vel spille fast, og derfor kunne det godt tyde på at han er på vej væk.
Uanset hvad vil det nok være det bedste. Han er ikke god nok til at være førstemålmand i en klub som Real Madrid, hvis mål som klub er at være den absolut bedste i verden. Men han er samtidigt alt for god til at sidde på bænken, og han er vel i noget nær hans bedste alder og SKAL spille.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Jeg var fortaler for at lade ham blive i målet og mener fortsat at Real Madrids defensive problemer skyldes holdets organisation og at de fire bagstoppere hver især præsterer for svingende.
Når det så er sagt gav indkøbet af Courtois selvfølgelig mening. Han har alderen og kvaliteten med sig og et brændende ønske om at være tæt på sin familie. Læg dertil at man gik ham billigt.
Synes dog at man skulle have fundet en ny klub til Navas fremfor at føre han bag lyset med løfte om kampe og om mulighed for at kæmpe for sin plads. Han havde i min bog optjent mere velvillighed og om man skulle have lyttet til alle bud.
Synes man skal se på Varane og Ramos' præstationer før man peger fingre af keeperen, det har været helt uacceptabelt det de har leveret.
At han skulle være ført bag lyset kan jeg dog ikke helt se. Han valgte helt og holdent selv at blive og kæmpe for sin plads, og Lopetegui troede på det her rotationsprincip, som han også praktiserede indtil han blev fyret. Under Lopetegui stod Navas i Champions League og CdR, og fik også kampe i ligaen, mens Courtois udelukkende stod i ligaen. Da Solari så tog over, valgte han Courtois til Champions League også, men det er jo ikke at føre Navas bag lyset, han er bare uheldig at der er kommet en træner med andre prioriteringer.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Han fylder 32 om en måned, og man bør derfor sælge ham mens man stadig kan få et par millioner ind på kontoen. Jeg kan dog ikke se, hvem der skulle købe ham? Måske Juve?
Steen skrev: Han bør skifte til vinter, det er til alles bedste. Det er et forstyrrende element, at han bliver tøsefornærmet og uploader kryptiske beskeder på Instagram, så snart han bliver bænket. Det gavner ingen.
Han fylder 32 om en måned, og man bør derfor sælge ham mens man stadig kan få et par millioner ind på kontoen. Jeg kan dog ikke se, hvem der skulle købe ham? Måske Juve?
Ro på haha. Det virker efterhånden som om du kører et "personligt" vendetta imod ham. Glem ikke han har været med til at sikre os historiske resultater, så Courtouis har altså NOGET at leve op til!
Og så ligefrem stalke Navas..HAHA!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Han bør skifte til vinter, det er til alles bedste. Det er et forstyrrende element, at han bliver tøsefornærmet og uploader kryptiske beskeder på Instagram, så snart han bliver bænket. Det gavner ingen.
Courtouis har endnu tilgode, at redde os nogle point. Så lad os vente med at sælge vores bedste målmand. Eller hvis nu hans kone finder sammen med en udlænding, så kan det sagtens være, at han selv vil skifte til sommer.
mohbar skrev:
Ro på haha. Det virker efterhånden som om du kører et "personligt" vendetta imod ham. Glem ikke han har været med til at sikre os historiske resultater, så Courtouis har altså NOGET at leve op til!
Og så ligefrem stalke Navas..HAHA!
Det er nu de spanske aviser der skriver om det, og ikke mig der "stalker" ham.
madrid2000 skrev:
Courtouis har endnu tilgode, at redde os nogle point. Så lad os vente med at sælge vores bedste målmand. Eller hvis nu hans kone finder sammen med en udlænding, så kan det sagtens være, at han selv vil skifte til sommer.
Atletico Madrid?