Real Madrid følger Pablo Sarabia

7 år 7 måneder siden #1 af Administrationen

Pablo Sarabia blev regnet for et af de helt store talenter i La Fábrica for en årrække siden, men han fik aldrig sit gennembrud i den spanske hovedstad.

Efter en række udlejninger er midtbanespilleren kommet til Sevilla, hvor der er kommet fart i hans udvikling og han er nu en nøglespiller hos andaluserne og i denne sæson er han noteret for 14 mål og 8 assists i 27 kampe.

Det har man fået øjnene op for i Real Madrid, hvor man følger hans præstationer og han kan være en mulig fremtidig transfer, hvis niveauet fastholdes.

Sevilla købte Sarabia for blot 400.000 € op til sæsonen 2016/17.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #2 af Asensio20
Jeg har altid været en stor fan af Pablo Sarabia, men det er en fallit erklæring man solgte ham dengang og ikke hev ham tilbage fra Getafe da man havde muligheden. Sarabia har haft alt hvad der skal til for at trumfe igennem for Real Madrid. At man overvejer ham nu er fint nok, men godt nok meget meget sent. Alt efter om rygterne taler sandt !

La liga nummer 34 skal i hus.

7 år 7 måneder siden #3 af asp3200
Hent nu fra øverste hylde end en middelmådig spiller.

7 år 7 måneder siden #4 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid følger Pablo Sarabia
Jeg kan godt lide ham, men det er ikke ambitiøst nok på nuværende tidspunkt.

7 år 7 måneder siden #5 af -#7-
Hvis det er planen at Sarabia skal afløse Lucas' plads og rolle på holdet, så ville han være en massiv opgradering.

DC19

7 år 7 måneder siden #6 af Daniel

-#7- skrev: Hvis det er planen at Sarabia skal afløse Lucas' plads og rolle på holdet, så ville han være en massiv opgradering.

I den nuværende Real Madrid-trup mener jeg bestemt, at der er plads til dem begge.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

• HalaEmilio11
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • Siden d. 9/7 - 2001 hvor Zidane skiftede til Real Madrid, har mit hjerte banket for Los Blancos og det vil det gøre resten af mit liv.
7 år 7 måneder siden #7 af HalaEmilio11

Daniel skrev:

-#7- skrev: Hvis det er planen at Sarabia skal afløse Lucas' plads og rolle på holdet, så ville han være en massiv opgradering.

I den nuværende Real Madrid-trup mener jeg bestemt, at der er plads til dem begge.

Jeg er ikke enig. Lad os sige, at Real finder på at smide penge efter Sarabia til sommeren 19, så vil vi stå med følgende offensive spillere: Sarabia, Asensio, Isco, Vinicius Jr., Rodrygo, Lucas V, Bale. Det tænker jeg umiddelbart er for mange til to postioner?

7 år 7 måneder siden #8 af Madrid777
Og Big Benz han skal da ikke glemmes?

• HalaEmilio11
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • Siden d. 9/7 - 2001 hvor Zidane skiftede til Real Madrid, har mit hjerte banket for Los Blancos og det vil det gøre resten af mit liv.
7 år 7 måneder siden #9 af HalaEmilio11

Madrid777 skrev: Og Big Benz han skal da ikke glemmes?

Nu var min kommentar rettet mod vores offensive kantspillere, og der tæller jeg af gode grunde ikke Benz med ;)
Sarabia bliver selvfølgelig oftest brugt enten som offensiv midt eller kant, så hvis han er tiltænkt en plads allá Modric/Kroos, så er det en anden snak. Jeg mener dog stadig ikke, at det er ham, som vi skal gå efter :)

7 år 7 måneder siden #10 af Elto92
Det altid agurketid i Real Madri. I foregårs var det Pogba.... nu er det Sarabia....

Leveret af Kunena Forum