Spansk presse: Kovacic kommer ikke tilbage

7 år 7 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spansk presse er der kun en meget lille mulighed for, at Mateo Kovacic igen vil komme til at bære Real Madrid-trøjen.

Faktisk anser man det som noget nær umuligt, idet Real Madrids ledelse angiveligt er utilfredse med den måde, hvorpå han gennemtvang sit skifte til Chelsea i sommer og man skal derfor allerede have indledt de første snakke med interesserede klubber om at købe den kroatiske midtbanemand, når lejeopholdet i London-klubben stopper til sommer.

Her er Chelsea favorit til at fortsætte samarbejdet med Mateo Kovacic, men også Tottenham skal have meldt sig på banen for at sikre den dygtige midtbanespiller, som man forventer at kunne tjene penge på. Man betalte Inter 30 millioner € for tre sæsoner siden og man mener altså at han er steget i værdi, hvilket heller ikke synes usandsynligt på trods af begrænset succes i den spanske hovedstad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #2 af Steen
Dejligt nyt. Kovacic har ikke niveauet til at spille fast for Real Madrid, hvorfor han bør sælges hvis han ikke vil være rotationsspiller. Jeg har set næsten alle Chelsea kampe i denne sæson og hold op hvor har han dog været middelmådig. Kovacic + en pose penge for Eriksen ville ikke være dårligt.

7 år 7 måneder siden #3 af BBB

Steen skrev: Dejligt nyt. Kovacic har ikke niveauet til at spille fast for Real Madrid, hvorfor han bør sælges hvis han ikke vil være rotationsspiller. Jeg har set næsten alle Chelsea kampe i denne sæson og hold op hvor har han dog været middelmådig. Kovacic + en pose penge for Eriksen ville ikke være dårligt.

Der er jo bare forskel på, hvor de to spiller på banen.

7 år 7 måneder siden #4 af Hansen

BBB skrev:

Steen skrev: Dejligt nyt. Kovacic har ikke niveauet til at spille fast for Real Madrid, hvorfor han bør sælges hvis han ikke vil være rotationsspiller. Jeg har set næsten alle Chelsea kampe i denne sæson og hold op hvor har han dog været middelmådig. Kovacic + en pose penge for Eriksen ville ikke være dårligt.

Der er jo bare forskel på, hvor de to spiller på banen.

Jeg mener ikke vi skal invester i nogle af dem. Hverken Kovacic eller Eriksen. Ceballos, Valverde, LIorente har alle set lovende ud indtil videre! Ceballos er ikke mange niveaur under Eriksen og på bane med Kovacic. I øjeblikket vil jeg slet ikke se Kovacic tilbage i Real trøjen. Han viste ikke mod på at blive og kæmpe og jeg tror ikke han holder længe i den lange bane hellere. Derudover, så har han skuffet i Chelsea. Eriksen er klasse, men han falder bare enormt fra i store kampe.

Selv Hazard for 100m er absurd, hvis han har 1 år tilbage og han bliver ikke yngre!

Det har været en meget underlig sæson for os. På den ene side, så klar vi os utrolig dårligt, men alligevel er vi kun 5 point efter i ligaen og nummer 1 CHL gruppen.

På den anden side, så har sæsonen også vist rigtig mange positive takter for vores yngre spiller (Odri, Reguillon, LIorente, Javi, Valverde og Ceballos, selv THEO og Hakimi har været fremragende!). Det er dem vi skal satse på! Ingen grund til at købe ind til midt eller forsvaret. Vi skal invester i Angrebet. Bale skal helt ud, han viser ingen karakter og vilje til at vinde kampe for tiden. Jeg elsker Vazquez vilje til at kæmpe, men lad os være ærlig - han har ikke kvaliteten! Benzema har været en positiv overraskelse og vel den eneste som kan være sin indsats bekendt. Det er enormt svært at præster endnu bedre, når hans 2 partner oppe foran ikke har samme niveau. Jeg ønsker slet ikke at starte med Isco og Asensio. Jeg havde altid på fornemmelsen af at Isco ikke havde det der skulle til, men ASENSIO har været en enorm stor skuffelse!!

7 år 7 måneder siden #5 af Ramos4
Med den pris der forlanges for Eriksen siger jeg pænt nej tak. Han er en rigtig god spiller for et middel-hold i Premier League. Med den alder han har nu burde han være en af verdens dominerende spillere, hvis han skal hentes til Madrid for så store penge. Vi har at gøre med en spiller der ikke imponerede til VM - overhovedet, og intet har vundet i sin karriere. Intet. Hollandske mesterskaber har vi alle sammen vundet. Så kan vi sgu lige så godt beholde Isco og satse på ham - og guderne skal vide at jeg ikke elsker Isco :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Kimbo

7 år 7 måneder siden #6 af Siempre fiel
Ville ønske det ik var sådan, men det har jo været fuldstændig klart fra det øjeblik det gik galt i sommers. Så det her er jo en nyhed der ik burde komme bag på nogen. Kova har jo ik ku gøre det mere klart at han aldrig havde intentioner om at komme tilbage - al snak herinde om at Kova kommer tilbage har været forfærdelig naiv og fuldstændig uforståelig. Forhåbentlig ka dén snak så stoppe nu. Til gengæld må snakken om Eriksen også gerne stoppe - forhåbentlig stiler lidt højere

Leveret af Kunena Forum