Florentino Pérez og Ronaldo til møde om brasiliansk stortalent
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Florentino Pérez mødtes i denne weekend med Ronaldo og Corithians-præsident, Andrés Sánchez, og det har sat gang i rygterne om en snarlig treparts-handel mellem parterne.
Real Madrid har nemlig længe været interesseret i Corinthians 20-årige angrebstalent, Pedrinho, og rygterne går på, at Real Madrid overvejer at købe ham fri og udleje ham til Valladolid, hvor Ronaldo er præsident.
Pedrinho har en frikøbs-klausul på 50 millioner $ og han har længe været meldt på vej til Barcelona, men nu synes det mere sandsynligt at fremtiden ligger i den spanske hovedstad.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
elle44 skrev: "Angrebstalent". En hurtig søgning på wiki siger at han har scoret lige præcis 0 mål i 43 kampe i ligaen ;)
En måske lidt for hurtig søgning?
Administrationen skrev: En måske lidt for hurtig søgning?
Måske er han god – det ved jeg ikke. Men i lige dén video der, var der et par OK driblinger, nogle fremprovokerede frispark, ingen assists og kun 2 mål.
Den ene scoring i Campeonato Paulista, som jeg ikke rigtig ved hvad er (åbenbart en turnering kun for klubber i Sao Paulo-området, hvordan det end skal forstås) og så den anden scoring i Copa Sudamericana, som jeg heller ikke rigtig ved hvad er (noget á la Europa League i Sydamerika, eller hvad?).
Det virker dog rigtigt nok at han, som 20-årig offensivspiller, ikke har scoret et mål endnu over 44 kampe i den bedste brasilianske række.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken kom mig i forkøbet :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg har i hvert fald lært gennem årene på madridista.dk, at mål nødvendigvis ikke definerer verdensklasse, og i samme omfang er det vel heller ikke ensbetydende med manglende talent ;-)
Pedrinho kan med andre ord sagtens være en spiller, der har vakt Real Madrids interesse - Barcelonas ditto - via andre spændende facetter i sit spil, som jeg personligt også synes, at han giver prøver på i videoen ovenfor.
Ronaldo som en slags mentor i Valladolid vis sin præsident-rolle lyder ikke tosset i mine øre i et par sæsoner. Real Madrid er i hvert fald offensive på det sydamerikanske marked, og det er spændende om det kommer til at bære frugt om om nogle år eller fem.
Daniel skrev: Jeg har i hvert fald lært gennem årene på madridista.dk, at mål nødvendigvis ikke definerer verdensklasse, og i samme omfang er det vel heller ikke ensbetydende med manglende talent ;-)
Næ, hvem siger det? Der blev dog specifikt spurgt ind til hans målstatistik, som er hvad den er.
Noget andet er så at vi allerede har Vinicius og Rodrygo, som begge har vist mere på nuværende tidspunkt og som tilmed er 2-3 år yngre end Pedrinho. Og hvis han vitterligt skulle koste omkring 50 mio. $, som artiklen skriver, så ser jeg i hvert fald hellere at man "nøjes" med Vinicius og Rodrygo.
Jeg tror overhovedet ikke på det rygte. Virker som et klassisk landskampspause-rygte...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Kan man ikke være et angrebstalent som wing?
BBB skrev: Hans teknik fejler ikke rigtig noget. Det er i hvert fald noget bedre end Vinicius' :-D
Vinicius' teknik er en underlig størrelse. Er den elendig? Er den fantastisk? Ingen ved det. Det ene øjeblik laver han en lækker hæl aflevering, det næste øjeblik tæmmer han bolden med skinnebenet. I virkeligheden er det måske hans største force, man ved simpelthen ikke hvor bolden havner når han får den, og der gør modstanderne heller ikke ;)
Jeg kræver forresten en officiel undskyldningen fra administrationen da jeg tydeligvis ikke var for hurtig med min søgning. I må gerne skrive undskyldningen som en nyhed på siden, tak.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Lidt som Dembele... Det meste af kampene sejler han rundt med hans skæve ben, og bum så sætter han 2 mand og saver den op i hjørnet.elle44 skrev:
BBB skrev: Hans teknik fejler ikke rigtig noget. Det er i hvert fald noget bedre end Vinicius' :-D
Vinicius' teknik er en underlig størrelse. Er den elendig? Er den fantastisk? Ingen ved det. Det ene øjeblik laver han en lækker hæl aflevering, det næste øjeblik tæmmer han bolden med skinnebenet. I virkeligheden er det måske hans største force, man ved simpelthen ikke hvor bolden havner når han får den, og der gør modstanderne heller ikke ;)
Jeg kræver forresten en officiel undskyldningen fra administrationen da jeg tydeligvis ikke var for hurtig med min søgning. I må gerne skrive undskyldningen som en nyhed på siden, tak.