Spansk presse: Real Madrid tæt på aftale med Christian Pulisic

7 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid skal ifølge spansk presse være meget tæt på at have en aftale med Dortmunds stortalent, Christian Pulisic.

Den snart 20-årige amerikaner har været på Real Madrids liste gennem flere sæsoner og han er fortsat ikke nået til enighed med Dortmund om en forlængelse af kontrakten, som udløber i 2020 og det skal angiveligt være på grund af Real Madrids interesse.

Pulisic har gennem flere sæsoner været en af de store spillere i Bundesligaen og det menes, at Real Madrid vil kunne hente ham for omkring 50-60 millioner €, hvilket ikke kan siges at være urimeligt med nutidens priser taget i betragtning.

Christian Pulisic er erklæret Madridista og har ved flere lejligheder fortalt, hvordan han så Luis Figo brillere for de hvidklædte på Estadio Santiago Bernabéu, som han kalder et unikt stadion og med købet af ham har Real Madrid også fået en nøgle til det amerikanske marked, som man gerne vil ind på.

Det er planen – ifølge rygterne – at Pulisic skal skifte til Real Madrid til sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 8 måneder siden #2 af Real Madrid
Er han ikke blevet slået af holdet af Jacob Bruun Larsen?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 8 måneder siden #3 af BBB

Real Madrid skrev: Er han ikke blevet slået af holdet af Jacob Bruun Larsen?

Var det ikke, da Pulisic var skadet?

7 år 8 måneder siden #4 af Real Madrid

BBB skrev:

Real Madrid skrev: Er han ikke blevet slået af holdet af Jacob Bruun Larsen?

Var det ikke, da Pulisic var skadet?

Må indrømme jeg er i tvil, man har bare hørt meget om Reus–Bruun Larsen-Sancho trioen denne sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 8 måneder siden #5 af Ramos4
Jeg kender ikke meget til ham, da jeg ikke ser meget tysk fodbold. Helt klart et talent fornemmer man. Men det vender sig i maven på mig, så snart man hører at det vil være en fordel på det amerikanske marked. Lad os nu for en gangs skyld købe spillere der passer til holdet og ikke købe dem ud fra deres navn, et enkelt VM eller deres PR-værdi.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum