Di María ude i to uger

13 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ángel di María må holde to ugers pause efter at han måtte udgå kort før pausen i tirsdagens CL-returkamp mod Manchester United.

Den argentinske offensiv-spiller har pådraget sig en muskelskade og det er faktisk første gang i denne sæson, at han er skadet og den kommer på et heldigt tidspunkt, når det skal være.

Real Madrid går nemlig ind til en måned, hvor der kun er liga-kampe og det betyder at holdet kun spiller en kamp om ugen, hvilket betyder at Ángel di María sandsynligvis kun er ude i opgørene mod Celta på udebane og Mallorca på hjemmebane.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #2 af Steen
Besvaret af Steen på emne Di María ude i to uger
Robben's forsvundne lillebror...

Jeg er så træt af hans konstante skader og formdyk. Han spiller elendigt i flere kampe. så er han så småt ved at komme i form og så render han inde i en ny skade. Når han spiller op til højeste niveau er han ustoppelig. Gode indlæg, fantastiske små vævre driblinger, er hurtig og så skyder han rigtig godt, men det er bare sjældent at hans topform er kontinuerligt.

Til sommer mener jeg at man virkelig skal overveje et salg, medmindre han acceptere en rolle på bænken.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 4 måneder siden #3 af BBB
Besvaret af BBB på emne Di María ude i to uger

Steen skrev: Til sommer mener jeg at man virkelig skal overveje et salg, medmindre han acceptere en rolle på bænken.

Det er skræmmende, at man kan have sådan en holdning til di María, specielt med de seneste par kampe in mente.

Som tankeeksperiment inviterer jeg dig til at komme med et bud på hvem afløseren skal være.

13 år 4 måneder siden #4 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Di María ude i to uger

BBB skrev:

Steen skrev: Til sommer mener jeg at man virkelig skal overveje et salg, medmindre han acceptere en rolle på bænken.

Det er skræmmende, at man kan have sådan en holdning til di María, specielt med de seneste par kampe in mente.

Som tankeeksperiment inviterer jeg dig til at komme med et bud på hvem afløseren skal være.

Jeg byder lige ind her! ;)

100% Bale. Han er så alsidig at det gør ondt, kan sparke, heade, lægge op, skyde, forsvare.. Og så er han jo et fysisk pragteksemplar.
Bale kan spille på alle forreste pladser bag angriberen, nøjagtig som Di Maria gør det.

Minuserne ved et evt Bale køb:
Spillere fra La Fabrica får endnu færre chancer
Utvivlsomt en kæmpe sum penge der skal bruges
Bales nationalitet - mangel på sproglig- og kulturelforståelse
Vil han kunne tilegne sig et liv i Madrid med sydstatsspillere overalt, fotografer liggende i buske ude foran sit hjem osv.

Vil gerne lige pointere, at det ikke kun er med Bales seneste form in mente at jeg er fortaler for ham, det var jeg også sidste sæson. Han er en stjerne og kan nå skyerne på det rette hold. Spørgsmålet er bare, om det er Real Madrid. Jeg er skeptisk men på samme tid håbefuld!

13 år 4 måneder siden #5 af Dios
Besvaret af Dios på emne Di María ude i to uger
BBB skrev:

Hvad menes der her, om man må spørge? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 4 måneder siden #6 af Steen

BBB skrev:

Som Mathiaska skriver, så er Bale en meget god mulighed. Med præsident valget til sommer kommer der uden et tvivl minimum et stort offensiv spiller indkøb. Bale, Silva, Neymar (usandsynligt) er alle nogen som der er blevet nævnt.

Især Bale har imponeret mig i denne sæson, jeg har fulgt Tottenham de sidste 3 sæsoner og han er forbedret sig utrolig meget på alle punkter.

Jeg er godt nok imod at hente britiske spillere, men Bale passer rigtig godt ind på holdet.

Han er en af de spillere der har størst chance for at blive købt ind. Han kan spille flere positioner, Venstre back, Venstre wing, Offensiv midtbane, højre wing, og jeg tror også at godt kan spille som CDM, om han har prøvet det før tror jeg ikke men han er meget løbevillig og kunne være en glimrende tovejs midtbane. Prøv at forestille jer en venstre side bestående af Marcelo som venstreback, Bale venstre defensive midtbane også Ronaldo på Venstre kant. Av siger jeg bare.
Omkring højrekant så kan han godt spille der, men det er tydeligt at han er bedst på venstre side og centralt. Ham og Özil kunne sagtens bytte rundt på positioner i løbet af kampen.

Det ser ud til at Mourinho fortsætter, men hvordan vil formationen samt spillestilen være i næste sæson? Så længe jeg ikke er klar over det, så ved jeg heller ikke hvem jeg ønsker skal blive købt ind.

13 år 4 måneder siden #7 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Di María ude i to uger

Steen skrev:

BBB skrev:

Som Mathiaska skriver, så er Bale en meget god mulighed. Med præsident valget til sommer kommer der uden et tvivl minimum et stort offensiv spiller indkøb. Bale, Silva, Neymar (usandsynligt) er alle nogen som der er blevet nævnt.

Især Bale har imponeret mig i denne sæson, jeg har fulgt Tottenham de sidste 3 sæsoner og han er forbedret sig utrolig meget på alle punkter.

Jeg er godt nok imod at hente britiske spillere, men Bale passer rigtig godt ind på holdet.

Han er en af de spillere der har størst chance for at blive købt ind. Han kan spille flere positioner, Venstre back, Venstre wing, Offensiv midtbane, højre wing, og jeg tror også at godt kan spille som CDM, om han har prøvet det før tror jeg ikke men han er meget løbevillig og kunne være en glimrende tovejs midtbane. Prøv at forestille jer en venstre side bestående af Marcelo som venstreback, Bale venstre defensive midtbane også Ronaldo på Venstre kant. Av siger jeg bare.
Omkring højrekant så kan han godt spille der, men det er tydeligt at han er bedst på venstre side og centralt. Ham og Özil kunne sagtens bytte rundt på positioner i løbet af kampen.

Det ser ud til at Mourinho fortsætter, men hvordan vil formationen samt spillestilen være i næste sæson? Så længe jeg ikke er klar over det, så ved jeg heller ikke hvem jeg ønsker skal blive købt ind.

To ting:)

1. Nej! Man skal ikke hente Bale, hvis man vil have ham til at spille centralt. Det er vel det første historien har lært os! Man skal hente Bale, hvis man mener at han kan erstatte di Maria. I øvrigt ser jeg hellere Mata, Jesé eller Isco overtage den rolle.

2. Hvorledes ser det ud til, at Mourinho fortsætter? Det ser da netop ud til, at han absolut IKKE fortsætter...(?) Det har intet at gøre med, hvor meget han vinder denne sæson.

13 år 4 måneder siden #8 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Di María ude i to uger
Bale maa gerne komme som den eneste udlaendning, og Di maria maa ogsaa gerne blive

Har valgt at takke af på forum!

13 år 4 måneder siden #9 af Steen

M_linding skrev:

Steen skrev:

BBB skrev:

To ting:)

1. Nej! Man skal ikke hente Bale, hvis man vil have ham til at spille centralt. Det er vel det første historien har lært os! Man skal hente Bale, hvis man mener at han kan erstatte di Maria. I øvrigt ser jeg hellere Mata, Jesé eller Isco overtage den rolle.

2. Hvorledes ser det ud til, at Mourinho fortsætter? Det ser da netop ud til, at han absolut IKKE fortsætter...(?) Det har intet at gøre med, hvor meget han vinder denne sæson.

1: Han KAN spille der, hvis han bliver købt er det jo også med henblik på højrekanten for at overtage Di Maria's plads, men jeg påpeger bare at han spiller bedst der for Tottenham.

2: Mourinho udtalte igår at han håber at Inter vinder Europa League for at han så kan møde dem med Real Madrid i Uefa Super Cupen, og så også dagens forside af AS www.as.com/futbol/fotogaleria/portadas-a...30102dasdasftb_2/Zes

13 år 4 måneder siden #10 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Di María ude i to uger
Tror ikke Bale kommer.

Han er en genial spiller, men om han kan spille sammen med ronaldo ved jeg ikke, de skal jo skifte side for at det kan spille perfekt. Der er ingen tvivl om at bale spiller bedst centralt og lidt til venstre. Han er ikke som Ronaldo som "hænger" på venstre og trækker ind tit.

Jeg tror mere på Isco kommer og en top top angriber. Falcao eller Cavani.

Di maria har haft nogle få gode kampe, men hans bundniveau er satme så lavt at jeg kunne spille den højre kant.

13 år 4 måneder siden #11 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Di María ude i to uger
Ah.. Britiske spillere er ikke lige min kop te.. For det første er de EKSTREMT dyre i forhold til niveau. For det andet har jeg i min levetid, stadig det til gode, at se en engelsk spiller være ekstremt god i en spansk topklub. :-)
Håber ikke man køber nogle. Vi har jo en ekstrem god trup.

Ud: de sikre er Carvalho og Adan. Essien håber jeg bliver, men det lyder som om han følger Mourinho, så det afhænger lidt af vores kære leder :-)

Jeg må være ærlig: Om Mourinho er jeg splittet. Hvis han vil gå ud i pressen, og sige han har fejlet og at han vil sværge troskab til RM, så ser jeg intet problem i at han bliver. Det er ikke fordi jeg har været tilfreds med ham, men mangel på bedre. Der er ikke en træner lige nu, som jeg med 100 % sikkerhed kan sige: ham her bliver helt klart en succes. Desværre.

13 år 4 måneder siden #12 af Dios
Besvaret af Dios på emne Di María ude i to uger
Bale og Ronaldo på samme hold?. Det kommer der intet godt ud af. De er stort set identiske med hinanden, og klart, da Bale ikke holder sig tilbage, med og sige Ronaldo er hans største idol.
De spiller samme position, omend Bale har fået en mere Messi rolle, men de vil begge afgøre kampen, og løber meget i de samme baner. For ikke og tale om, at ingen af dem er specielt gode på små områder, som er vores klart største problem.

Skal Di María afløses, så skal det være en lignende type spiller. En der har samme overblik, og kan slå den afgørende aflevering. Hey, Modric anyone? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Dios.

Leveret af Kunena Forum