Football Leaks: Sergio Ramos brød doping-reglerne to gange
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Football Leaks er på spil igen. Denne gang med en anklage om, at Sergio Ramos to gange har forbrudt sig mod doping-reglementet.
Første gang var i CL-finalen 2017, hvor han efter kampen blev testet positiv, men UEFA valgte at arkivere sagen, idet Sergio Ramos´ og Real Madrids klublæges forklaring blev taget for gode varer.
Anden gang var efter kampen mod Málaga i april 2018 og her er der ikke oplysninger om, hvorfor den sag ikke kom videre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Eller er det bare en Liverpool-fan, der har job på Football Leaks, som har kedet sig?
Daniel skrev: Men hvor er beviserne? Tal, værdier o.lign. som der vel normalt er i disse sager (sådan plejer det da at være i cykelsporten).
Eller er det bare en Liverpool-fan, der har job på Football Leaks, som har kedet sig?
Jeg mangler også noget mere, men det bliver ret farligt, hvis der går Trump i den, og vi begynder at køre kontra på alle beskyldninger.
Der er så ekstreme store mængder penge i fodboldens verden, så man kan feje tingene ind under gulvtæppet kontra cykling. Det er jo ikke første gang der er fodboldspillere der er blevet taget, ej heller første gang fodboldspillere er blevet beskyldt for at have taget noget. Lidt efter lidt, så er tingene glemt igen, og der kommer ingen konsekvenser.
Sådan er gamet, og man skal immervæk være naiv, hvis man tror det ikke sker i fodboldens verden. Det er ligeså udbredt som i cykelsporten ifølge Fuentes. Forskellen er bare, at en klub som Real Madrid simpelthen kan styre tingene i den retning de har lyst til.
Spillerne skal spille flere kampe om året. De skal levere langt bedre og mere stabilt over en sæson. Selvfølgelig er der ulovlige midler i brug. Når kroppen når sit maks, så kan kroppen ikke udvikle sig mere, og så kommer de beskidte metoder i brug, og her tør jeg godt at sige, at klubben lægger et forholdsvis stort pres på spillerne.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvis man lige skal iføre sig sølvpapirshatten et øjeblik, så er jeg også overbevist om at Rusland var dopede langt ind i helvede i sommers. En turnering hvor de løb langt mere end deres modstandere og generelt overpræstrerede gevaldigt. På hjemmebane og med Putin på lægterne, så mon ikke..
Netflix dokumentaren Icarus skylder man altså også sig selv at se, hvis man ikke har fået det gjort endnu, og har en sund interesse i doping og eliteidræt.
DC19
La liga nummer 34 skal i hus.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Rigtig, rigtig mange mennesker får knogleskørhed efter ganske få sprøjter. Jeg har selv fået en behandling, hvor jeg fik 3 sprøjter i foden, på under 1 måned. Det var "max" man kunne få grundet de mange bivirkninger.
Dacian Varga, tidl. rumænsk landsholdsspiller, står frem og fortæller at man bloddopede sig i Kuban Krasnodar i 2012.
Man er ikke overrasket over at det lige netop er i Rusland historien kommer fra, og så er skal man nok heller ikke blive overrasket hvis der ikke kommer konsekvenser. FIFA præsident Infantino har mere travlt med at tvinge Boca Juniors og River Plate i kamp for at please sponsorerne.
DC19
Men spændende hvad der mere kommer frem.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024