Real Madrid skal møde Ajax Amsterdam
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid fik en på papiret overkommelig lodtrækning, da Ajax Amsterdam i dag kom op af hatten til et møde med de 3-dobbelte CL-vindere.
Det kan dog blive et spændende møde mod Ajax Amsterdam, som klarede sig flot i de to kampe mod Bayern München i det indledende gruppespil og hollænderne råder da også over to af de mest hotte talenter i europæisk fodbold i øjeblikket, nemlig De Ligt og De Jong.
Lodtrækningen magede sig således:
Schalke (GER) v Man. City (ENG)
Atlético (ESP) v Juventus (ITA)
Man. United (ENG) v Paris (FRA)
Tottenham (ENG) v Dortmund (GER)
Lyon (FRA) v Barcelona (ESP)
Roma (ITA) v Porto (POR)
Ajax (NED) v Real Madrid (ESP)
Liverpool (ENG) v Bayern (GER)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Generelt er det bare drømmelodtrækninger set fra vores synspunkt af. 2 af kandidaterne til at vinde Chl står til at ryge ud, og vi står selv til at gå videre.
Hold kæft hvor er jeg glad. Havde dog håbet på Liverpool trak Barca, men skidt med det :)
Mit største ønske udover videre avancement til Real Madrid er, at Juve bliver slået ud. Hold kæft hvor ville jeg grine min røv i laser haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Mit største ønske udover videre avancement til Real Madrid er, at Juve bliver slået ud. Hold kæft hvor ville jeg grine min røv i laser haha :D
Hvorfor dog det? Var det ikke en ide at fokusere på RM og ikke hovere? Hold nu bare fokus på RM. Der er rigeligt at forholde sig til omkring klubben her. Desuden skal RM også lige slå Ajax - og det er jo ikke fordi klubben ikke har tabt til ringere hold i denne sæson.
PMO skrev:
Dios skrev: Mit største ønske udover videre avancement til Real Madrid er, at Juve bliver slået ud. Hold kæft hvor ville jeg grine min røv i laser haha :D
Hvorfor dog det? Var det ikke en ide at fokusere på RM og ikke hovere? Hold nu bare fokus på RM. Der er rigeligt at forholde sig til omkring klubben her. Desuden skal RM også lige slå Ajax - og det er jo ikke fordi klubben ikke har tabt til ringere hold i denne sæson.
Fordi intet vil glæde mig mere udover hvad jeg skriver, hvis Ronaldo fejler med alle de latterlige kommentarer han har et behov for at ytre om Real Madrid og Juventus.
Nu har jeg et ganske normalt 7-15 job, så mon ikke jeg kan overskue, at holde fokus på Real Madrid samt Juventus. Det er trods alt ikke mig, som skal ind og vinde kampene :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.